Czarna magia | Opis przejścia Mad Max poradnik Mad Max
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Czarna magia
Czas na odblokowanie drugiej części mapy. Porozmawiaj z Jeet'em, a następnie z Chumem i zmontuj Grzmot w menu Warsztatu. Wyjedź z twierdzy, przetestuj nową broń i ruszaj w stronę przejścia.
Na miejscu zniszcz bramę przy użyciu nowej broni i wjedź do środka. Twoim pierwszym zadaniem będzie zniszczenie trzech wieżyczek, z których przeciwnicy miotają pociski w Twoją stronę. Miejsce oznaczone na ziemi czerwonym półkolem jest miejscem, w które zaraz spadnie płonący ładunek. Oszczędzaj amunicję do nowej broni Chuma i użyj zwykłego harpuna, aby przewrócić dwie wieżyczki. W trzecią możesz wjechać, rozpędzając się przed rampą. Podczas tego etapu będziesz atakowany przez trzy wrogie maszyny. Spróbuj je wyeliminować strzelając do nich lub wyciągając przeciwników za pomocą harpuna.
Kolejny etap odblokowywania przejścia to zniszczenie zawiasów głównej bramy. Przed podjechaniem bliżej wyeliminuj jednak snajperów znajdujących się po obu stronach i pozostałe samochody, jeżeli nie zrobiłeś tego wcześniej. Znacząco ułatwi to sprawę i pozwoli na spokojne oddanie dwóch wystrzałów z Grzmotu. Ostatnim elementem tego zadania jest zaczepienie harpuna o uszkodzoną bramę i przewrócenie jej.
Misja dobiegnie końca, odblokowane zostanie przejscie prowadzące do północnej części mapy.