Wybór Norringtona - opis przejścia | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Wybór Norringtona - opis przejścia
Na i pod pokładem
Wbiegamy na pokład po lewej i używamy przełącznika na miecz. [1] Żołnierzem strzelamy do celu na maszcie. [2]
Chwytamy dwoma postaciami łańcuchów. [1] Zeskakujemy na dół i schodzimy na dolny pokład. Bierzemy pochodnię przytwierdzoną do kolumny na środku. [2]
Straszymy pochodnią macki po prawej i schodzimy po odkrytej drabinie. [1] Na dole biegniemy w lewo i obracamy złoty ster, aby przesunąć platformę. [2]
Przepychamy mechanizm po posadzce w kratkę. [1] Aby odsunąć z drogi hamak używamy drewnianego koła w tle. [2]
Gdy przemieścimy obiekt na lewo, ponownie używamy złotego steru, aby usunąć platformy. [1] Dopychamy mechanizm do końca i w lewo. [2]
Udajemy się całkiem na lewo z pochodnią i odstraszamy macki z kolumny. Żołnierzem bierzemy z niej miecz [1] i aktywujemy w dwójkę mechanizmy wymagające posiadania tej broni. [2]
Schodzimy niżej i bierzemy pochodnię z kolumny na środku pomieszczenia. [1] Podpalamy nią dynamit przed celą z lewej. [2] Wchodzimy do niej.
Przełączamy na Wytatuowanego Pirata i wracamy na górę - po lewej znajduje się pomarańczowa rączka, za którą ten bohater może chwycić. [1] Odsłonimy w ten sposób działa - musimy wystrzelić z nich za pomocą pochodni (jest z prawej, na kolumnie). [2]
W drodze na drugi statek
Wychodzimy na zewnątrz przez luki dział. Biegniemy w prawo i korzystamy z podwójnego skoku Elizabeth. [1] Przedostajemy się nią na prawo, skacząc po drążkach i otwierających się okienkach armat. [2]
W końcu trafimy na większą platformę - z niej wyskakujemy podwójnie na kolejne okienko. Otworzy się kładka, a na niej ster. Używamy go. [1] Dostajemy się Taiem do opuszczonej szalupy. Potrzebujemy jego pistoletu, aby trafić w cel i opuścić łańcuch. [2]
Przeskakujemy dalej i ruszamy drewnianym balkonem. Macki odstraszamy pochodnią. [1] Na końcu statku zjeżdżamy po linie. [2]
Trafimy na kolejną łajbę. [1] Musimy użyć Wytatuowanego Pirata do oderwania zaczepów - ciągniemy za pomarańczowe drążki. [2]