Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku w Seven The Days Long Gone? Poradnik Seven The Days Long Gone
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Trzęsawsko (The Mire) to duża lokacja w strefie 03 wyspy Peh. Odwiedza się ją w ramach kilku różnych pobocznych zadań i jednym z nich jest Serce szaleństwa (odbierz je z dowolnego stanowiska z kontraktami). Finałowa część tego questu zakłada pozbycie się przebywającego na terenie Trzęsawiska dzikiego maga. Wyeliminowanie tej osoby nie jest łatwą sprawą. Mag nie zginie w wyniku konwencjonalnych ataków, bo może się odradzać. Poniżej zamieściliśmy informacje na temat tego jak ostatecznie pozbyć się dzikiego maga.
Kryjówka dzikiego maga znajduje się w centralnej części Trzęsawiska i dociera się tam podróżując po wielu wysoko zawieszonych półkach. Miejsce to rozpoznasz po widocznych z oddali fioletowych energetycznych zaporach i prezentuje je obrazek.
Po dotarciu na miejsce zacznij skradać się - poruszaj się w pozycji przykucniętej i regularnie używaj np. niewidzialności. Jeśli zostaniesz przedwcześnie wykryty przez dzikiego maga to zacznie on polować na bohatera. Mag jest w stanie szybko teleportować się, tak więc od tego momentu musiałbyś dużo biegać i wykonywać częste uskoki.
Zacznij od dotarcia w pobliże serca dzikiego maga i zbadaj je w trybie wykrywania. Dowiesz się, że jest otoczone polem ochronnym.
W celu zdjęcia pieczęci ochronnej z serca musisz odnaleźć pięć pylonów i sabotować je. Przewody prowadzące do pylonów są widoczne w trybie wykrywania i musisz też przeskanować w tym trybie co najmniej jeden z nich. Trzy pylony są w łatwo dostępnych miejscach, dwa są trudniej dostępne:
- Pylon z obrazka 1 jest pod drewnianym balkonikiem gdzie rozpocząłeś prawdopodobnie badanie okolicy
- Pylon z obrazka 2 jest na betonowym zewnętrznym balkoniku
Jeśli zostaniesz zauważony podczas sabotowania pylonów to nie atakuj dzikiego maga. Nawet jeśli go pokonasz to jego magiczne serce jest w stanie odrodzić go. Biegaj i uskakuj na boki żeby nie odnieść dużych obrażeń.
Po sabotowaniu wszystkich pięciu pylonów powróć do serca i zabierz je. Doprowadzi to do natychmiastowej śmierci dzikiego maga (nie musisz z nim w ogóle walczyć).
Proces docierania do pylonów możesz ułatwić sobie dzięki odwróceniu uwagi dzikiego maga. Porozmawiaj z więzionym przez niego technomagiem, który poprosi o dostarczenie mu jego rękawic. Są one w skrytce z powyższego obrazka (obok przepaści). Powróć z rękawicami do technomaga. Przywoła on swoich towarzyszy, którzy przystąpią do atakowania dzikiego maga. Nadal musisz docierać do pylonów i zabrać na koniec serce, ale dziki mag nie będzie już tak bardzo zajęty ściganiem Teriela.