Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skarbiec (The Vault) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Skarbiec to finałowy dziesiąty główny quest gry Seven: The Days Long Gone. W trakcie zaliczania tego questu główny bohater musi dotrzeć do Arki oraz podjąć ważne decyzje, które wpłyną na dalszy kształt świata gry. Sam quest zakłada stoczenie co najmniej jednego pojedynku z silnym przeciwnikiem, aczkolwiek oferuje też spokojniejszą eksplorację.

Ważna uwaga - Zanim rozpoczniesz ten quest postaraj się zająć wszystkimi opcjonalnymi aktywnościami w świecie gry. Po ukończeniu głównej fabuły nie będziesz już mógł powrócić na Peh. Co więcej ukończenie ważniejszych pobocznych zadań gry ma wpływ na możliwość odblokowania jednego z jej zakończeń. Postaraj się w rezultacie ukończyć jak największą liczbą pobocznych questów opisanych w osobnych rozdziałach naszego poradnika.

Dotarcie do Arki

1 - Skarbiec (The Vault) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
Wejście do Skarbca znajduje się za posterunkiem 06 w północnej części wyspy - Skarbiec (The Vault) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Wejście do Skarbca znajduje się za posterunkiem 06 w północnej części wyspy. Omiń posterunek lub zakup wizę 06 pozwalającą na przejście przez niego. Po dotarciu na miejsce obejrzysz cut-scenkę z odbywającego się protestu fanatyków. Do odgrodzonego obszaru wkrocz gdzieś z boku żeby nie znaleźć się nagle na celowniku wszystkich technomagów (zaatakują oni Teriela nawet jeśli on sam ma założony strój żołnierza technomagów). Po chwili załączy się nowy filmik przerywnikowy ukazujący atak biomantów na Skarbiec.

Po odzyskaniu kontroli nad Terielem powinieneś stać w krzakach obok wysokiego muru. Rozpocznij podróż w stronę Skarbca, w trakcie której ignoruj całkowicie walczące ze sobą postacie. Najlepiej w ogóle do nich nie zbliżać się żeby nie znaleźć się nagle na celowniku jakiegoś przeciwnika. Nie możesz od razu wkroczyć do Skarbca, bo dostępu do niego broni zapora energetyczna. Skieruj się na prawo od tej zapory. Dotrzyj do pokazanych na obrazku 1 skalnych półek przy przepaści. Rozpocznij w tym miejscu wspinaczkę. Docelowo musisz wspiąć się na dach dużego budynku i skorzystać z jednego ze świetlików z obrazka 2.

Po wskoczeniu do pomieszczenia z panelem kontrolnym bariery energetycznej pojawi się Savaash - Skarbiec (The Vault) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Po wskoczeniu do pomieszczenia z panelem kontrolnym bariery energetycznej pojawi się Savaash. Zmuszony zostaniesz do pokonania go. Savaash może przyjąć w tym pojedynku jedną z dwóch form:

  1. Jeżeli pod koniec głównego zadania Wspomnień czar pozostawiłeś Savaasha przy życiu to będzie on nadal człowiekiem. Savaash w tej postaci jest bardzo zwinny. Staraj się unikać jego ataków w walce wręcz, bo mogą one podpalać Savaasha. Szybko atakuj Savaasha po tym jak użyje bomby dymnej i ucieknie, bo może się zregenerować. Staraj się też sprawnie pozbywać przyzywanych przez niego pomocników. Po wygranym pojedynku warto zabrać jego sztylety (Savaash's Daggers).
  2. Jeżeli pod koniec głównego zadania Wspomnień czar odłączyłeś Savaasha od aparatury to przemienił się on w potężnego potwora. Savaash w tej postaci jest znacznie wolniejszy, ale może wyprowadzać bardzo silne ciosy. Rozważ atakowanie go na dystans gdy tylko pojawia się taka możliwość.
Niezależnie od przebiegu pojedynku z Savaashem po wygraniu go włam się do centralnego komputera żeby wyłączyć barierę i odpalić nową cut-scenkę - Skarbiec (The Vault) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Niezależnie od przebiegu pojedynku z Savaashem po wygraniu go włam się do centralnego komputera żeby wyłączyć barierę i odpalić nową cut-scenkę. Włam się też do terminalu (lub użyj karty dostępu) żeby wyłączyć zaporę laserową. Dotrzyj do miejsca gdzie była bariera ochronna (po drodze ponownie unikaj walk) i wybierz nowo odblokowane przejście.

Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie