Szwy w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy poradnik Mad Max Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 4040 Następna Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wyjący Wicher Poprzednia Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy Wapienie 1.1 - Miejsce poszukiwań1.1 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii - wejście przez wrak autobusu, strzępek znajduje się na dachu 1.2 – 3 przeciwników, 2x Złom 1.3 – 2x Złom 1.4 – 3 przeciwników, 2x Złom 1.5 – 4 przeciwników, 1 snajper, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w dolnej partii budynku, na którym znajduje się snajper) 1.6 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w namiocie) 1.7 – 1 snajper, 2x Złom 1.8 – 2x Złom 1.9 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa sprzątająca (wszystko w dolnej partii budynku, przed którym wywieszona jest czerwona tkanina) 1.10 – 1x Strzępek historii (w środku wagonu) 1.11 – 3 przeciwników, 2x Złom 1.12 – 10x Złom, miejsce odwiedzane w zadaniu pobocznym Znak bogów Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Szwy Spotkanie Pole minowe Cel Spotkania Legendarnego Snajper 1.1 - Miejsce poszukiwań Straszak SzwyInteresujące miejscaTwierdza Spojówki - baza wypadowa regionu, znajdziesz tutaj 1x Strzępek historii (poziom wyżej od miejsca, w którym znajduje się Spojówka). Zdobywanie obozu z obu stron wygląda niemal identycznie. Most Grobów (8x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii) - do obozu możesz wejść zasadniczo z obu stron mostu. W każdym z tych przypadków będziesz musiał stawić czoło grupie kilku przeciwników oraz snajperom strzegącym wejścia. Zagrożenie możesz częściowo wyeliminować jeszcze z poza obozu, warto zniszczyć zbiorniki przy bramie oraz zestrzelić Wrzaskunów. Strzępek historii znajdziesz w południowej części obozu, w półotwartym kontenerze. Zdobywanie obozu wygląda identycznie z obu stron: grupa przeciwników z Wrzaskunem i snajper, na środku kolejni przeciwnicy, a na końcu kolejna grupa, Wrzaskun i następny snajper. Wyeliminowanie wszystkich wojowników Zgniłozęba doprowadzi do przejęcia obozu. Dopiero ostatnia grupa wrogów otworzy przejście do kolejnej części obozu. Cypel Chaosu (8x Złom, 3x Insygnia, 1x Ekipa rozpoznawcza) - obrona przedpola to kilka wieżyczek z przeciwnikami rzucającymi koktajle oraz Gromobijce, a także dwóch snajperów. Do obozu możesz wejść z prawej strony bramy, przez ukryte przejście. Po wejściu przygotuj się na prawdziwą jatkę (szybko zabij Wrzaskuna). Przez kilka minut będziesz tutaj atakowany przez kolejne fale przeciwników, w tym kilku szybkich i uzbrojonych. Szczególną uwagę zwracaj na wrogów włączających się do walki niepostrzeżenie - rzucają oni Gromobijcami. Na ziemi leży tutaj sporo broni, a także wspomniane Gromobijce (dodatkowe upuszczają przeciwnicy). Koniecznie musisz posiłkować się wszystkimi dostępnymi sposobami, by eliminować wrogów jak najszybciej. Dopiero po kilku falach zeskakujących z góry otworzy się kontener prowadzący dalej - wybegnie z niego ostatnia fala przeciwników, w tym jeden tarczownik. Po uporaniu się z całą watahą wrogów możesz w końcu przejść do kolejnej części obozu. Tam znajdziesz cel - trzy pompy. Wystarczy strzelić w zbiornik na środku, a wszystko wyleci w powietrze i obóz zostanie przejęty. Cały Złom, Insygnia oraz część projektową osiągniesz również z tego miejsca. Posterunek obserwacyjny - uważaj tutaj na pojedynczego snajpera. Oprócz balonu (zniszcz mocowania lin) znajdziesz także 1x Złom. Konwój - na zaznaczonej na mapie trasie porusza się konwój, składający się z pięciu pojazdów i ciężarówki lidera. Po jej zniszczeniu możesz podnieść Demoniczną lalkę. Spotkanie łupów - zanieść wiadomość do Twierdzy Spojówki, nagrodą będzie 50 sztuk Złomu. Spotkanie poszukiwań - po raz kolejny wejdź do wskazanych kanałów, gdzie znajdziesz skrzynkę ze Złomem. Następna Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wyjący Wicher Poprzednia Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy Wapienie