Tortuga - opis przejścia | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Tortuga - opis przejścia
Pierwsza wizyta w porcie
Wbiegamy do portu i bierzemy pochodnię (jest przy bramie). [1] Wracamy do molo i używamy pochodni do aktywowania działa. Strzelamy z niego do bramy przed nami. [2]
Na rynku szukamy dwóch kół i przytwierdzamy je do wozu (jedno jest koło studni, drugie pod ścianą). [1] Karmimy konia owocem (leży koło studni) i wsiadamy na niego, aby odciągnąć wóz. [2] Przechodzimy dalej w prawo.
Śpioch Gibbs
Podbiegamy do śpiącego Gibbsa i niszczymy dużą jasną skrzynię. [1] Budujemy z niej półkę i czekamy aż spadną obiekty z góry. Podnosimy kołowrotek i montujemy go w mechanizmie, po czym używamy go. [2]
Opuszczamy drabinę łapiąc się zielonego drążka, [1] wchodzimy na górę. Tam podnosimy drewnianą miskę i stawiamy ją na zielonym polu koło zbiornika z wodą. [2] Używamy pobliskiego przełącznika (potrzebny będzie bohater z mieczem).
Bierzemy naczynie wypełnione płynem i zeskakujemy na dół. Oblewamy śpiącego bohatera. [1] Korzystamy z młotka Gibbsa i naprawiamy mechanizm koło bramy prowadzącej do wcześniejszej lokacji. [2]
Powrót na dziedziniec
Naprawiamy Gibbsem piec stojący na rynku. [1] Bierzemy z niego pochodnię i podkładamy ogień pod ładunki wybuchowe znajdujące się na drodze na nabrzeże. [2]
Schodzimy do piwnicy i na końcu tunelu korzystamy z kompasu Jacka, aby odszukać skarb (pistolet). [1] Wykopujemy go przy pomocy łopaty, które leży nieopodal i dajemy piratowi z lewej. [2].
Wchodzimy Marty'm do otworu w ścianie. [1] Po drugiej stronie strzelamy do srebrnych klocków. [2]
Wracamy do głównego pomieszczenia i jeszcze raz używamy pistoletu - tym razem celując w srebrne graty, które spadły z prawej. [1] Wychodzimy po drabinie do pomieszczenia pełnego bawiących się ludzi i naprawiamy Gibbsem machinę pod ścianą (czerwone klocki). [2]
Dostajemy się na górę po żyrandolach - zaczynamy od tego maksymalnie po prawej i przeskakujemy na kolejne (chwytając się zielonych drążków). [1] Udajemy się do przejścia na wprost. Żeby przekonać Anamerię do przyłączenia się musimy dać jej przedmiot, który wypadnie z dużego, brązowego kredensu. [2]
Anameria potrafi wykonać podwójne skoki - w ten sposób zaciągamy dwie rolety (miejsca są wskazane kolorowymi plamami na posadzce). [1] Wybiegamy na zewnątrz i przedostajemy się po dachach korzystając z zielonych drążków. Biegniemy do końca balkonu i zrzucamy prostokątną skrzynię na dół. [2]
Zeskakujemy na rynek i zanosimy pozytywkę na wskazane miejsce (zielony blok). [1] Wbiegamy do budynku. W środku przesuwamy skrzynię na lewo i wskakujemy po niej na balkon. [2]
Atakujemy postać, która odgania się od papugi. [1] Podążamy za ptakiem na drugą stronę (po desce) i gonimy go. W końcu będziemy musieli wskoczyć na żyrandol w tle. [2]
Gdy papuga wróci do Cottona wystarczy wrócić do pierwszej lokacji i wsiąść do łódki.