Czarna Perła atakuje - opis przejścia | Klątwa Czarnej Perły LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Czarna Perła atakuje - opis przejścia
Uwalnianie Sparrowa
Przełączamy się na pana Gibbsa i naprawiamy armatę po lewej. [1] Następnie uruchamiamy działa za pomocą pochodni przytwierdzonej do masztu i strzelamy do srebrnych krat w oknach. [2]
Po ustrzeleniu dwóch krat otworzy się wejście do ładowni - zeskakujemy. [1] Tutaj korzystamy z jeszcze jednego działa i rozwalamy kolejną kratę. [2]
Szukamy miejsca z kolorowymi klockami wbitymi w sufit - podskakujemy tu, aby je strącić. [1] Podnosimy kołowrotek i umieszczamy go w mechanizmie po prawej. [2]
Przekręcamy kołowrotkiem i w ten sposób otwieramy lukę armatnią. Strzelamy z działa do krat. [1] Korzystamy z jeszcze jednej armaty po prawej stronie pomieszczenia. [2]
Podnosimy środkową armatę i ustawiamy ją na zielonej huśtawce. [1] Teraz wracamy do klocków z lewej, które wcześniej strąciliśmy z sufitu. Składamy biało-niebieską kostkę, a następnie przenosimy ją na zielone pole z niebieskim obramowaniem koło huśtawki. Tutaj rozwalamy klocek i układamy z niego posadzkę, po której przesuniemy jedną część mechanizmu. [2]
Powtarzamy czynność z drugą częścią machiny z huśtawką - klocki do zbudowania gładkiej posadzki znajdziemy w skrzyni przed jedną z armat. [1] Rozsuwamy elementy mechanizmu na prawo i lewo. [2] Później korzystamy z drabiny.
Na pokładzie przenosimy armatę do ostatniego gniazda strzeleckiego. [1] Później strzelamy do ostatniej kraty. [2]
Ucieczka Sparrowa
Rozwalamy skrzynię koło powierzchni w kratkę i korzystamy z jej klocków do zbudowania ścieżki. Przesuwamy po niej mechanizm, aż wpadnie do dziury w posadzce. [1] Schodzimy na niższy pokład i ponownie układamy klocki na ścieżkę. [2]
Zakładamy na siebie beczkę z prawej i schodzimy do wody. [1] Tam stajemy na pierwszym i drugim przycisku (drugi będzie po lewej). [2]
W ładowni i wsuwamy mechanizm w blokadę. [1] Wracamy pod wodę w beczce i podchodzimy do kraty otwartej do połowy - dalej wpływamy po skarb. [2]
Abordaż
Przebiegamy na drugi statek po desce. [1] Tam udajemy się na mostek i uderzamy małpę. [2]
Przełączamy na Jacka Sparrowa i używamy jego haku przy sterze. [1] Dostajemy się na maszt i ponownie uderzamy zwierzę. [2]
Z masztu skaczemy na łańcuch i w ten sposób strącamy szary sześcian. [1] Przenosimy go na jedno zielonych pól i składamy. [2]
Przełączamy na pana Gibbsa i naprawiamy mechanizm na burcie. [1] Teraz wjeżdżamy na niego skacząc po beczce, którą znajdziemy z prawej. [2]
Zanosimy skrzynię na zielone pole, a później składamy klocki. [1] Przesuwamy zielony mechanizm dokoła masztu. [2]
Przełączamy na kobietę i dostajemy się na maszt podwójnym skokiem (po zielonej kładce i łańcuchu). [1] Na górze atakujemy małpę. [2] Ostatni cios trzeba wymierzyć na pokładzie - wystarczy dogonić zwierze.