[44] The Mental Realm (umysłowy zakres) | Prince of Persia Dwa Trony poradnik Prince of Persia: Dwa Trony
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
44. The Mental Realm (umysłowy zakres)
Zaatakuj Mrocznego Księcia. Nie będzie się bronił, a każde twoje trafienie spowoduje ściemnienie obrazu. Po chwili spadniesz w świetlistą przepaść i ockniesz się na wielkiej platformie. Na tym etapie nie możesz zginąć, dlatego każdy upadek z wysokości lub ześlizgnięcie się z półki w przepaść kończy się natychmiastową reinkarnacją w miejscu, w którym popełniłeś błąd. Przeskocz na wprost na niewielką okrągłą platformę, a z niej w przód na kolejną półkę. Ustaw się przy ścianie na lewo i pobiegnij po niej poziomo na spotkanie z Mrocznym Księciem. | |
Zaatakuj Mrocznego szablą. Dwa ciosy i wróg znika. Obróć się w prawo, wybij z krawędzi na okrągłą platformę. Z niej wybij się na następną i dalej na jeszcze jedną platformę z Mrocznym Księciem. Zabij go, po czym zwróć się w prawo i wejdź na kładkę. Daj susa przed siebie na kolejną kładkę, po czym opuść się z niej na platformę pod spodem. Wybij się na półkę przed tobą, lecąc w powietrzu zostaniesz teleportowany do zupełnie innej lokacji, w której poruszasz się w zwolnionym tempie. Wybij się z półki, na której stoisz na wprost, w stronę półki z mostkiem. | |
Przeniesiesz się z powrotem do świetlistego świata. Lądujesz tuż przy Mrocznym Księciu. Zlikwiduj go i skręć w lewo. Wybij się na wprost na platformę, a z niej przejdź po kładce na następny podest. Teraz daj susa na półkę z Mrocznym, zabij go bez skrupułów. Obróć się w prawo, wejdź na kładkę i przeskocz z niej na kładkę. Wybij się teraz na półkę przed tobą, ale zanim ją osiągniesz, ujrzysz miraż przedstawiający twoją książęcą postać spadającą na wielki żaglowiec. Po wylądowaniu na półce daj susa w przód na okrągłą platformę, przesuwającą się w pionie. | |
Przeskocz na następną, kwadratową platformę i z niej osiągnij półkę z Mrocznym Księciem. Gdy go zabijesz, skręć w prawo, wybij się na sąsiedni podest. Zanim go osiągniesz, teleportujesz się do komnaty z wielkimi, kamiennymi kolumnami i łukami. Poruszasz się w zwolnionym tempie, mimo to skocz w przód w stronę wyjścia. Zostaniesz teleportowany z powrotem do świetlistej krainy. Wylądujesz na podłużnej platformie. Idź przed siebie po niej i z krawędzi daj susa na półkę z Mrocznym Księciem. Dwa ciosy i po wrogu. | |
Skręć w prawo, przeskocz na okrągłą platformę. Następna półka przed tobą obraca się zmieniając kształty, raz jest prostokątna, raz kwadratowa. Poczekaj, aż przekształci się w podłużny prostokąt i skocz na nią. Przejdź do jej końca, po czym wybij się na podest z Mrocznym Księciem. Zabij go, obróć się w lewo i daj susa na okrągłą, ruchomą platformę. Poczekaj, aż podwiezie cię na prawo, a następnie wybij się na kwadratową półkę ze ścianą po prawej. Pobiegnij po ścianie poziomo, wylądujesz na półce z Mrocznym, zatłucz go. Obróć się na lewo. | |
Wejdź na kładkę, po czym przeskocz na następną, obrotową. Wyczekaj, aż wraz z kładką obrócisz się jej końcem zgodnie z kierunkiem twojej wędrówki i wybij się na kolejną deskę. Daj teraz susa na półkę z twoim wrogiem. Nie dosięgniesz go, bowiem zostaniesz teleportowany kolejny raz do innej lokacji. Tym razem jest to spora komnata z dużymi schodami, przy których stoi Farah. Podejdź do niej, wysłuchaj jej ostrzeżenia. Po chwili znów staniesz twarzą w twarz z Mrocznym Księciem. | |
Niestety, nie możesz go pokonać, bo po każdym ciosie powstaje jego sobowtór. Wkrótce otoczą cię dziesiątki nieprzyjaciół. Daj sobie spokój. Omiń całą tą ferajnę i wbiegnij po schodach. Wejdź w świetlistą poświatę i..... obudzisz się na rękach Farah. Okazuje się że po walce z Wezyrem straciłeś przytomność i miałeś urojenia. Mrocznego Księcia już nie ma. To już naprawdę koniec przygody. Możecie snuć z Farah plany na przyszłość. Babilon opanowuje znowu spokój, a ty jesteś jego prawowitym władcą. Władcą Persji. |