Rdza i Ropa w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy poradnik Mad Max Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 4040 Następna Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wielkie Szczyty Poprzednia Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wyjący Wicher 1.1 - Miejsce poszukiwań1.1 – 6 przeciwników, 3x Złom, samochód Dwunastka 1.2 – 6 przeciwników, 2x Złom 1.3 – 4 przeciwników, 2x Złom 1.4 – 5 przeciwników, 2x Złom 1.5 – 2 przeciwników, 1 snajper, 2x Złom 1.6 – 5 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa sprzątająca 1.7 – 1x Złom, 1x Strzępek historii (w kontenerze, na zniszczonym moście) 1.8 – 5 przeciwników, 2x Złom 1.9 – ok. 10 przeciwników, 3x Złom 1.10 – 4 przeciwników, 2x Złom 1.11 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w namiocie) 1.12 – 1x Strzępek historii (przy stercie trupów) 1.13 – 1x Strzępek historii (obok wraku samochodu) 1.14 – 3 przeciwników, 2x Złom Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Rdza i Ropa Spotkanie Snajper Cel Spotkania Legendarnego Pole minowe 1.1 - Miejsce poszukiwań Straszak Rdza i RopaInteresujące miejscaSkorzystaj z Gromobijców, aby szybko zabić kilku przeciwników. Martwy Punkt (12x Złom, 4x Insygnia) - silnie broniony obóz, przy podjeżdżaniu pod bramę wyeliminuj kilka wieżyczek oraz paru snajperów. Przed samą bramą z rozpędu nie wjedź w wiszące bomby. Po wejściu do środka skieruj się na wprost, gdzie natkniesz się na peirwszą większą grupę przeciwników (Wrzaskun, tarczownik) - skorzystaj ze stojących w tym miejscu Gromobijców, aby szybko wyeliminować zagrożenie i zniszczyć dwa zbiorniki. Kolejną część obozu znajdziesz z lewej strony wejściowej bramy, przejście pomiędzy wagonami. Tam też znajdują się kolejne zbiorniki oraz następne grupy przeciwników, a dalej - przejście do ostatniej partii obozu, gdzie uważaj na liczną grupę szybkich przeciwników. Obie wieże są dobrze obsadzone. Bliźniaczki (10x Złom, 2x Insygnia, 1x Strzępek historii, 1x Ekipa rozpoznawcza) - obrona przedpola to przede wszystkim snajperzy i przeciwnicy rzucający Gromobijce. Sam obóz składa się natomiast z dwóch wież, podchodząc bliżej zauważysz, że wejście do jednej z nich jest otwarte. W środku od razu zaatakuje Cię spora grupka popleczników Zgniłozęba, wykorzystaj leżącą na ziemi broń, aby ułatwić sobie walkę. Droga do góry prowadzi na dach (po wyjściu na pierwszą platformę cofnij się lekko w stronę wejścia, na ziemi leży Strzępek historii), gdzie z kolei do czynienia będziesz miał z kolejną grupą nieprzyjaciół, w tym także Wrzaskunem oraz snajperami (jeżeli nie wyeliminowałeś ich z dystansu). Wysadź drzwi (obok Insygnium Scrotusa), a za nimi znajdziesz część projektową oraz linkę, prowadzącą do drugiej wieży obozu. Zjazd po linie gwarantuje szybkie przejście do drugiej wieży. Ta wygląda podobnie do poprzedniej - na górze i na dole natkniesz się na dwie większe grupki przeciwników, w połowie drogi mozesz uzupełnić manierkę. Zabicie wszystkich wrogów wyzwoli obóz. Bicz Tyrana (12x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii) - obóz przejmowany w ramach zadania pobocznego Spojówki - Wiatr zmian. Posterunek obserwacyjny - aby opuścić most rzuć Gromobijcem w wybuchowe beczki, po drugiej stronie. Balon wymaga napełnienia paliwem przed możliwością użycia go. 2x Złom oraz pojedynczy przeciwnik - to wszystko, co znajdziesz w tym posterunku. Następna Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wielkie Szczyty Poprzednia Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wyjący Wicher