Zemsta Królowej Anny - opis przejścia | Na nieznanych wodach LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zemsta Królowej Anny - opis przejścia
Pod pokładem
Najpierw wyszukujemy skrzyni z bombami przy pomocy kompasu Jacka. [1] Rzucamy bombą w kucharza śpiącego na hamaku (po lewej stronie pokładu). Postać zażąda od nas jajka. Znajdziemy je za schodami w jednej ze skrzyń (można użyć kompasu do namierzenia przedmiotu). [2]
Teraz udajemy się w prawo i korzystamy z przełącznika na miecz - na ziemię spadną różne obiekty. [1] Odbudowujemy ścieżkę i przepychamy skrzynię z ładunkami całkiem na prawo. [2]
Wracamy na lewo po kolejną bombę i rzucamy nią w mężczyznę, który śpi na hamaku po prawej stronie pokładu. [1] Żeby zdobyć jego zaufanie gramy na instrumencie. [2]
Przełączamy na Garhenga i wyrywamy kraty więzienne. [1] Dajemy piratowi z celi jajko sadzone (pojawia się tam, gdzie spał kucharz na hamaku). [2]
Pirat w zielonym berecie będzie potrafił naprawić maszynę koło klatki z ładunkami. [1] Następnie podpalamy ładunek pochodnią (jest np. po prawej). [2] Na koniec składamy z klocków drabinę.
Wchodzimy na górę i biegniemy w lewo - uderzamy w beczkę przed kratami. [1] Podpalamy dynamit pochodnią (jest po prawej). [2]
Przechodzimy na lewo i wyrywamy kraty z drążkiem (poradzi sobie z tym Garheng). [1] Teraz wracamy na prawo po beczkę i jedziemy nią do małej celi. [2]
W celi wjeżdżamy na mechanizm w podłodze i obracamy nim. [1] Później podpalamy lont z dynamitu, który pojawi się na oknie (pochodnia jest z prawej). [2]
Wychodzimy na pokład.
Na pokładzie
Biegniemy na mostek po lewej i niszczymy dwa wsporniki lampionów. [1] Budujemy z obu trybiki do mechanizmu. [2]
Aktywujemy przełącznik mieczem Sparrowa. [1] Druga postać musi w tym momencie wskoczyć do fontanny i podlecieć do góry. Łapiemy się łańcucha. [2]
Na górze bierzemy strzelbę i strzelamy do wiszącego celu. [1] Następnie przeskakujemy po huśtających się platformach. [2]
Na kolejnym maszcie uderzamy w sprzączkę trzymającą skrzynię. [1] Przełączamy na Jacka i naprawiamy rozsypane klocki. [2]
Wjeżdżamy na górę korzystając z haka. [1] Tam aktywujemy mechanizm mieczem. [2]
Zjeżdżamy po linie na prawo. [1] Po drugiej stronie uderzamy szkielet leżący w kącie - da nam kołowrotek. [2]
Montujemy kołowrotek w mechanizmie po lewej [1] i używamy go, aby opuścić Willa. [2] Uwalniamy go uderzeniem miecza.