Równina Paleniska w Mad Max | Terytorium, którym włada Jeet - mapy poradnik Mad Max Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 4040 Następna Terytorium, którym włada Jeet - mapy Arterie Poprzednia Terytorium, którym włada Jeet - mapy Czarna Topiel 1.1 - Miejsce poszukiwań1.1 – 3 przeciwników, 1 snajper, 2x Złom 1.2 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Zbiornik na wodę (w skrzynce, ponad małym obozowiskiem) 1.3 – 6 przeciwników, 2x Złom, wejście do jaskini przez wąską szczelinę 1.4 – 2x Złom, 1x Strzępek historii, grota znajduje się pomiędzy skałami 1.5 – 4 przeciwników, 3x Złom 1.6 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa złomiarzy 1.7 – 1x Złom, 1x Strzępek historii, wyjdź na komin, a następnie unikiem przedostań się na złamaną część statku 1.8 – 3 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii, otwórz bramę oznaczoną literą "X", Strzępek znajduje się na łóżku w środku, na dole 1.9 – 6 przeciwników, 2x Złom 1.10 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w czerwonym kontenerze) 1.11 – 4 przeciwników, 1x Złom 1.12 – 3 przeciwników, 2x Złom, wejście do kryjówki ukryte jest w wąwozie 1.13 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (na samym dole, w namiocie) Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Jeet - Równina Paleniska Spotkanie Snajper Cel Spotkania Legendarnego Pole minowe 1.1 - Miejsce poszukiwań Straszak Równina PaleniskaInteresujące miejscaZbiorniki zniszczysz za pomocą kanistrów z benzyną, wystrzałów z shotguna lub zrzucając je z kontenerów (przekręcenie odpowiedniej korby). Wiertnia (9x Złom, 3x Insygnia, 1x Szyb naftowy) - obóz podzielony na dwie części, pomiędzy nimi znajdziesz dwie wieżyczki z przeciwnikami wystrzeliwującymi płonące pociski (staranuj je pojazdem lub też wystrzel w wybuchowe butle). Do obozu możesz wejść od boku (kontener oznaczony literą "X"). Aby wyswobodzić obóz należy zniszczyć 10 zbiorników - 6 z nich znajdziesz po stronie południowej, 4 kolejne w części północnej (tam także jeden Wrzaskun). Część potrzebną do budowy Szybu naftowego znajdziesz w południowej części, trzeba tam zejść niżej (przejście otworzysz łomem). Pustynne Sito (11x Złom, 3x Insygnia, 1x Ekipa rozpoznawcza) - przed wejściem do obozu wyeliminuj dwóch strzelców wyborowych oraz Wrzaskuna (użyj broni snajperskiej). Pod bramą natrafisz na kilku przeciwników, kawałek dalej na paru kolejnych. Do wyswobodzenia obozu potrzebne będzie zniszczenie 6 zbiorników. Kawałek Ekipy rozpoznawczej znajdziesz, gdy po pokonaniu pierwszych przeciwników przejdziesz prosto, a następnie w lewo, do środka kompleksu. Skrzynka leży w głównym korytarzu, zaraz za puszką z jedzeniem. Po wyjściu z drugiej strony na powierzchnię zaatakuje Cię ostatnia grupa przeciwników, znajdziesz też kolejne zbiorniki do zniszczenia. Udana kradzież samochodu z obozu "Dziupla" nagrodzona zostanie sporą ilością Złomu. Dziupla (8x Złom, 3x Insygnia, 1x Szyb naftowy) -obozu broni snajper oraz brama z płomieniami. Po wejściu ukradnij stojący samochód, który, gdy uda Ci się dostarczyć go do Twierdzy Jeet'a, zostanie zamieniony na 500 Złomu i odblokowany w Warsztacie. Szyb naftowy zdobędziesz wychodząc dwukrotnie po drabinie w miejscu, gdzie wisi Wrzaskun, a następnie zjeżdżając po lince na dach niżej. Pompę do wysadzenia znajdziesz na samym dole obozu. Posterunek obserwacyjny - odkrywa ważne miejsca w regionie, znajdziesz tu także 4x Złom. Aby dostać się do tego miejsca przeciśnij się pomiędzy skałami, za przewróconym statkiem. Spotkanie legendarne - z miejsca tego spotkania dowiesz się o rampach, na których możesz wykonywać legendarne skoki (miejsce ich położenia zostanie umiejscowione na mapie). Twierdza Jeet'a - miejsce wypadowe kilku z zadań, umożliwia tworzenie projektów wewnątrz oraz wybór aktualnie prowadzonego pojazdu. Oprócz tego znajdziesz tu również 5 kawałków Złomu. Następna Terytorium, którym włada Jeet - mapy Arterie Poprzednia Terytorium, którym włada Jeet - mapy Czarna Topiel