Wielkie Szczyty w Mad Max | Terytorium, którym włada Spojówka - mapy poradnik Mad Max Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 4141 Następna Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wyżyny Poprzednia Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Rdza i Ropa 1.1 - Miejsce poszukiwań1.1 – 4 przeciwników, 1x Złom 1.2 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (wewnątrz wraku samolotu) 1.3 – 4 przeciwników, 2x Złom 1.4 – 3 przeciwników, 1 snajper, 2x Złom, 1x Strzępek historii (pod drabiną) 1.5 – 3 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (wszystko znajduje się w pomieszczeniu pod ziemią) 1.6 – ok. 10 przeciwników, 2x Złom, 1x Zbiornik na wodę (wjazd do jaskini przez wąwóz pomiędzy skałami) 1.7 – 4 przeciwników, 2x Złom 1.8 – 1x Złom, 1x Strzępek historii (wejście na górę pieszo, po skałach, od strony drogi) 1.9 – 5 przeciwników, 3x Złom Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Spojówka - Wielkie Szczyty Spotkanie Snajper Cel Spotkania Legendarnego Pole minowe 1.1 - Miejsce poszukiwań Straszak Wielkie SzczytyInteresujące miejscaWrogowie rzucający Gromobijce znajdują się na moście, powyżej miejsca walki. Dławik (8x Złom, 3x Insygnia) - ze wzgórza nieopodal drogi będziesz miał świetną pozycję snajperską. Możesz stamtąd wyeliminować 4 obozowych strzelców wyborowych oraz dwójkę Wrzaskunów. Po wejściu do obozu zaatakuje Cię spora grupa przeciwników. Większe zagrożenie stanowi jednak dwóch wrogów stojących na mostku ponad areną - rzucają oni na dół Gromobijcami. Postaraj się szybko pokonać grupę na dole, albo na chwilę ich ominąć, wyjść do góry i zabić dwójkę uciążliwych miotaczy. Wyeliminowanie tej większej grupy w praktyce oznacza przejęcie obozu, na moście znajdziesz kilka zbiorników, natomiast ostatnie wiszą pod mostem (zejścia niżej znajdują się po bokach). Na koniec wsiadaj w Złomobulans i zawieź go do twierdzy. Wieżyczki albo zniszcz po kolei, albo szybko omiń. Zrzut (11x Złom, 5x Insygnia) - z dystansu wyeliminuj dwóch snajperów oraz wieżyczkę z przeciwnikiem rzucającym koktajle Mołotowa. W stronę bramy poruszaj się metodycznie, niszcząc kilka wieżyczek z wrogami miotającymi Gromobijce. Po wjechaniu na teren obozu od razu miniesz Złomobulans, nie zapomnij o nim w drodze powrotnej. Kawałek dalej zaatakują Cię pierwsi przeciwnicy, podcza walki możesz skorzystać ze stojaka z Gromobijcami znajdującego się obok. Za drzwiami otwieranymi przy pomocy materiałów wybuchowych znajdziesz przejście do kolejnej części obozu (po drodze pojedynczy przeciwnik), a następnie drabinę prowadzącą na górę i wyjście na powierzchnię. Przed walką z ogarem musisz pokonać grupę kilku przeciwników, koniecznie wyeliminuj Wrzaskuna. Tam czeka na Ciebie ogar. Na początku musisz jeszcze wyeliminować sporą grupę przeciwników, koniecznie zabij wiszącego na areną Wrzaskuna, uważaj także na szarże tarczownika. Walka z ogarem (zeskoczy na arenę po pokaniu większości przeciwników) przebiega według tego samego schamatu - uniki oraz ataki w plecy, a kiedy to możliwe wykonywanie egzekucji. Ten boss wrażliwy jest na strzały z shotguna, wypalenie do niego z tej broni równoznaczne jest z zadaniem sporych obrażeń oraz ogłuszeniem, co pozwoli na wykonanie egzekucji/serii ciosów. Kilka uderzeń połączonych z celnymi strzałami szybko obniży pasek zdrowia wroga, którego pokonanie skutkuje przejęciem obozu. Odciągnij i wyeliminuj słabszych przeciwników, bossa zostawiając na koniec. Stara Dziura (11x Złom, 3x Insygnia, 1x Strzępek historii) - wjazd do obozu jest otwarty, ochronę stanowi tutaj tylko dwóch snajperów. Do pierwszej części wjedź samochodem, pozwoli Ci to na zwyczajne porozjeżdżanie części przeciwników. Dalej zejdź na dół, gdzie spod ziemi wyskoczy następna grupka, w towarzystwie tarczownika. Następnie zniszcz drzwi (Gromobijce nieopodal), za którymi przejdziesz do miejsca walki z liczną grupą wrogów, wspieraną przez minibossa. Kluczem do sukcesu jest tutaj odpowiednie kontrowanie i eliminowanie w pierwszej kolejności słabych wrogów. Większość przeciwników jest tutaj uzbrojona, upuszczoną broń możesz z powodzeniem wykorzystać przeciwko ogarowi, którego zostaw na koniec - pokonanie go w pojedynkę będzie znacznie łatwiejsze, do tego czasu unikaj jego szarż. W miejscu tym znajdziesz też pompę, którą należy wysadzić, aby przejąć obóz, a w kontenerze obok przedmiot kolekcjonerski - Strzępek historii. Posterunek obserwacyjny - do uruchomienia balonu potrzebne jest dolanie paliwa oraz ściągnięcie go na dół (dźwignia przed mostem). W miejscu tym znajduje się 2x Złom oraz 5 przeciwników. Konwój - na zaznaczonej na mapie trasie porusza się konwój, składający się z sześciu pojazdów i ciężarówki lidera. Po jej zniszczeniu możesz podnieść Miśka. Następna Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Wyżyny Poprzednia Terytorium, którym włada Spojówka - mapy Rdza i Ropa