Isla Cruces - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Isla Cruces - opis przejścia
Na plaży
Bawimy się w poszukiwacza skarbów przy pomocy kompasu Jacka i łopaty opartej o statek. [1] Wykopujemy między innymi banana oraz parasolkę i dajemy je bohaterom stojącym koło łódki. [2]
Wykopujemy i montujemy także katapultę. [1] Ładujemy na nią kokos, który wisi na palmie po prawej (trzeba przeskoczyć z drzewa na zielony drążek, aby go zrzucić). [2] Celujemy w statek i używamy mechanizmu z mieczem.
Wchodzimy do statku Jackiem i używamy jego haka, aby dostać się wyżej. [1] Przechodzimy po drewnianej kładce na dalszą część wyspy. [2]
Wykopujemy ostatni skarb - to gigantyczny krab. [1] Strzelamy do niego z katapulty - obracamy ją sterem, ładujemy kokosy i aktywujemy mieczem. [2]
Przeskakujemy nad ruchowymi piaskami po fragmentach kraba [1] i wykopujemy skrzynię w miejscu, gdzie znajdowała się bestia. [2]
Kolejna walka z Jackiem
Gonimy Jacka i walczymy z nim - gdy zadamy pierwszy cios pirat ucieknie. [1] Składamy trybik z klocków, które spadły po ucieczce Sparrowa. [2]
Wstawiamy element do machiny po prawej, używamy jej, [1] a następnie bierzemy młotek z koszyka. [2]
Używamy młotka do naprawienia mechanizmu otwierającego drzwi do wieży. [1] W środku rzucamy toporkiem do celu nad wejściem. [2]
Wchodzimy wyżej po wąskiej drewnianej kładce i aktywujemy mechanizm mieczem. [1] Przełączamy się na drugą postać i dostajemy się jeszcze wyżej. [2]
Dotrzemy do drugie piętro - tutaj trzeba skoczyć na okno z drążkiem w tle. [1] Rozwiniemy drabinę. Wchodzimy po niej do Sparrowa i atakujemy go. [2]
Wychodzimy na zewnątrz i bierzemy pochodnię. [1] Przedostajemy się z nią wyżej i odpalamy lont. [2]
Wracamy do wnętrzna wieży i ponownie rzucamy toporkiem Willa w cel. [1] Wychodzimy po drabince i gonimy Jacka po wąskich kładkach. Na końcu drogi bijemy się z nim. [2]
Podróż kołem
W scenie na toczącym się kole musimy trafić w brązowe przęsło, które pojawiało się na górze z każdym obrotem - najłatwiej zrobić to przy pomocy toporka Willa (rzucamy kilka razy, do skutku). [1] Po uszkodzeniu elementu zeskakujemy na jedną z platform i wskakujemy do środka koła, aby dać łupnia piratowi. [2] Powtarzamy czynność do skutku.
Pod koniec walki Sparrow wyskoczy na górę koła - po prostu okładamy go dalej.
W ostatnim fragmencie poziomu (znowu na plaży) musimy szybko wyeliminować pięć rodzajów piratów.