Trybunał braci - opis przejścia | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Trybunał braci - opis przejścia
Zagadki piratów
Wbiegamy do portu i używamy dwóch przełączników na miecze. [1] Niszczymy skrzynię, która spadnie i budujemy z niej zbroję. [2]
Biegniemy rampą w lewo i dostajemy się na sam szczyt konstrukcji. Trafimy tu na osobnika stojącego koło działa i skrzyni. Najpierw umieszczamy trybik na zielonym polu. [1] Teraz obracamy działo, popychając zielony klocek. [2]
Używamy kompasu Jacka, aby odnaleźć pochodnię. [1] Używamy jej przy dziale i strzelamy do kłódki na skrzyni. [2]
Schodzimy na dół po łańcuchu. [1] W tym miejscu musimy znaleźć trzy peruki - pierwsza z nich jest skarbem, który odkryje Jack przy pomocy swojego kompasu. [2]
Drugą perukę otrzymamy, gdy dociśniemy skrzynię znajdującą się w rogu do ściany. [1] Trzecia znajduje się za balustradą, na wąskim gzymsie. [2] Umieszczamy obiekty na zielonych polach.
Wracamy do punktu wyjścia - pierwszego rozwidlenia. Tym razem biegniemy platformą w prawo, a potem do góry. Zobaczymy dziwaczne wnęki ze ścianami w czerwono-białe prążki. Możemy odbijać się od tych ścian, po prostu wciskając przycisk skoku (mówiąc inaczej, "wchodzimy po ścianie"). [1] Wspinamy się tak po dwóch ścianach, aż trafimy do postaci w turbanie stojącej przed polem do gry. [2]
Aby aktywować zagadkę pociągamy za dwa łańcuchy. Od tej pory musimy obserwować skoki obu kobiet. [1] Każdy z graczy (o ile gramy w dwójkę) śledzi jedną z nich - po prezentacji powtarzamy ich trasę, przeskakując na te same pola. [2] Po trzech tego typu kursach mężczyzna wejdzie do windy.
Zeskakujemy na sam dół i biegniemy w prawo. Trafimy na kolejną łamigłówkę na ścianie. [1] Używając steru obrócimy planszę. Łańcuch zmienia kierunek obrotów. [2] Manipulujemy odpowiednio mechanizmami, aby przedostać obiekt przez labirynt.
Na koniec zanosimy cylinder na mechanizm po prawej [1] i przekręcamy go mieczem. [2]
Wracamy kawałek w lewo i korzystamy ze srebrnej windy w tle. [1] Wspinamy się na prawo do góry przez wraki statków. [2]
Przy jednym z wraków zobaczymy znacznik skarbu na ziemi - korzystamy z kompasu i wskazujemy złoty kołowrotek. [1] Montujemy go w mechanizmie obsługujących podnośnik szalupy. [2] Podnosimy łódź z piratem (trzeba przekręcić dwa koła jednocześnie).
Wjeżdżamy windą z piratem i pniemy się dalej po krętych schodach. [1] Przy stole wkładamy miecz w jeden z mechanizmów, aby otworzyć tajne przejście. [2]
Trybunał
W pomieszczeniu przeskakujemy nad stołem i wbiegamy w odnogę po lewej. [1] Tutaj uderzamy w szkielety, aż któryś z nich wyrzuci kość. [2]
Zanosimy kość psu - jest koło stołu na głównej sali. [1] Wracamy psem do pomieszczenia, w którym znaleźliśmy kość i kopiemy w miejscu ogrodzonym sznurkami. [2]
Przechodzimy psem przez otwór w ścianie po prawej. [1] W celi łapiemy się lampy. [2]
Bierzemy walizkę z celi [1] i wynosimy ją do głównego pomieszczenia na stół. [2]