Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[34] The Structure's Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony poradnik Prince of Persia: Dwa Trony

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

34. The Structure's Mind (dusza budowli)

Zostaw fontannę za sobą, podejdź do krawędzi przepaści i wejdź na kładkę - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Zostaw fontannę za sobą, podejdź do krawędzi przepaści i wejdź na kładkę. Wybij się z niej w przód w niszę między dwiema równoległymi ścianami. Zsuń się ostrożnie w dół uważając na ostre połówki traków, przecinające wnękę w dwóch miejscach. Mijaj je pojedynczo w momencie, gdy ostre powierzchnie zaczną chować się w ścianach. Po ominięciu pułapek zjedź w dół do końca i zeskocz na ziemię. Idź korytarzem przed siebie.

Następną, bardzo łatwą przeszkodą jest obrotowy poziomy słup z ostrzami, przemieszczający się w płaszczyźnie góra/dół - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Następną, bardzo łatwą przeszkodą jest obrotowy poziomy słup z ostrzami, przemieszczający się w płaszczyźnie góra/dół. Przetocz się pod nim w chwili, gdy będzie zdążał do góry, po czym biegnij pędem przed siebie, bo z otworów w prawym murze wylatują śmiercionośne strzały. Dotrzyj do pionowego słupa z ostrzami, przesuwającego się od ściany do ściany. Omiń go bokiem i pobiegnij dalej, za załomem korytarza skręć w lewo.

Przed tobą w podłodze obracają się trzy wielkie traki - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Przed tobą w podłodze obracają się trzy wielkie traki. Wyglądają groźnie, ale są łatwe do przebycia. Spore odległości między nimi pozwalają przechodzić je pojedynczo, a nie jednym ciągiem. Mijaj je przy którejś ze ścian wyczuwając moment, gdy ich ostrza chowają się w podłodze. Po zaliczeniu traków idź na wprost do wyjścia.

Wyjdź przez bramę (a) na dziedziniec, wypełniony platformami i trzema mechanizmami obrotowymi - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Wyjdź przez bramę (a) na dziedziniec, wypełniony platformami i trzema mechanizmami obrotowymi. Czeka cię rozwiązanie średnio trudnej łamigłówki. Musisz tak operować dźwigniami poszczególnych mechanizmów, by wywindować je wszystkie do góry, na drugi poziom nad placem. Jeśli ci się to uda, w sali (b) na prawo od dziedzińca podniesie się podłoga, umożliwiająca przejście do bramy na wprost. Czeka tam na ciebie Farah, a więc do roboty!

Rozmieszczenie platform z mechanizmami obrotowymi i wyjść na poziomie 34. The Structures Mind - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry
Rozmieszczenie platform z mechanizmami obrotowymi i wyjść na poziomie 34. The Structure's Mind

Zanim zaczniesz grzebać przy mechanizmach pamiętaj, że w prawie każdym miejscu tej planszy możesz włączyć widok panoramiczny. Używaj go, kiedy chcesz. Zacznij rozwiązywanie zagadki planszy od wizyty przy mechanizmie obrotowym (2). Przesuń dźwignię mechanizmu, po czym zeskocz na ziemię z prawej strony platformy, obok masz szkatułę z 10 kredytami piasku (sand credits). Idź teraz uruchomić mechanizm (3). Po przełączeniu dźwigni zwieś się z krawędzi platformy i zeskocz na ziemię. Kolej teraz na mechanizm (1). Po włączeniu go możesz sobie częściowo pogratulować - wywindowałeś wszystkie platformy na pierwszy poziom nad placem. Połowa roboty za tobą.

Opuść się na ziemię z platformy i pobiegnij do filara w narożu dziedzińca, między mechanizmami (2) i (3) - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Opuść się na ziemię z platformy i pobiegnij do filara w narożu dziedzińca, między mechanizmami (2) i (3). Wbiegnij pionowo na filar łapiąc się występu. Wyjdź na niego, podskocz do góry na drugi występ, a z niego jeszcze na jeden do góry. Wejdź na występ i wybij się z niego w kierunku platformy (3). Po drodze wylądujesz jeszcze na pośredniej, okratowanej platformie i to z niej dostań się na platformę z mechanizmem (3). Przełącz dźwignię i pobiegnij poziomo po ścianie do filara, z którego tu przyszedłeś.

Wylądujesz na najwyżej położonym występie - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Wylądujesz na najwyżej położonym występie. Przejdź za załom filara tak, by mieć za plecami mechanizm (2). Opuść się na występ poniżej i wybij się na platformę do tyłu. Z niej skocz na platformę (2), przełącz dźwignię. Stań teraz twarzą do filara tkwiącego między platformami (1) i (2). Pobiegnij poziomo po ścianie i złap się występu w filarze. Opuść się na występ poniżej, skocz do tyłu na platformę pośrednią między mechanizmem (1) a filarem. Z niej dostań się na platformę z mechanizmem (1) i przestaw w nim dźwignię. Rozwiązałeś łamigłówkę!

Zeskocz na ziemię i idź do bramy (b) łączącej dziedziniec z komnatą bez podłogi - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Zeskocz na ziemię i idź do bramy (b) łączącej dziedziniec z komnatą bez podłogi. Okazuje się, że podłoga została przywrócona dzięki rozwiązaniu przez ciebie łamigłówki. Pobiegnij przesmykiem do Farah, czekającej na ciebie przy wrotach na końcu komnaty. Niestety, zanim ją powitasz, zaatakuje was Wezyr. Ma wielką moc, więc bez problemu pochwyci Farah, a ciebie, próbującego ratować dziewczynę, strąci wraz z resztkami podłogi w przepaść.

Spadając w otchłań niespodziewanie przemorfujesz się w Mrocznego Księcia - [34] The Structures Mind (dusza budowli) | Prince of Persia Dwa Trony - Prince of Persia: Dwa Trony - poradnik do gry

Spadając w otchłań niespodziewanie przemorfujesz się w Mrocznego Księcia. Ostatkiem sił strzelisz daggertailem w jakąś belkę w ścianie i tym sposobem uratujesz życie. Przy pomocy bicza wylądowałeś w jakiejś komnacie.