Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Rdza i Ropa
Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Rdza i Ropa
6 przeciwników, 3x Złom, samochód Dwunastka
6 przeciwników, 2x Złom
4 przeciwników, 2x Złom
5 przeciwników, 2x Złom
2 przeciwników, 1 snajper, 2x Złom
5 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa sprzątająca
1x Złom, 1x Strzępek historii (w kontenerze, na zniszczonym moście)
5 przeciwników, 2x Złom
ok. 10 przeciwników, 3x Złom
4 przeciwników, 2x Złom
4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w namiocie)
1x Strzępek historii (przy stercie trupów)
1x Strzępek historii (obok wraku samochodu)
3 przeciwników, 2x Złom
Pole minowe
Pole minowe
Spotkanie łupów
Spotkanie wywiadowcze
Spotkanie wywiadowcze
Snajper
Snajper
Snajper
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Powiększ mapę

Rdza i Ropa w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

1.1 - Miejsce poszukiwań

1.1 – 6 przeciwników, 3x Złom, samochód Dwunastka

1.2 – 6 przeciwników, 2x Złom

1.3 – 4 przeciwników, 2x Złom

1.4 – 5 przeciwników, 2x Złom

1.5 – 2 przeciwników, 1 snajper, 2x Złom

1.6 – 5 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa sprzątająca

1.7 – 1x Złom, 1x Strzępek historii (w kontenerze, na zniszczonym moście)

1.8 – 5 przeciwników, 2x Złom

1.9 – ok. 10 przeciwników, 3x Złom

1.10 – 4 przeciwników, 2x Złom

1.11 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w namiocie)

1.12 – 1x Strzępek historii (przy stercie trupów)

1.13 – 1x Strzępek historii (obok wraku samochodu)

1.14 – 3 przeciwników, 2x Złom

Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Rdza i Ropa

Spotkanie

Snajper

Cel Spotkania Legendarnego

Pole minowe

1.1 - Miejsce poszukiwań

Straszak

Rdza i Ropa

Interesujące miejsca

Skorzystaj z Gromobijców, aby szybko zabić kilku przeciwników. - Rdza i Ropa w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Skorzystaj z Gromobijców, aby szybko zabić kilku przeciwników.

Martwy Punkt (12x Złom, 4x Insygnia) - silnie broniony obóz, przy podjeżdżaniu pod bramę wyeliminuj kilka wieżyczek oraz paru snajperów. Przed samą bramą z rozpędu nie wjedź w wiszące bomby. Po wejściu do środka skieruj się na wprost, gdzie natkniesz się na peirwszą większą grupę przeciwników (Wrzaskun, tarczownik) - skorzystaj ze stojących w tym miejscu Gromobijców, aby szybko wyeliminować zagrożenie i zniszczyć dwa zbiorniki. Kolejną część obozu znajdziesz z lewej strony wejściowej bramy, przejście pomiędzy wagonami. Tam też znajdują się kolejne zbiorniki oraz następne grupy przeciwników, a dalej - przejście do ostatniej partii obozu, gdzie uważaj na liczną grupę szybkich przeciwników.

Obie wieże są dobrze obsadzone. - Rdza i Ropa w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Obie wieże są dobrze obsadzone.

Bliźniaczki (10x Złom, 2x Insygnia, 1x Strzępek historii, 1x Ekipa rozpoznawcza) - obrona przedpola to przede wszystkim snajperzy i przeciwnicy rzucający Gromobijce. Sam obóz składa się natomiast z dwóch wież, podchodząc bliżej zauważysz, że wejście do jednej z nich jest otwarte. W środku od razu zaatakuje Cię spora grupka popleczników Zgniłozęba, wykorzystaj leżącą na ziemi broń, aby ułatwić sobie walkę. Droga do góry prowadzi na dach (po wyjściu na pierwszą platformę cofnij się lekko w stronę wejścia, na ziemi leży Strzępek historii), gdzie z kolei do czynienia będziesz miał z kolejną grupą nieprzyjaciół, w tym także Wrzaskunem oraz snajperami (jeżeli nie wyeliminowałeś ich z dystansu). Wysadź drzwi (obok Insygnium Scrotusa), a za nimi znajdziesz część projektową oraz linkę, prowadzącą do drugiej wieży obozu.

Zjazd po linie gwarantuje szybkie przejście do drugiej wieży. - Rdza i Ropa w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Zjazd po linie gwarantuje szybkie przejście do drugiej wieży.

Ta wygląda podobnie do poprzedniej - na górze i na dole natkniesz się na dwie większe grupki przeciwników, w połowie drogi mozesz uzupełnić manierkę. Zabicie wszystkich wrogów wyzwoli obóz.

Bicz Tyrana (12x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii) - obóz przejmowany w ramach zadania pobocznego Spojówki - Wiatr zmian.

Posterunek obserwacyjny - aby opuścić most rzuć Gromobijcem w wybuchowe beczki, po drugiej stronie. Balon wymaga napełnienia paliwem przed możliwością użycia go. 2x Złom oraz pojedynczy przeciwnik - to wszystko, co znajdziesz w tym posterunku.