Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe zadania | Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Na stronie są opisy przejścia tych pobocznych zadań gry Seven: The Days Long Gone, których nie rozpoczyna się w jednym ustalonym miejscu. Mogą one być powiązane np. z koniecznością odnalezienia wartościowych przedmiotów w różnych częściach wyspy Peh.

Gorączka złota (Gold Rush)

Quest powiązany jest ze zdobywaniem pojemników z Nektarem, czyli substancją potrzebną do umożliwiania Terielowi korzystania z nowych umiejętności i ich ulepszeń - Pozostałe zadania | Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Quest powiązany jest ze zdobywaniem pojemników z Nektarem, czyli substancją potrzebną do umożliwiania Terielowi korzystania z nowych umiejętności i ich ulepszeń.

Zadanie dodane zostanie do dziennika po tym jak po raz pierwszy znajdziesz się w pobliżu jednego z pojemników - otrzymasz wtedy stosowną informację od Artanaka (obrazek). Artanak będzie również od tego momentu informował bohatera gdy ten zbliży się do innych pojemników (ich lokalizacje nie są automatycznie dodawane do mapy świata, musisz je samemu odnajdywać).

W ramach tego questu do odnalezienia i zdobycia jest 11 pojemników porozrzucanych po świecie gry (w Seven zdobywa się też pojemniki w innych questach, ale opisywane zadanie nie bierze ich pod uwagę) - Pozostałe zadania | Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

W ramach tego questu do odnalezienia i zdobycia jest 11 pojemników porozrzucanych po świecie gry (w Seven zdobywa się też pojemniki w innych questach, ale opisywane zadanie nie bierze ich pod uwagę). Przykładową lokację z pojemnikiem z Nektarem prezentuje obrazek (tryb wykrywania pomaga w ich lokalizowaniu). Quest zniknie z dziennika po tym jak zdobędziesz wszystkich 11 pojemników.

Uwaga - Większość fiolek z Nektarem jest w lokacjach okupowanych przez silnych przeciwników i potwory. Dodatkowo możesz natrafiać na niebezpieczne pułapki. Odnajdywaniem ich najlepiej zająć się dopiero gdy Teriel zdobędzie lepsze bronie, elementy pancerza i umiejętności.

Zadania Izby Łowieckiej (Hunters' Lodge)

Izba Łowiecka (Hunters Lodge) to unikalna organizacja na Peh zajmująca się zrzeszaniem łowców - Pozostałe zadania | Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Izba Łowiecka (Hunters' Lodge) to unikalna organizacja na Peh zajmująca się zrzeszaniem łowców. Obozowiska tej organizacji znajdują się w różnych częściach wyspy, ale początkowo jej członkowie nie będą wykazywali żadnego zainteresowania współpracą czy handlowaniem z Terielem. Nie możesz też od razu dołączyć do tej frakcji, gdyż najpierw musisz zaliczyć trzy próby wymagane do zdobycia licencji łowczego. W celu rozpoczęcia starań o dołączenie do Izby Łowieckiej musisz spotkać się w mieście Twierdza Strażnika z Eliasem (powyższy obrazek). Zestawienie zadań powiązanych z Izbą Łowiecką znajduje się poniżej (odblokowuje się je po kolei).

Poszukiwanie utraconego czasu (Tick Tock Toff)

W ramach tego zadania musisz odnaleźć zegarek kieszonkowy, który został zgubiony w Bagnistych Stawach. Uważaj, bo w miejscu gdzie szuka się zegarka, przebywa dość liczna grupa ghuli. Dzięki użyciu trybu wykrycia oraz dzięki dźwiękom wydawanym przez zegarek ustalisz, że został on pożarty przez jednego z potworów. Zabij tego ghula żeby odzyskać zegarek. Z odnalezioną zgubą powróć do Eliasa.

Strojenie się w cudze piórka (A Feather in Your Cap)

W ramach tego zadania musisz pozyskać 4 pióra rzadkich odmian pingwingów. Ptaki te odnajduje się w strefie oznaczonej niebieskim okręgiem na mapie. Pingwingi możesz zaatakować, ale musisz wiedzieć, że domyślnie rzucą się do ucieczki. O wiele lepszym rozwiązaniem jest przystąpienie do skradania się. Pozwoli ci to zbliżać się do pingwingów (koniecznie od tyłu) z zamiarem pozyskiwania ich piór. Z zebranymi piórami powróć do Eliasa.

Zemsta bydlęcia (On the Rampage)

W ramach tego zadania musisz powstrzymać zdziczałego bandeliska i stworzenie to możesz odnaleźć w pobliżu Ptasiej Klatki (na północ od Osady Lewmer). Jeśli posiadasz dobrą broń dystansową to ciekawym pomysłem jest skorzystanie z niej, ale ustaw wcześniej Teriela w jakimś miejscu, w którym bandelisk go nie dosięgnie. W przypadku walki wręcz uważaj na potężne szarże bandeliska. Po zabiciu stworzenia zabierz kieł bandeliska i powróć z nim do Eliasa.

Zostaniesz przyjęty do Izby Łowieckiej. Możesz podjąć się kolejnego zadania oraz dodatkowo od tego momentu odwiedzać handlarzy przebywających w siedzibach Izby Łowieckiej na Peh.

Groźna i bestia (The Huntress and the Hunted)

W celu rozpoczęcia tego questu musisz spotkać się z Emeline najpierw w mieście i następnie w Przełęczy Malkina. Zadanie dotyczy pomocy w zamordowaniu silnego potwora - tyrofeksicy. Kluczem do wygrania walki będzie współpraca z Emeline, która pomoże Terielowi w pozbyciu się agresywnej samicy z kanionu. Główny bohater musi zajmować tyrofeksicę w walce wręcz. Nie musisz jednak jej atakować. Możesz biegać wokół niej i wykonywać uskoki. Nie oddalaj się jednak od miejsca walki żeby samica nie schowała się w ziemi. Tak długo odwracaj uwagę potwora aż Emeline odda 3 celne strzały i go zabije. Po wygranej bitwie zdobędziesz kły i musisz zadecydować jak chcesz zakończyć quest:

  1. Przekazanie kłów Emeline i odebranie od niej standardowej zapłaty.
  2. Zażądanie od Emeline większej zapłaty za pokonanie potwora.
  3. Zaatakowanie Emeline w celu zachowania całej nagrody za wykonanie kontraktu dla siebie. Jeśli zdołasz ją zabić to powróć do Eliasa i to jemu oddaj kły.
  4. Ucieczka z pola walki bez rozmowy z Emeline lub użycie na niej opcji kradzieży kieszonkowej. W obu przypadkach musisz powrócić do Eliasa, ale czeka Cię tam konfrontacja z Emeline. Zmuszony zostaniesz do rozstrzygnięcia konfliktu z nią poprzez pokonanie ją na arenie w Tyglu.

Wielki zaszczyt (A Great Honour)

Quest ten możesz rozpocząć dzięki odnalezieniu jednego z unikalnych niebieskich sejfów w świecie gry - Pozostałe zadania | Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Quest ten możesz rozpocząć dzięki odnalezieniu jednego z unikalnych niebieskich sejfów w świecie gry. Przykładowy tego typu obiekt prezentuje dołączony obrazek. Sejfy odnajduje się w:

  1. Bagnistych Stawach - Jest on w północnej części bagien.
  2. Nakrapianym Lesie - Rozejrzyj się za nim w pobliżu jednej z kapliczek Druguna.
  3. Trzęsawisku - Musisz zbadać skalne półki obok klifu w północno-zachodniej części lokacji.
  4. Twierdzy Strażnika - Jest on w strefie kwarantanny w dzielnicy biedaków.

Każdy sejf musisz otworzyć (mini-gra) i wyjąć z niego notatkę. Udaj się do posiadłości Blackwood w Twierdzy Strażnika i spotkaj się z Elbenokiem van Lumierem, który był autorem listów. Dotrzyj do wskazanego przez niego skarbca w północnej części wyspy. W skarbcu do rozwiązania jest prosta zagadka polegająca na aktywowaniu kolorowych pól parami. Do ustalania kolorów pól posłuży ci tryb wykrywania. Jeśli w jakimś momencie pomylisz się to pojawi się grupa przeciwników i dopiero po pokonaniu ich będziesz mógł spróbować ponownie. Nagrodą za zaliczenie zagadki jest możlwość splądrowania grobowca maga.