Wiatr zmian | Misje na Pustkowiach Mad Max poradnik Mad Max
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Wiatr zmian
Porozmawiaj ze Spojówką (misja odblokowana zostaje po ukończeniu zadania fabularnego Kłęby dymu)i udaj się we wskazane miejsce. Na moście możesz porozmawiać z mieszkańcem Pustkowi, aby dowiedzieć się co nieco o obronie obozu, który jest Twoim celem.
Obóz jest silnie chroniony, o czym przekonasz się patrząc przez lornetkę. Z odległości zajmij się wszystkimi snajperami - jest ich czterech. Po podjechaniu bliżej jak najszybciej wyeliminuj także wieżyczki z przeciwnikami wystrzeliwującymi pociski, a na samym końcu możesz także zniszczyć zbiornik zasilający płomień broniący dostępu do bramy. Na tym kończy się obrona zewnętrzna, do środka możesz przedostać się główną bramą lub sekretnym przejściem, z jej prawej strony.
W środku zaraz po wejściu zatakuje Cię pierwsza grupa przeciwników. Po rozprawieniu się z nimi przeszukaj ten teren, aby odnaleźć nieco Złomu oraz kanister, który przyda się do wysadzenia jednych drzwi, prowadzących do dalszej części obozu (po drodze dwóch przeciwników).
Kawałek dalej czeka Cię bardzo ciężka przeprawa. Miejsce to roi się od przeciwników, część z nich jest wyposażona w broń, a dwóch także w tarcze. Sprawę komplikuje dodatkowo Wrzaskun, którego koniecznie musisz wyeliminować nim wzmocni on resztę wrogów.
Aby zrobić dobre wejście zabierz z poprzedniego rejonu kanister, który po wejściu na "arenę" od razu podpal i rzuć w stronę wrogów. Następnie szybko zabij Wrzaskuna używając shotguna i... wycofaj się, aby nie zostać otoczonym. Gdy sytuacja nieco się ustabilizuje będziesz mógł powoli i metodycznie eliminować pozostałych przeciwników. W razie potrzeby możesz szybko wrócić po jeszcze jeden kanister i zaskoczyć wrogów w okolicach wcześniej wysadzonego wejścia. Na koniec zostaw sobie tarczowników, którzy podążają za Tobą wolniej niż inni przeciwnicy. Podsumowując: użyj kanistra do wyeliminowania jak największej ilości wrogów, następnie szybko zabij Wrzaskuna, a na koniec, powoli się cofając, metodycznie wyeliminuj resztę przeciwników.
Po walce otwórz drzwi z lewej strony, obok płonącej bramy, i wyjdź kawałek dalej do góry, gdzie możesz uzupełnić manierkę i zakręcić płomienie.
W dalszej części obozu znajduje się most (obok Strzępek historii), po którym przejdź na drugą stronę. Pozbieraj Złom i zejdź pod ziemię. Przejdź kilka korytarzy (zostaniesz zaatakowany w jednym z nich przez czterech szybkich wrogów) i zlokalizuj drzwi, które należy wysadzić (kanister w pomieszczeniu z lewej od tychże drzwi). Pomieszczenie za drzwiami prowadzi na powierzchnię. Uzupełnij manierkę i wejdź na arenę, aby zmierzyć się z bossem.
Od razu po rozpoczęciu walki zastrzel Wrzaskuna. Następnie zajmij się kilkoma pomniejszymi przeciwnikami, którzy będą wspomagać bossa. Nie odradzają się oni, więc im szybciej ich wyeliminujesz tym lepiej. Dopiero później skup się na bossie. Żadnego z jego ataków nie można zablokować, pozostają Ci więc same uniki. Wykorzystaj znajdujący sie na arenie płomienie, ustawi się tak, aby boss szarżując w Twoją strone wpadał pod strumień ognia (po udanym uniku). Dzięki temu szybko uszczuplisz jego pasek. Bossa możesz takzę popychać w stronę ognia (konieczna odpowiednia umiejętność dla Maxa). Taka taktyka będzie szybsza niż atakowanie gołymi pięściami odkrytych pleców. Kluczem do sukcesu jest wyczucie czasu i unikanie wrogich ataków tak, aby przeciwnik wpadał w ogień. Wtedy masz także czas na zadanie kilku dodatkowych ciosów. Po walce obóz zostanie zdobyty, a zadanie będzie kontynuowane.
Przejdź więc na górę w stronę silosu, do którego dostaniesz się używając linki przy krawędzi. W środku przyjdzie Ci pokonać ostatnich trzech przeciwników, otrzymasz tutaj także możliwość uzupełnienia manierki. Wyjście na szczyt i wystrzelenie flary, a następnie powrót do Spojówki i odebranie nagrody (Strzępek historii) zakończy zadanie.