Wielki Wódz | Opis przejścia Mad Max poradnik Mad Max
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Wielki Wódz
Możliwość rozpoczęcia misji staje się aktywna po wykonaniu 3 zadań pobocznych (Misje na Pustkowiach) oraz wykonaniu 2 projektów w Twierdzy Smażyciela.
Zadanie rozpoczniesz w Trzewiach, porozmawiaj z Nadzieją, która otworzy przejście. W kanałach masz możliwość zinfiltrowania jednej z niedostępnych wcześniej części. Na pierwszym rozwidleniu przejdź w prawo, gdzie po chwili zostaniesz zaatakowany przez grupkę kilku standardowych przeciwników. Z tego miejsca, mając przed sobą drabinę prowadzącą do kolejnej "areny", odbij w prawo i przejdź maksymalnie do końca. Dzięki temu znajdziesz Strzępek historii, znajdujący się na końcu korytarza. Następnie wróć się kawałek i przejdź do kolejnej części kanałów.
Druga grupka jest nieco liczniejsza, ale nadal nie stanowi większego zagrożenia. Uważaj w szczególności na ataki z doskoków, wykonywane przez szybkich przeciwników - łatwo przegapić możliwość zablokowania ciosu. Następnie podnieś kanister leżący w korytarzu i zniszcz za jego pomocą drzwi, prowadzące do pomieszczenia pełnego ciał. Przejdź do góry, po drodze uzupełniając manierkę.
Wejdziesz do garażu Zgniłozęba. Aby zdobyć potrzebny silnik musisz najpierw pokonać kilku przeciwników. Uważaj, gdyż wrogowie Ci mogą unikać większości Twoich ciosów oraz wyprowadzać ataki niemożliwe do zablokowania. Po wygranej walce podejdź do generatora, następnie wyjdź na najwyższą platformę i zeskocz niżej, gdzie znajdziesz paliwo. Ostatecznie uzupełnij zbiornik generatora, opuść pojazd i siadaj za kierownicą.
Końcową częścią zadania jest dojechanie do Twierdzy Smażyciela. Wykorzystaj fakt, że prowadzony pojazd jest duży i wytrzymały, a także, że posiadasz nieograniczony zapas paliwa. Z tego względu możesz niemal dowolnie taranować przeciwników, wjeżdżać we wrogie pojazdy i korzystać z zamontowanych z boku miotaczy płomieni. Droga przebiegnie wtedy szybko i spokojnie, po prostu jedź we wskazanym kierunku, korzystając z dostępnej broni. Dojechanie do twierdzy zakończy to zadanie, odblokuje także pojazd Rydwan Wodza.