Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Wyżyny
Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Wyżyny
2x Złom
5 przeciwników, 3x Złom
4 przeciwników, 1 snajper, 4x Złom, 1x Ekipa złomiarzy (część projektowa za drzwiami wysadzonymi za pomocą ładunku wybuchowego, należy wziąć ze sobą kanister. Uwaga: na dole znajduje się kilku przeciwników oraz mini boss)
3 przeciwników, 2x Złom
2x Złom, 1x Strzępek historii (pod ścianą, obok trupa, wewnątrz budynku)
2 przeciwników, 3x Złom
1x Złom, ostatnie ulepszenie opon, znajduje się w podziemiu, zejście po schodach, podejdź do sterty opon leżącej pod ścianą
4 przeciwników, 2x Złom
4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w namiocie)
7 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa złomiarzy (na platformie po prawej stronie drogi)
5x Złom
4 przeciwników, 1x snajper, 3x Złom
1x Strzępek historii
8x Złom, miejsce odwiedzane w zadaniu pobocznym Chrzest ogniowy
Pole minowe
Pole minowe
Spotkanie poszukiwań
Spotkanie Legendarne - Rampy
Spotkanie wywiadowcze
Spotkanie wywiadowcze
Cel Spotkania Legendarnego - Katapulta Zgniłozęba
Cel Spotkania Legendarnego - Katapulta Zgniłozęba
Snajper
Snajper
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Spotkanie wywiadowcze
Spotkanie wywiadowcze
Powiększ mapę

Wyżyny w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

1.1 - Miejsce poszukiwań

1.1 – 2x Złom

1.2 – 5 przeciwników, 3x Złom

1.3 – 4 przeciwników, 1 snajper, 4x Złom, 1x Ekipa złomiarzy (część projektowa za drzwiami wysadzonymi za pomocą ładunku wybuchowego, należy wziąć ze sobą kanister. Uwaga: na dole znajduje się kilku przeciwników oraz mini boss)

1.4 – 3 przeciwników, 2x Złom

1.5 – 2x Złom, 1x Strzępek historii (pod ścianą, obok trupa, wewnątrz budynku)

1.6 – 2 przeciwników, 3x Złom

1.7 – 1x Złom, ostatnie ulepszenie opon, znajduje się w podziemiu, zejście po schodach, podejdź do sterty opon leżącej pod ścianą

1.8 – 4 przeciwników, 2x Złom

1.9 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w namiocie)

1.10 – 7 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa złomiarzy (na platformie po prawej stronie drogi)

1.11 – 5x Złom

1.12 – 4 przeciwników, 1x snajper, 3x Złom

1.13 – 1x Strzępek historii

1.14 – 8x Złom, miejsce odwiedzane w zadaniu pobocznym Chrzest ogniowy

Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Wyżyny

Spotkanie

Snajper

Cel Spotkania Legendarnego

Pole minowe

1.1 - Miejsce poszukiwań

Straszak

Wyżyny

Interesujące miejsca

Niszcz pompy nie wysiadając z samochodu. - Wyżyny w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Niszcz pompy nie wysiadając z samochodu.

Smarownica (10x Złom, 4x Insygnia, 1x Szyb naftowy) - z wzgórza niopodal obozu (miejsce Spotkania wywiadowczego) możesz wypatrzyć część ochrony obozu, warto zlikwidować z dystansu czterech snajperów. Przed szturmem na obóz wyposaż się w spory zapas amunicji do Grzmotu, ułatwi on likwidację wieżyczek znajdujących się wokół centralnej części obozu. Zacznij od okrążenia obozu i zniszczenia pomp znajdujących się poza nim, lepiej zostać w samochodzie i wykorzystywać Grzmot lub shotguna (wysadzanie beczek). Na koniec wejdź do południowej części, gdzie znajdziesz niebronioną pompę oraz do północnej - tam oprócz pompy znajdziesz część projektową (wyjdź do góry po drabinie, z lewej strony bramy). Generalnie, aby przejąć ten obóz wystarczy zaopatrzyć się w zapas amunicji do Grzmotu i zlikwidować obronę przedpola, co pozwoli na bezproblemowe wysadzenie pozostałych pomp.

Wrzaskun wspomaga grupę znajdującą się w środkowej części obozu. - Wyżyny w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Wrzaskun wspomaga grupę znajdującą się w środkowej części obozu.

Pagórek Czaszek (11x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii) - wejścia do obozu bronią rozstawione przy wąskiej drodze 3 wieżyczki oraz snajper (możesz całkowicie ominąć obronę, wchodząc do obozu przez most, od innej strony). Zaraz po sforsowaniu bramy zaatakowany zozstaniesz przez pierwszą grupę składającą się z kilku przeciwników. Stąd możesz przejść przez most do kolejnej części obozu - druga grupa przeciwników, która tam czeka, jest już silniejsza (więcej oponentów, w tym Wrzaskun oraz tarczownik). Po ich pokonaniu możesz uzupełnić zdrowie (puszka z jedzeniem), pozbierać trochę Złomu oraz amunicji i zniszczyć zbiorniki (za dwoma zrzucanymi na dół znajdziesz pomeiszczenie ze Strzępkiem historii). Drzwi otwierane kopnięciem prowadzą do kolejnej części tego obozu (przejdź po zniszczonym samolocie). Tam z kolei znajduje się ostatnia grupa przeciwników, uważaj tutaj na wroga rzucającego Gromobijcami. Zniszcz ostatnie zbiorniki, a obóz będzie Twój.

Miejsce poszukiwań (punkt 1 - Wyżyny w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy - Mad Max - poradnik do gry

Miejsce poszukiwań (punkt 1.7 na mapie) - po zakończeniu zadania fabularnego wykonywanego dla Spojówki (misja Wiatr zmian) otrzymasz Strzępek historii oraz wskazówkę, odnoszącą się do tego miejsca (screen).

Zbierz opony, a odblokujesz ulepszenie. - Wyżyny w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy - Mad Max - poradnik do gry
"Zbierz" opony, a odblokujesz ulepszenie.

Jest to o tyle istotne miejsce poszukiwań, gdyż w środku (zejście po schodkach w pobliżu budynku) znajdziesz ostatnie ulepszenie opon, podejdź do sterty leżącej pod ścianą.

Spotkanie legendarne - z miejsca tego spotkania dowiesz się o rampach, na których możesz wykonywać legendarne skoki (miejsce ich położenia zostanie umiejscowione na mapie).

Posterunek obserwacyjny - do balonu dostaniesz się przechodząc przez podziemia, aby z niego skorzystać musisz uzupełnić poziom paliwa. Strzępek historii znajdziesz tuż przy balonie, oprócz tego będzie tutaj ok. 10 przeciwników i 4 kawałki Złomu.

Konwój - na zaznaczonej na mapie trasie porusza się konwój, składający się z siedmiu pojazdów i ciężarówki lidera. Po jej zniszczeniu możesz podnieść Rowerek.