Dotyk przeznaczenia - opis przejścia | Skrzynia umarlaka LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dotyk przeznaczenia - opis przejścia
Wycieczka z małpą
Na dobry początek musimy użyć kompasu Sparrowa żeby znaleźć oko, a później pistolet. Pierwszy obiekt będzie na wysepce po prawej (wykopiemy go łopata leżącą nieopodal). [1] Drugi znajduje się z lewej w skrzyniach. [2]
Bierzemy klatkę z małpą i umieszczamy ją na tratwie. [1] Używamy mechanizmu, aby przepłynąć pierwszy fragment rzeki. Gdy oplączą nas macki wyskakujemy na kładkę z pojemnikami. Uderzamy ten po lewej, a później podpalamy dynamit pochodnią (jest zaraz obok). [2]
Przemieszamy tratwę dalej.
Gdy trafimy na drugą przeszkodę strzelamy do trzech celów na wodzie. [1] Później bierzemy pochodnię i przeskakujemy po niech na lewą stronę. [2] Sprawę ułatwi fakt, że z listków można wyskoczyć (wciskając A w momencie lądowania na nich). Samą pochodnię można podnieść z brzegu (nawet gdy pływa w wodzie), więc ostatni skok nie musi nam się udać. Podpalamy dynamit.
Naprawiamy trakcję panem Gibbsem [1] i płyniemy dalej. Przy następnym budynku musimy naprawić ster - dostaniemy się do niego Gibbsem okrążając platformę i wskakując po skrzyniach. [2]
Używamy steru trzykrotnie - aż małpa znajdzie się na platformie. [1] Przenosimy zwierze na pobliską katapultę. [2]
Żeby wystrzelić klatkę używamy miecza Sparrowa na mechanizmie koło machiny, a następnie strzelamy w cel, który pojawi się nad głową. [1] Aby umożliwić dalszą drogę chwytamy się liny na dole (w objęciach zielonych klocków). [2]
Przebiegamy mostami na prawo i przenosimy klatkę na dalszą platformę - małpę porwie aligator. [1] Przeskakujemy na lewo po skrzyniach w wodzie. [2]
Po lewej stronie rzeki używamy haka Jacka Sparrowa, aby wjechać liną górę. [1] Tam rozsuwamy dwie skrzynie. [2]
Przebiegamy wąskimi mostami na prawo. [1] Strzelamy w cel, aby opuścić most. [2]
Aligator
W następnej części poziomu trafimy na aligatora - unikamy jego ataków biegając w lewo i prawo. Jednocześnie cały czas uważamy na to, co rzucają nam tubylcy - wśród przedmiotów będą bomby. Podnosimy je i ciskamy w aligatora, gdy wypłynie z wody z otwartą paszczą. [1] Powtarzamy czynność trzykrotnie. [2]
Dalsza przeprawa
Przeskakujemy na wyspę po fragmentach aligatora [1] i wynosimy z niej klatkę wąską kładką. [2] Kładziemy ją na zielonej platformie.
Udajemy się mostami na prawą stronę lokacji - są tu dwa mechanizmy aktywowane mieczami. Aktywujemy je postaciami uzbrojonymi w tego typu broń, a następnie podnosimy kołowrotek, który wypadnie z sieci rybackiej. [1] Wracamy z nim przez most i używamy go na mechanizmie, aby podnieść kolejny most. [2]
Przetaczamy klatkę przez most [1] i umieszczamy ją w mechanizmie otwierającym drzwi. [2]
W chatce
W domku chwytamy dwóch lin, aby otworzyć drzwi na piętro. [1] Na górze rozwalamy nogi od stołu po prawej, aby zrzuć skrzynię. [2]
Teraz wspinamy się po ścianie w tle pod sufit i zrzucamy wszystkie białe oraz niebieskie klocki. [1] Budujemy z nich ścieżkę i przepychamy po niej skrzynię. Następnie aktywujemy mechanizm pod ścianą (postacią z mieczem). [2]
Wracamy na dół i składamy fragmenty na stole, a potem krzesło. [1] Korzystamy z lupy. Musimy wyśledzić statek znajdujący się w południowo-zachodniej części mapy, a następnie podążać za nim. [2]