Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Dotyk przeznaczenia - butelki
Butelka 1 - Na obszarze poziomu umieszczono pięć żab, które trzeba zniszczyć (robimy to po drodze). Pierwsza z nich jest na wyspie ze skarbem okiem (na początku z prawej). [1] Druga jest w miejscu, gdzie macki wypełzną po raz drugi z wody (po lewej). Trzecia znajduje się koło katapulty - musimy do niej strzelić. [2] Czwarta żaba jest w chatce po lewej, w miejscu, w którym przelatujemy Jackiem na linie. Piąta żaba znajduje się w domku zaraz za miejscem, do którego przelecimy Sparrowem (a więc blisko czwartej).
Butelka 2 - Na pierwszym przystanku tratwy niszczymy srebrne obiekty (postacią z bronią długą lub bombą, jak np. Marty) i podskakujemy dwa razy dowolną kobietą, aby złapać lianę. [1] Butelka 3 - W miejscu, gdzie macki wypełzną z wody po raz drugi jest kolejna liana. [2]
Butelka 4 - W miejscu z dwoma zielonymi skrzyniami, które musimy rozepchać, zeskakujemy na dół na platformę z prawej. [1] Tutaj szukamy Jackiem piłki plażowej (używając kompasu). Obiekt musimy dostarczyć do mężczyzny na jednej z wcześniejszych platform. Dostaniemy się tam po pieńkach w wodzie. [2]
Butelka 5 - Podczas walki z aligatorem wrzucamy do jego pyska 3 porcje jedzenia zamiast bomb. [1] Butelka 6 - Po walce z aligatorem wskakujemy na małą wysepkę i używamy zdolności Czarnobrodego na czerwonych klockach. [2]
Butelka 7 - W tym samym miejscu co butelka nr 6. Po walce z aligatorem skaczemy na małą wysepkę i jeszcze dalej w górę ekranu. Tam wykonujemy podwójny skok dowolną kobietą. [1] Butelka 8 - Gdy dotrzemy do chatki z czerwonym przyciskiem skręcamy w dół i w prawo. Zobaczymy skrzynię z uchwytem (za siecią rybacką, z której wyjmiemy kołowrotek) - spychamy ją silnym bohaterem (np. Wytatuowany Pirat). [2] Pojawi się wodny drapieżnik. Rzucamy mu rybę, a następnie podążamy za nim pod przegrodą (idąc po dnie piratem-zjawą, np. Billy). Po drugiej stronie wskakujemy po butelkę na molo.
Butelka 9 - W domku szamanki Tia strzelamy z broni lub wysadzamy srebrne deski (np. Marty'm). [1] Butelka 10 - na górze szukamy czerwonej rączki - używamy jej Czarnobrodym. [2]