Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klasyka Pustkowi | Opis przejścia Mad Max poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Klasyka Pustkowi

Niszczenie Straszaków to najprostszy sposób na redukowanie poziomu zagrożenia. - Klasyka Pustkowi | Opis przejścia Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Niszczenie Straszaków to najprostszy sposób na redukowanie poziomu zagrożenia.

Porozmawiaj z Chumem i dowiedz się o potrzebnych do wykonania Archanioła częściach. Następnie pogadaj także z Jeet'em i udaj się w stronę poszukiwania potrzebnego szkieletu samochodu.

Uwaga: Ta część zadania zostanie aktywowana, gdy obniżyłeś poziom zagrożenia w Terytorium, którym włada Jeet co najmniej o jeden (z 5 na 4). Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś przejmij jakiś Obóz, pozbądź się Snajperów, Konwoju czy Straszaków.

Potrzebnej części broni trzech wrogich wojaków. - Klasyka Pustkowi | Opis przejścia Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Potrzebnej części broni trzech wrogich wojaków.

Po dotarciu na wskazane miejsce zajmij się trzema przeciwnikami. Sczególnie uważaj na gościa posiadającego sporą pałkę, gdyż zadawane przez niego obrażenia są najgroźniejsze. Jeżeli wyeliminujesz go jako pierwszego możesz podnieść broń i z łatwością zająć się pozostałymi dwoma przeciwnikami. Przeszukaj to miejsce - znajdziesz tutaj 2x Złom, na górze natomiast Ekipa złomiarzy i wiszący cel Twojej misji - Karoseria.

Udaj się do twierdzy, gdzie znajdziesz ostatnią potrzebną część. - Klasyka Pustkowi | Opis przejścia Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Udaj się do twierdzy, gdzie znajdziesz ostatnią potrzebną część.

Następnie skorzystaj z menu Warsztatu i zamontuj wszystkie dostępne ulepszenia do Archanioła "Walet" - jeżeli brakuje Ci Złomu poszukaj go w Miejscach poszukiwań. Gdy do zamontowania pozostanie już tylko jeden element otrzymasz nowy cel - podróż do Twierdzy Krwistobrodego. Udaj się tam, a na miejscu przynieś dla Chuma wymagane kable. Ostatecznie zbierz 100 Złomu i zakup ostatnie ulepszenie, a "Walet" zostanie skonstruowany, co zakończy to zadanie.