Kolos w Mad Max | Terytorium, którym włada Jeet - mapy poradnik Mad Max Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 4141 Następna Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy Piaskowe Kaniony Poprzednia Terytorium, którym włada Jeet - mapy Suchy Zefir 1.1 - Miejsce poszukiwań1.1 – 1x Strzępek historii (leży na ołtarzu) 1.2 – 2x Złom 1.3 – 2x Złom, 1x Strzępek historii, na rogu podstawy statuety. Dotrzesz tutaj przez obóz Wielki Brat 1.4 – 7 przeciwników, 2x Złom 1.5 – Aby dostać się do tego miejsca przed wjazdem do tunelu odbij w prawo, gdzie znajdziesz drabinę. Dalsza droga prowadzi do góry (miniesz punkt 1.6), na sam szczyt grani. Tam znajdziesz 1x Złom i 1x Strzępek historii. 1.6 – 2x Złom. Aby dostać się do tego miejsca przed wjazdem do tunelu odbij w prawo, gdzie znajdziesz drabinę. Dalsza droga prowadzi do góry, złom znajdziesz w małej grocie z lewej strony. 1.7 – 6 przeciwników, 2x Złom, 1x Farma czerwi. Wejście pod ziemię, wąska droga w wąwozie. 1.8 – 5 przeciwników, 1x Złom 1.9 – 3 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (w namiocie przy drodze) 1.10 – 6x Złom, miejsce odwiedzane w misji pobocznej Jeet'a Apetyt na proch 1.11 – 3 przeciwników, 2x Złom, 1x Ekipa sprzątająca (w namiocie) 1.12 – 2x Złom, 1x Strzępek historii. Należy zejść na dół w środkowym okręgu, wewnątrz uważnie przejść przy ścianie na drugą stronę 1.13 – 2x Złom, 1x Ekipa złomiarzy, 1x Karoseria, miejsce odwiedzane w misji fabularnej Klasyka pustkowi Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Jeet - Kolos Spotkanie Snajper Cel Spotkania Legendarnego Pole minowe 1.1 - Miejsce poszukiwań Straszak KolosInteresujące miejscaUpuszczoną przez przeciwników broń wykorzystaj przeciwko bossowi. Wielki Brat (9x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii) - przed wejściem zneutralizuj trzech snajperów oraz tyle samo wieżyczek z przeciwnikami miotającymi pociski. W środku zaatakuje Cię grupka standardowych przeciwników. Po dojściu do mostu należy rzucić Gromobijcem w beczki po drugiej stronie, dzięki czemu most opadnie umożliwiajac przejście. Kawałek dalej przekręć korbą, aby spuścić drugi most, za nim znajduje się grupa dobrze uzbrojonych przeciwników. Dalsza droga prowadzi do bossa, do góry. Podczas walki z tym ogarem należy w pierwszej kolejności wyeliminować kilku uzbrojonych przeciwników. Upuszczoną przez nich broń wykorzystaj przeciwko bossowi. Ten jest także wrażliwy na płomienie, wystrzeliwane co jakiś czas w kilku miejscach areny. Wystarczy odpowiednio się ustawić i wykonać unik, a boss szarżując wejdzie w ogień. Kilka takich uników połączonych z atakowaniem za pomocą podnoszonych pałek szybko doprowadzi do śmierci przeciwnika i wyzwolenia obozu. Po walce przejdź jeszcze przez klatkę bossa i kopniakiem otwórz drzwi. Kawałek dalej, przy betonowym zboczu, znajdziesz ostatni kawałek Złomu oraz Strzępek historii. Rdzawy Ptak (6x Złom, 2x Insygnia, 1x Strzępek historii, 1x Farma czerwi) - Przed wejściem wieżyczka z przeciwnikiem rzucającym koktajle Mołotowa oraz pojedynczy snajper. Aby wyzwolić ten obóz musisz pokonać wszystkich przeciwników - pierwsza grupa zaraz po wejściu (wspierana przez Wrzaskuna). Kawałek dalej z lewej strony wykop drzwi. W namiocie za nimi znajdziesz Strzępek historii. Na górze zaatakuje Cię ostatnia grupa 6 przeciwników, we wraku samolotu znajdziesz jeszcze część projektową. Spotkanie łupów - wędrowiec wskazuje miejsce w pobliskiej jaskini, gdzie znajdziesz skrzynie ze Złomem (4 przeciwników w pobliżu). Spotkanie legendarne - wędrowiec zleci zniszczenie kilku wrogich kryjówkę, zostaną one zaznaczone na mapie. Przed rampą użyj przyśpieszenia, co wydłuży skok. Rampy - związane ze spotkaniem legendarnym z Równiny Paleniska. Użyj nitra przed wjechaniem na rampę, aby zaliczyć skok. Kryjówka Szakali - związana ze spotkaniem legendarnym z tej lokacji. Znajdź kryjówkę, pokonaj obrońców i uzbrój bombę we wskazanym miejscu. Posterunek obserwacyjny - znajdziesz tutaj 3x Złom. Aby ściągnąć balon na dół pociągnij za dźwignię znajdującą się przy żółtym panelu (poziom niżej niż balon). Konwój - na zaznaczonej na mapie trasie porusza się konwój, składający się z czterech pojazdów i ciężarówki lidera. Po jej zniszczeniu możesz podnieść Lawrel. Następna Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy Piaskowe Kaniony Poprzednia Terytorium, którym włada Jeet - mapy Suchy Zefir