Zatoka Whitecap - opis przejścia | Na nieznanych wodach | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Zatoka Whitecap - opis przejścia
Zatoka
![]() | ![]() |
Niszczymy łódkę przewróconą dnem do góry [1] i budujemy z rozrzuconych klocków nowy obiekt. [2]
![]() | ![]() |
Bierzemy łopatę uderzając w szkielet leżący przy skale. [1] Teraz szukamy górnego przedmiotu na kompasie Jacka. [2]
![]() | ![]() |
Wykopujemy obiekt i niszczymy zamek. [1] W środku znajduje się skrzynka - zanosimy ją na prawo do ścieżki w kratkę. Tutaj na chwilę odkładamy pudło i zsuwamy przedmiot złożony wcześniej do wody (aby zrobić przejście). [2]
![]() | ![]() |
Postacią z mieczem aktywujemy mechanizm podnoszący most. [1] Drugim bohaterem przenosimy dalej skrzynię przez wysepki i kładziemy na wskazane miejsce. [2] Następnie budujemy z klocków nowy obiekt.
![]() | ![]() |
Zmieniamy na Angelikę i udajemy się na prawo - znajdziemy miejsce do użycia podwójnego skoku. [1] Tak dostajemy się na górę i przekręcamy kołowrotek z lewej, aby podnieść drabinę dla kompanów. [2]
Wspinamy się po schodach i otwieramy drzwi Garhengiem.
Wieża ze sprzętem
![]() | ![]() |
W wieży wchodzimy do górę i bierzemy pochodnię. [1] Podpalamy nią obiekt po lewej (na górnym piętrze). [2]
![]() | ![]() |
Wracamy na dół i naprawiamy mechanizm (Salaman). [1] Następnie obracamy mechanizm na środku (pchając zieloną lub niebieską stronę klocka), aby zagnieździł się w rurze w ziemi po lewej. [2]
![]() | ![]() |
Teraz używamy steru, aby strzałka nad daną rurą wskazywała w górę i była zielona. [1] Po dobrym ustawieniu dopływu biegniemy na górę i podpalamy dany mechanizm pochodnią. [2]
![]() | ![]() |
Czynność powtarzamy z dwoma kolejnymi rurami. [1] Na koniec wracamy do góry i używamy soczewki z lunetą. [2] Śledzimy nią syrenę pływającą w wodzie.
Powrót do zatoki
![]() | ![]() |
Zeskakujemy na dół i biegniemy w lewo - zobaczymy syrenę niszczącą kryształ. [1] Zawracamy na prawo i dostajemy się na wieżę Jackiem (korzystając z mechanizmu na hak). [2]
![]() | ![]() |
U góry kręcimy kołem, aby podnieść dynamit. [1] Kładziemy go na zielonym polu. [2]
![]() | ![]() |
Wracamy na sam początek poziomu i szukamy łodzi na nabrzeżu. [1] Wsiadamy do niej i płyniemy z piratem do platformy. Bierzemy z niej dynamit i dopływamy do brzegu. [2]
![]() | ![]() |
Przenosimy dynamit po drewnianych kładach [1] i kładziemy go na windę. [2]
![]() | ![]() |
Wjeżdżamy z powrotem na wieżę i powtarzamy czynność z wciąganiem dynamitu. Kładziemy skrzynię na drugim zielonym polu, a następnie rozmieszczamy ładunki na ścianie. [1] Na koniec podpalamy wszystko pochodnią. [2]