Arterie w Mad Max | Terytorium, którym włada Jeet - mapy poradnik Mad Max
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
1.1 - Miejsce poszukiwań
1.1 – 3 przeciwników, 1x Złom
1.2 – 5 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa złomiarzy, na dole pokładu, za drzwiami otwieranymi łomem
1.3 – 6 przeciwników, 3x Złom, 1x Ekipa sprzątająca (część znajduje się w kadłubie łodzi podwodnej, wejście po drabinie, od dołu)
1.4 – 2x Złom, 1x Farma czerwi, w dolnej części wraku
1.5 – 2 przeciwników, 1x Złom
1.6 – 6 przeciwników, 1x Złom, 1x Strzępek historii (na górze, w okrągłym ciemnym dole)
1.7 – 5 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (na kontenerze, wyjście po drabinie), 1x Karoseria Furnace
1.8 – 5 przeciwników, 3x Złom
1.9 – 3 przeciwników, 3x Złom, 1x Zbiornik na wodę - skrzynka w mniejszej, oddzielonej części wraku
1.10 – 2x Złom, 1x Strzępek historii (na samej górze konstrukcji)
1.11 – 4 przeciwników (1 snajper), 2x Złom
1.12 – Kilkoro przeciwników, 5x Złom, 1x Strzępek historii, miejsce odwiedzane w misji fabularnej Ku szaleństwu.
Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Jeet - Arterie
Spotkanie
Snajper
Cel Spotkania Legendarnego
Pole minowe
1.1 - Miejsce poszukiwań
Straszak
Arterie
Interesujące miejsca
Czarne piaski (6x Złom, 3x Insygnia, 1x Strzępek historii) - ochroną wokół obozu stanowi snajper oraz 3 wieżyczki z przeciwnikami rzucającymi pociski. Dodatkowo przed bramą natrafisz na płomienie. W środku natomiast znajdują się 2 grupki przeciwników oraz kilku pojedynczych wrogów. Strzępek historii umiejscowiony jest na dolnym pokładzie, w miejscu, gdzie można uzupełnić wodę w manierce (drzwi z prawej strony, otwierane łomem). Pompę do wysadzenia znajdziesz natomiast na górze, drabina tym razem za drzwiami otwieranymi kopnięciem.

Rurociąg (10x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii) - przed wejściem do obozu znajduje się dwóch snajperów, a brama chroniona jest przez płomienie. W środku znajdziesz dwie grupy, w obu przypadkach nad areną wisi Wrzaskun. Za drzwiami otwieranymi przy pomocy materiałów wybuchowych znajduje się most, za nim pojedynczy przeciwnik, a nieco niżej Strzępek historii. Na samym dole spora grupa przeciwników, będą tutaj dobiegać kolejni, oraz obie pompy konieczne do wysadzenia.

Szczęki - miejsce przejścia na teren Martwe Bezdroża. Związane jest z misją fabularną Czarna magia.
Straszaki - w tym rejonie straszaki są już nieco mocniejsze i wymagają wyższego poziomu harpuna, albo Grzmotu.
Posterunek obserwacyjny - znajdziesz tutaj 2x Złom oraz pojedynczego snajpera. Aby móc skorzystać z balonu należy odstrzelić 3 zaczepy mocujące liny.
Konwoje - dwa konwoje znajdujące się na tym terenie są już nieco lepiej bronione (4-5 pojazdów, lekkie opancerzenie, płomienie). Za zniszczenie pojazdów kierowanych przez liderów otrzymasz Taran grozy (konwój na zachodzie) oraz Aureolę świec (konwój na wschodzie).