Tajemnica Holendra - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Tajemnica Holendra - opis przejścia
Na pokładzie
Podnosimy latarnię i świecimy nią na fioletowe macki obok nas. Gdy odsłonią mechanizm aktywujemy go mieczem. [1] Wysypią się glony - budujemy z nich "przejście" teleportacyjne dla nieumarłych postaci. [2]
Przełączamy na piratami widmo i przechodzimy przez glony w ziemi. Po drugiej stronie rozwalamy misę z klockami i budujemy z nich kolejną postać. [1] Wracamy na główny pokład i udajemy się w stronę mostku kapitańskiego. Tutaj odstraszamy macki przy wejściu do kajut [2] i przenikamy przez kolejne glony.
Na górze straszymy światłem macki po prawej i odbudowujemy schody. [1] Wdrapujemy się Willem na maszt i przechodzimy na prawą belkę. Stąd rzucamy toporkiem do celu nad nami. [2] Klocki, które spadną składamy w drugą postać.
Wracamy na środkową część pokładu i przesuwamy zielony przycisk. [1] Zeskakujemy niżej i odbudowujemy pirata ze zrzuconych klocków. [2] Dajemy mu miotłę, która leży nieopodal.
Pod pokładem
Pod pokładem przełączamy na pirata zombie i zeskakujemy niżej. [1] Przechodzimy przez glony w prawej ścianie. [2]
Po drugiej stronie używamy steru i wracamy. [1] Tutaj podnosimy lampę (leży koło kolumny) i odstraszamy nią macki w beczce po lewej. [2]
Wskakujemy na beczkę i używamy jej w mechanizmie po lewej. [1] Bierzemy latarnię i wchodzimy na górne piętro, a następnie udajemy się w lewo. Tutaj usuwamy mackę blokującą zielony klocek za mechanizmem. [2]
Używamy Willem mechanizmu wymagającego miecza, a drugą postacią odsuwamy zielony element, tym samym otwierając bramę. [1] Wychodzimy z tego miejsca i udajemy się za Davy Jones do kajut. [2]
Komnata Davy'ego
Wchodzimy Billem Rzemykiem do glonów po lewej [1] i przełączamy mechanizm po drugiej stronie. [2]
Wracamy do punktu wyjścia i dociskamy koło do zewnętrznej strony. [1] Teraz jedna postać obraca kołem, a druga próbuje przedostać się przez wodę (po każdym obrocie wysuną się inne platformy). [2]
Po drugiej stronie udajemy się na lewo - jest tam kolejny mechanizm na miecz. Aktywujemy go i dociskamy drugie koło, a potem używamy go. [1] Wysuną się platformy, po których przejdziemy na drugą stronę trzymając pozytywkę. [2] Umieszczamy ją we wskazanym miejscu.
Przed nami ostatnia zagadka - musimy skakać na podświetlone platformy. Najpierw niebieską, [1] gdzie czekamy na partnera. Później fioletową bliżej ekranu. [2]
Następnie przeskakujemy na jaśniejszą platformę w ostatnim rzędzie. [1] Na koniec skaczemy do Davy'ego. [2]