Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności? Poradnik Seven The Days Long Gone
Ostatnia aktualizacja: 1 grudnia 2017
Po uruchomieniu po raz pierwszy gry Seven: The Days Long Gone trafisz do miasta Hallard i przystąpisz do głównego zadania "Duża fucha". Quest ten jest tak naprawdę rozbudowanym samouczkiem. W trakcie rozgrywania go główny bohater dysponuje kompletem czipów oraz aktywnymi umiejętnościami (np. niewidzialnością), pomiędzy którymi możesz się do woli przełączać. Dodatkowo po awansowaniu do drugiej części wspomnianego zadania otrzymasz za darmo dostęp do zestawu broni, gadżetów oraz elementów pancerza. Niestety są to wszystko rzeczy dostępne wyłącznie w prologu gry i nie będziesz mógł zachować ich w celu skorzystania z nich w kolejnych lokacjach.
Po ukończeniu misji "Duża fucha" Teriel zostanie aresztowany i zesłany na kolonię karną na wyspie Peh. Oznacza to, że stracisz wszystkie bronie, gadżety, elementy pancerza oraz zdecydowaną większość czipów i umiejętności. Wyposażenie to traci się bezpowrotnie, tak więc nie rozglądaj się po początkowych obszarach wyspy za skrzynią, w której fanty Teriela mogłyby być składowane. Kompletowaniem ekwipunku bohatera musisz zająć się od nowa i szczególnie w przypadku umiejętności minie sporo czasu zanim zagwarantujesz sobie (ponowny) dostęp do ich wszystkich.
Uwaga - To samo ograniczenie dotyczy różnorakich przedmiotów (złom, lekarstwa, nowe bronie i pancerze itp.) zdobywanych w pierwszym głównym queście gry. Nie zawracaj sobie głowy ich odnajdywaniem i kolekcjonowaniem, bo nie będziesz ich mógł zachować na później.