Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pustkowia | Wyzwania w Mad Max poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Pustkowia

Zbieranie złomu

Poniższe wyzwania dotyczą gromadzenia Złomu Aby jak najszybciej je wykonać szybko zacznij przetrząsać Obozy oraz Miejsca poszukiwań, aby zdobyć części projektowe Ekipy złomiarzy oraz Ekipy sprzątającej. Opłaca się to zrobić jeszcze przed oczyszczeniem terytorium, ponieważ wtedy dużo łatwiej natrafić na wrogie pojazdy, za których zniszczenie otrzymasz Złom. Im szybciej przejmiesz obozy, tym szybciej będziesz otrzymywał kolejne porcje Złomu. Przygotuj odpowiedni grunt, a wyzwania te ukończą się same, w trakcie rozgrywki.

Nie wydaj wszystkiego naraz - zbierz 1000 sztuk Złomu.

Wykrywacz metalu - zbierz 10 000 sztuk Złomu.

Jeden procent - zbierz 45 000 sztuk Złomu.

Śmieci to skarb - zbierz 500 sztuk Złomu dzięki ekipom sprzątającym (odpowiednie ulepszenie w twierdzy).

Czysty zysk - zbierz 2000 sztuk Złomu dzięki ekipom sprzątającym (odpowiednie ulepszenie w twierdzy).

Zaoszczędzony grosz - zbierz 500 sztuk Złomu dzięki ekipom złomiarzy (odpowiednie ulepszenie w twierdzy).

Dywidenda - zbierz 2000 sztuk Złomu dzięki ekipom złomiarzy (odpowiednie ulepszenie w twierdzy).

Kanarek w kopalni - zbierz 1000 sztuk Złomu dzięki przejętym obozom (co jakiś czas zasilają one kieszeń Maxa).

Siedząc na kopalni złota - zbierz 10 000 sztuk Złomu dzięki przejętym obozom (co jakiś czas zasilają one kieszeń Maxa).

Spotkania

Poniższe wyzwania związane są ze spotkaniami, które rozmieszczone są na całej mapie. Aby je wykonać nalezy porozmawiać z wędrowcami w zaznaczonych miejscach. Niektóre miejsca spotkań pojawiają się na mapie np. jako reakcja na wykonane zadanie, czy obniżenie zagrożenia - nie są one widoczne od samego początku.

Rozmowny człowiek - wykonaj 8 spotkań na terytorium Jeeta.

Gadanina - wykonaj 11 spotkań na terytorium Krwistobrodego.

Gaduła - wykonaj 12 spotkań na terytorium Spojówki.

Szukanie przyjaciół w Czarnym Mieście - wykonaj 7 spotkań na terytorium Smażyciela.

Projekty w Twierdzach

Tą część wyzwań możesz całkowicie osiągnąć poprzez rozbudowę kolejnych odwiedzanych twierdz. Do budowy magazynów potrzebne są spore ilości Złomu, resztę natomiast odblokujesz znajdując części projektowe oraz wykonując misje poboczne.

Tysiąc i jeden drobiazgów - ukończ projekt 3 kolejnych magazynów w twierdzy Jeeta.

Aż po sufit - ukończ projekt 3 kolejnych magazynów w twierdzy Krwistobrodego.

Zapasy na czarną godzinę - ukończ projekt 3 kolejnych magazynów w twierdzy Spojówki.

Oliwa do ognia - ukończ projekt 3 kolejnych magazynów w twierdzy Smażyciela.

Nie zamocz prochu - ukończ 5 dowolnych projektów w twierdzy Jeeta.

Wszystkie ręce na pokład - ukończ 5 dowolnych projektów w twierdzy Krwistobrodego.

Tryby się kręcą - ukończ 5 dowolnych projektów w twierdzy Spojówki.

Żelazo w palenisku - ukończ 5 dowolnych projektów w twierdzy Smażyciela.

Wszystko domknięte - ukończ pozostałe projekty w twierdzy Jeeta.

Uszczelnić grodzie - ukończ pozostałe projekty w twierdzy Spojówki.

Przestaw ten autobus - ukończ pozostałe projekty w twierdzy Krwistobrodego.

Wielkie smażenie - ukończ pozostałe projekty w twierdzy Smażyciela.

Eksploracja

Do tej kategorii można zaliczyć wszystkie wyzwania, w których musisz odwiedzić Miejsca poszukiwań oraz Punkty obserwacyjne. Ostatnie 3 zadania związane są z elementami otoczenia, aby szybko je wykonać rób od razu, gdy masz taką okazję, podczas innych zadań.

Łatwa zdobycz - odwiedź 5 Miejsc poszukiwań.

Co twoje, to moje - odwiedź 13 Miejsc poszukiwań.

Padlinożerstwo - odwiedź 18 Miejsc poszukiwań.

Wielkie zbiory - odwiedź 191 Miejsc poszukiwań.

Raj utracony - znajdź 3 Strzępki historii.

Mgliste wspomnienia - znajdź 15 Strzępków historii.

Przez mgłę - odkryj 3 tereny korzystając z balonów.

Objawienia - odkryj 13 terenów korzystając z balonów.

Happy hour - daj wodę jednemu wędrowcowi (spotkasz ich przemierzając Pustkowia, grupa wędrowców oznaczona jest ikoną kropli wody, unoszącą się na nimi).

Archeolog-amator - przy użyciu harpuna wyciągnij pojazd z piasku (podczas jazdy możesz natknąć się na wraki, które można wyciągnąć. Przejeżdżając obok Chumbucket odpowiednio to skomentuje). Najwięcej zakopanych pojazdów znajdziesz na terytorium Spojówki.

Co za przypadek - zbierz 3 przedmioty ze skrzyń wyrzucanych przez burzę. Będąc w pojeździe wykorzystaj harpun, a następnie wysiądź i jako Max otwórz skrzynkę łomem.

Obniżanie zagrożenia

Poniższe zadania dotyczą obniżania zagrożenia we wszystkich rejonach, aby je wykonać musisz konsekwentnie "czyścić" mapę.

Czyściciel - ukończ główne zadanie dla 1 obozu (przejmij go).

Człowiek nie jest stworzony do porażek - przejmij 2 obozy.

Jak feniks z popiołów - przejmij 12 obozów.

Miejsce na odpoczynek - przejmij pozostałe 22 obozy.

Dwie pieczenie na jednym ogniu - całkowicie przejmij 3 obozy (cele główne oraz opcjonalne).

Kuj żelazo póki gorące - całkowicie przejmij 10 obozów (cele główne oraz opcjonalne).

Mistrz wielozadaniowości - całkowicie przejmij 15 obozów (cele główne oraz opcjonalne).

Śmierć na wycieraczce - całkowicie przejmij pozostałe 9 obozów (cele główne oraz opcjonalne).

Znak czasów - zniszcz 8 Insygniów Scrotusa (w obozach).

Ból i triumf - zniszcz 15 Insygniów Scrotusa (w obozach).

Deklaracja wojny - zniszcz 30 Insygniów Scrotusa (w obozach).

Napis na ścianie - zniszcz pozostałe 77 Insygniów Scrotusa (w obozach).

Przepędzanie wron - zniszcz 4 straszaki.

Lis w kurniku - zniszcz 12 straszaki.

Rozsypane prochy - zniszcz 15 straszaki.

W proch się obrócisz - zniszcz 20 straszaki.

Kto pilnuje strażników - zniszcz pozostałe (28) straszaki.

Środki bezpieczeństwa - rozbrój 5 min lądowych (pola minowe znajdziesz używając pojazdu Łazik Chuma).

Spokojny jak bomba - rozbrój 10 min lądowych.

Przetnij właściwy przewód - rozbrój 30 min lądowych.

Nie trzeba wzywać saperów - rozbrój pozostałe 45 min lądowych

Zdobycz dnia - zabij 5 snajperów.

Mam cię na oku - zabij 10 snajperów.

Atak na strażnicę - zniszcz 5 dużych wież strażniczych. Znajdziesz je zwykle przed wejściami do obozów.

Burzyciel - zniszcz 10 dużych wież strażniczych.

Rządzenie - całkowicie zlikwiduj zagrożenie w jednym z regionów Jeeta (straszaki, pola minowe, konwój, obozy oraz snajperzy).

Wywiesili białą flagę - całkowicie zlikwiduj zagrożenie w jednym z regionów Krwistobrodego (straszaki, pola minowe, konwój, obozy oraz snajperzy).

Jak Kuba Bogu - całkowicie zlikwiduj zagrożenie w jednym z regionów Spojówki (straszaki, pola minowe, konwój, obozy oraz snajperzy).

Wybrzeże czyste - całkowicie zredukuj zagrożenie na terytorium Jeeta.

Spokojne morze - całkowicie zredukuj zagrożenie na terytorium Krwistobrodego.

Kiedy kurz opada - całkowicie zredukuj zagrożenie na terytorium Spojówki.

Walka

Poniższe wyzwania tyczą się walki, w większości przypadków możesz spokojnie wykonać je podczas trwania innych zadań.

Codziennie po trosze umieramy - zabij 60 wrogów z frakcji Scrotusa.

Zagrożenie to zagrożenie - zabij 60 wrogów z frakcji Padliniarzy.

Zatkanie pyska - zabij 30 przeciwników z frakcji Szakali.

Podłóż nam bombę - zniszcz 50 czerwonych, wybuchających skrzynek.

Wielka rozwałka - przy pomocy shotguna zniszcz 30 opon poruszających się pojazdów. Najprościej dokonasz tego z wnętrza samochodu, w starciach z nieopancerzonymi wehikułami przeciwników.

Tango w tornadzie - pokonaj 3 przeciwników podczas trwania burzy. Najszybciej będzie, gdy zaraz po rozpoczęciu burzy wskoczysz do jakiegoś nieodwiedzonego wcześniej Miejsca poszukiwań, gdzie prawie zawsze znajdziesz wrogów.

Lepiej 2 niż 4 - zniszcz 5 wrogich pojazdów, będąc pieszo. Celuj w nieopancerzone zbiorniki z paliwem, najwięcej takich pojazdów porusza się na terytorium Jeeta.

Pozostałe

Jak wielbłąd - napełnij manierkę 30 razy. Pamiętaj, że po ulepszeniu w twierdzy (Zbiornik na wodę) przy każdej wizycie jest ona napełniana automatycznie - im szybciej dokonasz stosownego ulepszenia, tym szybciej zaczniesz napełniać pasek wyzwania.

Ciekawskie kubki smakowe - uzupełnij zdrowie, zjadając robaki.

Smak miesiąca - zjedz 6 puszek z jedzeniem.

Smakosz pustkowi - zjedz 12 puszek z jedzeniem.

Lepkie palce - otwórz za pomocą łomu 5 pojemników lub drzwi (łom zakupisz w ulepszeniach sprzętu Maxa).

Puszka Pandory - otwórz za pomocą łomu 10 pojemników lub drzwi.

Strzeżcie się latającego lisa - 30 razy skorzystaj z linek zjazdowych.