Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czarna magia | Opis przejścia Mad Max poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Czarna magia

Nowa broń niejednkrotnie ułatwi eliminację wrogich pojazdów, bram czy Straszaków. - Czarna magia | Opis przejścia Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Nowa broń niejednkrotnie ułatwi eliminację wrogich pojazdów, bram czy Straszaków.

Czas na odblokowanie drugiej części mapy. Porozmawiaj z Jeet'em, a następnie z Chumem i zmontuj Grzmot w menu Warsztatu. Wyjedź z twierdzy, przetestuj nową broń i ruszaj w stronę przejścia.

Zabudowane wieżyczki zniszczysz przewracając je harpunem. - Czarna magia | Opis przejścia Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Zabudowane wieżyczki zniszczysz przewracając je harpunem.

Na miejscu zniszcz bramę przy użyciu nowej broni i wjedź do środka. Twoim pierwszym zadaniem będzie zniszczenie trzech wieżyczek, z których przeciwnicy miotają pociski w Twoją stronę. Miejsce oznaczone na ziemi czerwonym półkolem jest miejscem, w które zaraz spadnie płonący ładunek. Oszczędzaj amunicję do nowej broni Chuma i użyj zwykłego harpuna, aby przewrócić dwie wieżyczki. W trzecią możesz wjechać, rozpędzając się przed rampą. Podczas tego etapu będziesz atakowany przez trzy wrogie maszyny. Spróbuj je wyeliminować strzelając do nich lub wyciągając przeciwników za pomocą harpuna.

Oczyść teren, a następnie zniszcz zawiasy i przewróć bramę. - Czarna magia | Opis przejścia Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Oczyść teren, a następnie zniszcz zawiasy i przewróć bramę.

Kolejny etap odblokowywania przejścia to zniszczenie zawiasów głównej bramy. Przed podjechaniem bliżej wyeliminuj jednak snajperów znajdujących się po obu stronach i pozostałe samochody, jeżeli nie zrobiłeś tego wcześniej. Znacząco ułatwi to sprawę i pozwoli na spokojne oddanie dwóch wystrzałów z Grzmotu. Ostatnim elementem tego zadania jest zaczepienie harpuna o uszkodzoną bramę i przewrócenie jej.

Misja dobiegnie końca, odblokowane zostanie przejscie prowadzące do północnej części mapy.