Źródło wiecznej młodości - opis przejścia | Na nieznanych wodach LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Źródło wiecznej młodości - opis przejścia
Dżungla
Przebijamy się przez roślinność, aby wyjść na otwarty teren. [1] Wskakujemy kobietą na półkę skalną, łapiąc się zielonego drążka. U góry uderzamy szkielet i zabieramy łopatę. [2]
Szukamy Jackiem skarbu za pomocą kompasu - chodzi o lunetę. [1] Rozwalamy pudło, składamy obiekt i zanosimy na zieloną platformę. [2]
Patrząc przez lunetę podążamy za strużką wody. [1] Wchodzimy do odkrytej jaskini. [2]
Jaskinia
Biegniemy w prawo jaskinią aż do dużej pajęczyny. Uderzamy ją kilkukrotnie, aby wypadły klocki. [1] Składamy z nich latarnię. [2]
Następnie szukamy beczki po prawej i używamy jej do obrócenia mechanizmu przy latarni. [1] Przebiegamy na prawo za korytarz prowadzący w głąb jaskini i łapiemy się łańcucha (Angeliką). [2]
Przechodzimy korytarzem do pomieszczenia w głębi jaskini i używamy kompasu Jacka do zlokalizowania trzeciej lampy. [1] Wykopujemy ją łopatą (jest z lewej) i składamy. [2]
Zanosimy koło na mechanizm i uruchamiamy go. [1] Wskakujemy do antygrawitacyjnego bajorka. [2]
Fontanna
Udajemy się w głąb jaskini z Fontaną. Przy przeciwległej ścianie znajdziemy brązowe obiekty na ścieżce w kratkę. Jeden z nich wpychamy do ściany, a drugi spychamy do wody w lewo. [1] Przebiegamy na prawo i szukamy Jackiem skrzyni z bombami (korzystając z kompasu). [2]
Rzucamy bombą w srebrne klocki. [1] Odbudowujemy z nich drabinę i wchodzimy na górę. Tam zabieramy posąg syreny. [2]
Przenosimy posąg syreny przez jezioro po drewnianych kładkach i umieszczamy go na zielonej platformie po lewej. [1] Następnie wpychamy posąg na gejzer. [2]
Teraz przechodzimy na lewą stronę lokacji i szukamy kompasem drugiej statuetki. [1] Odkopujemy ją i składamy. [2] Wpychamy posąg na drugi gejzer.
Przechodzimy po zwalonej kolumnie na środkową wyspę.
Czarnobrody
Czarnobrody atakuje czerwonymi pociskami, które odwracają na chwile sterowanie. Unikamy ich i czekamy aż przeciwnik zeskoczy na dół. Atakujemy go mieczem. [1] Z wody wyskoczy Syrena. Po scence podajemy jej kielich z prawej. [2]
Unikamy pocisków Czarnobrodego i czekamy aż zeskoczy, aby walczyć. Ponownie atakujemy go - celny cios z miecza ogłuszy przeciwnika. [1] Gdy tak się stanie szybko zanosimy kielich Angelice, która siedzi na szczycie schodów. [2] Musimy powtórzyć tą czynność 4 razy.
W pewnym momencie przeciwnik obrzuci nas skrzyniami. Czekamy aż z jednej z nich wypadnie bomba i rzucamy nią w bossa. [1] To sprawi, że zejdzie on dół i będziemy mogli go ponownie ogłuszyć (a potem zanieść kolejny kielich Angelice).