Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Źródło wiecznej młodości - butelki

1 - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 1 - W początkowej fazie układu rozmieszczono pięć pomarańczowo-brunatnych roślin, przypominających grzyby kurki - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 1 - W początkowej fazie układu rozmieszczono pięć pomarańczowo-brunatnych roślin, przypominających grzyby kurki. Musimy zniszczyć je z pistoletu, gdyż chowają się pod ziemię. Jedna z nich jest koło Czarnobrodego, na lewo od początku poziomu. Trzy znajdują się za gęstą roślinnością na polanie. Ostatnia jest na skale, na którą wskoczymy kobiecą postacią. [1] Butelka 2 - Na końcu polany po lewej jest cel do zestrzelenia. Gdy go trafimy, papuga zrzuci nam żabę. Trzeba zanieść ją postaci, która stoi na lewo od początku poziomu, za Czarnobrodym. [2]

2 - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 3 - Na całym poziomie rozmieszczono pięć srebrnych beczek, które trzeba wysadzić lub ustrzelić (postacią z bronią długą, np - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 3 - Na całym poziomie rozmieszczono pięć srebrnych beczek, które trzeba wysadzić lub ustrzelić (postacią z bronią długą, np. Marty). Pierwsza znajduje się koło Czarnobrodego (zaraz na początku po lewej). Druga na skale za polaną. Trzecią wypatrzymy w ostatniej jaskini przy wejściu. Czwartą, po prawej stronie jaskini za rupieciami. Piątą, po lewej stronie jaskini. [1] Butelka 4 - W jaskini ukryto 3 grupy nietoperzy, które musimy ustrzelić (Marty). Pierwsza jest zaraz przy wejściu. Druga, na końcu korytarza w prawo (koło czaszek i pajęczyn). Trzecia wisi pod sufitem w pomieszczeniu w głębi jaskini. [2]

3 - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 5 i 6 - W prawej odnodze jaskini znajdziemy dwie czaszki, a pomiędzy nimi przejście - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 5 i 6 - W prawej odnodze jaskini znajdziemy dwie czaszki, a pomiędzy nimi przejście. Blokujące klocki usunie z drogi Syrena. Trafimy do osobnej jaskini, gdzie zdobędziemy dwie butelki. Jedną za zniszczenie 6 statuetek Syren, a drugą za zablokowanie gejzerów (najpierw tego po lewej, później u góry, a na końcu z prawej). [1] Butelka 7 - W prawej odnodze jaskini znajduje się też obiekt, który naprawimy młotkiem (pan Gibbs). Później skaczemy po nim, aby zniszczyć pająka. Odbudowujemy go i dosiadamy, a następnie walczymy z jego pobratymcami. [2]

4 - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 8 - W odległym pomieszczeniu jaskini, do której prowadzi środkowy korytarz znajdziemy skrzynię z pomarańczowym drążkiem - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 8 - W odległym pomieszczeniu jaskini, do której prowadzi środkowy korytarz znajdziemy skrzynię z pomarańczowym drążkiem. Ciągniemy go silną postacią (Wytatuowany Pirat). [1] Butelka 9 - W Fontannie przechodzimy na prawo - pomiędzy skałami leży czarno-czerwona czaszka, którą rozbroi Czarnobrody. [1]

5 - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 10 - W głębi lokacji z Fontanną znajdziemy skrzynkę z pomarańczowym drążkiem - Źródło wiecznej młodości - butelki | Na nieznanych wodach - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 10 - W głębi lokacji z Fontanną znajdziemy skrzynkę z pomarańczowym drążkiem. Przeciągamy ją silną postacią (Wytatuowany Pirat). [1] Następnie niszczymy akwarium Syreną i odbudowujemy je. [2] Używamy steru, aby przejąć kontrolę nad stateczkiem - niszczymy inne okręty.