[23] The Bowery (buduar) | Prince of Persia Dwa Trony poradnik Prince of Persia: Dwa Trony
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
23. The Bowery (buduar)
Podąż korytarzem przed siebie, aż dotrzesz do skraju przepaści. Pobiegnij poziomo po lewej ścianie i przed końcem muru odbij się na ścianę na prawo. Złap się występu w murze, wejdź na niego. Nad twoją głową, po lewej stronie spaceruje Łucznik. Podskocz do góry, złap się szczeliny nad tobą. Przesuń się na rękach w lewo i wejdź za załom na krawędź balkonu. Wskocz na balkon, a następnie ukatrup krążącego Łucznika. | |
Przejdź przez barierkę po lewej stronie balkonu, zwieś się z drugiej strony i skocz na kładkę na wprost. Z kładki wybij się na lewo osiągając występ w ścianie. Konstrukcja nie pozwala ci stanąć na nim, więc przejdź na rękach w prawo do jego końca i opuść się na półpiętro. Idź kawałek przed siebie, po chwili zobaczysz pod sobą na dole przemykającą Farah. Dziewczyna wbiegnie w jakieś drzwi i zniknie. | |
Czujesz, że twoja ciemna natura bierze górę i zamieniasz się w Mrocznego Księcia. Przejdź przez barierkę, zwiśnij z drugiej strony. Skocz na wprost używając daggertaila na drążku z proporczykiem do przedłużenia lotu. Wpadniesz na ścianę po drugiej stronie podwórka, po czym zsuniesz się po niej na znajdujący się poniżej występ. Opuść się na ziemię. Zostaniesz natychmiast zaatakowany przez trzy Zjawy. Ich noże są groźne, ale ty masz przecież łańcuch z ostrzem. Po eksterminowaniu jednej trójki pojawi się druga. Rozgrzejesz się. | |
Po walce rozejrzyj się trochę po podwórku. W jednej z bram dziedzińca znajdziesz rzeźbioną szkatułę z 10 kredytami piasku (sand credits). Obok bramy, w której znalazłeś szkatułę, rozciąga się nad twoją głową występ. Wbiegnij pionowo na okratowane okno, złap się występu i wejdź na niego. Podskocz do góry na kolejny występ, również wdrap się na niego. Daj susa do tyłu, w stronę środka podwórka. Lecąc przedłuż daggertailem lot o poprzeczkę i wyląduj kawałek dalej na belce. Stąd skocz na lewo na taras. | |
Przeskocz barierkę tarasu i wejdź w drzwi po prawej. Na wprost wejścia w murze tkwi ozdobny kafel. Wbiegnij pionowo na ścianę i nadepnij go, a otworzysz wrota po prawej, pobiegnij do nich. Za wrotami podąż w lewo. Po chwili dotrzesz do barierki odgradzającej cię od wielkiej sali. Włącz widok panoramiczny, by wykoncypować drogę na dół. Przejdź przez barierkę, ustaw się tak, by pasmo czerwonego sukna było pod tobą i opuść się na nie. Zjedź po suknie na dół sali, zeskocz na posadzkę. Zostaniesz zaatakowany przez trzy Czarodziejki, a następnie przez trzy Zjawy. Zrób użytek z bicza. | |
Po zwycięskiej walce wdrap się na kolumnę stojącą naprzeciw wielkiego filara na środku sali. Wyjdź na samą górę kolumny i przeskocz na filar, łapiąc się wystającego występu. Przejdź na rękach na lewo, za załomem wyjdź na występ. Odbij się do tyłu na balkon, gdzie wartuje Łucznik. Przeskocz ostrożnie barierkę i zabij go z zaskoczenia, używając speed killa. Ustaw się teraz przy krawędzi balkonu tak, by mieć ścianę po prawej stronie. Pobiegnij poziomo po murze na pięterko z sypialnią, ciągnące się wzdłuż całej ściany. | |
Po wylądowaniu na piętrze uśmierć dwie Czarodziejki i udaj się na jego przeciwległy koniec. Zwróć się w lewo i daj susa na balkon naprzeciw. Uważaj, by nie zestrzelił cię w trakcie skoku tkwiący tam Łucznik. Przeskocz barierkę balkonu i zlikwiduj go. Wejdź do pomieszczenia na prawo. Idź do końca i wejdź we wnękę na lewo od łoża. Ustaw się twarzą do jednej z przeciwległych ścian. Wbiegnij pionowo na nią, po czym wybij się do tyłu na drugą, z drugiej znów na pierwszą i tak na przemian do momentu, aż złapiesz się barierki piętra powyżej. | |
Przeskocz barierkę, wyjdź przez drzwi do sąsiedniej, ogromnej sali. Skręć w prawo, podejdź do obrotowego mechanizmu. Przełącz dźwignię mechanizmu i przesuń go - obniżą się żyrandole z poprzeczkami na środku sali. Pobiegnij w drugi kąt komnaty do miejsca, gdzie brakuje kawałka barierki. Uważając na dokuczliwe strzały Łucznika z naprzeciwka, pobiegnij poziomo po lewej ścianie, by w połowie drogi wybić się do środka sali. W zasięgu rąk pustka, ale masz przecież nieodłączny łańcuch z ostrzem. | |
Strzel daggertailem w drążek łączący dwa wielkie żyrandole, przedłuż tym sposobem lot i wyląduj po drugiej stronie sali na tarasie. Udaj się na lewo i w chwilę potem jeszcze raz na lewo. Masz przed sobą dręczącego cię wcześniej strzałami Łucznika, odpłać mu teraz pięknym za nadobne. Po walce wejdź w bramę na prawo. Wierzeje zatrzasną się za tobą z hukiem. Podejdź do otwartego po lewej okna i wsuń się przez nie do zalanej częściowo wodą komnaty. | |
Stojąc po kolana w wodzie, powrócisz do swojej normalnej postaci. Podejdź do otwartego okna, znajdującego się naprzeciw tego, którym tu się dostałeś. Wyjdź przez okno na korytarz pełen pułapek. Obróć się w lewo. Przed tobą trzy małe, naszpikowane ostrzami tarcze, sunące szybko od ściany do ściany. Jako, że przy ścianach zatrzymują się na ułamek sekundy, możesz je przebyć środkiem. | |
Druga pułapka liczy sześć tarcz, mknących po równoległych torach wzdłuż korytarza. Zauważ, że tarcze nie poruszają się bezwładną kupą, tylko w dwóch naprzemiennie mijających się trójkach. W tej prawidłowości upatruj swoją szansę. Gdy będziesz gotów, pobiegnij z początku torami tych tarcz, które się od ciebie oddalają. Gdy miniesz drugą trójkę, sunąca z naprzeciwka, wbiegnij na jej tor i popędź do końca korytarza, ile masz sił w nogach. | |
Korytarz kończy się rumowiskiem, ale na szczęście masz relief nad głową. Wbiegnij pionowo na ścianę i wbij sztylet w płaskorzeźbę. Podskocz do góry, złap się występu. Wejdź na niego i ponownie skocz do góry na następny występ. Teraz jeszcze jeden sus do góry, po którym chwytasz się drewnianego płotka. Tuż za nim urzędują dwaj Łucznicy. Wyskocz zza ogrodzenia i zaskocz najbliższego speed killem, po czym rozpraw się z jego kompanem. | |
Udaj się na koniec dziedzińca. Po prawej stronie, na dachu pojawi się Farach. Wejdź do niej na górę. Rozmowę przerwie wam brutalnie groźny przeciwnik - odziana w biało-fioletowy uniform kobieta, zwana Mahasti. Ciśnie w waszą stronę nożem, po czym ucieknie. Podąż jej śladem. Wbiegnij pionowo na ścianę na wprost, wejdź na taras. Zanim pójdziesz pogruchotać kości wrednej babie, wzmocnij się wodą z fontanny. Masz ją przed sobą. |