Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Kraken - opis przejścia
Pod pokładem
Biegniemy w lewo aż do armaty i podpalamy ją za pomocą pochodni. [1] Strzelamy do 4 fioletowych fragmentów macki. [2]
Zbiegamy po schodkach w stronę ekranu i rozwalamy półkę po lewej. [1] Tworzymy z niej skrzynię z dynamitem i zanosimy ją na jedną z zielonych platform na środku lokacji. [2] Kładziemy tam także drugą skrzynkę (stoi nieopodal).
Przebiegamy w prawo omijając mackę przy schodach i korzystamy z kolejnego działa - ponownie strzelamy do fioletowych fragmentów macki. [1] Przełączamy na Marty'ego i strzelamy nim do klatki wiszącej pod sufitem. [2]
Zanosimy trzecią skrzynkę na zielone miejsce. [1] Macka rozwali elementy przy kolumnie z lewej - naprawiamy je. [2]
Montujemy oba skrzydła z zielonymi elementami - poradzi sobie z tym pan Gibbs. [1] Teraz w dwójkę obracamy mechanizm pchając zielone klocki. [2]
Wbiegamy na górny pokład. [1] Tutaj dostajemy się całkiem na lewo i strzelamy Marty'm w cel obok świecącej kraty. [2] Armata spadnie na mackę.
Zanosimy skrzynię z dynamitem do windy (na zielone miejsce). [1] Kręcimy 2 razy sterem przed skrzyniami. [2]
Wchodzimy Marty'm do dziury w ścianie na lewo od winy. [1] Po drugiej stronie przepychamy skrzynkę na prawo. [2] Potem umieszczamy ją na ostatnim wolnym miejscu.
Udajemy się na schody po lewej - rozsypią się. Budujemy z klocków elementy mechanizmu, [1] a następnie obracamy go. [2] W końcu wydostajemy się schodami z prawej.
Na pokładzie
W skórze Jacka obracamy maszt po lewej, pchając w dwójkę dwa elementy. [1] Teraz przebiegamy do prawego masztu i używając haka wjeżdżamy na górę. [2]
Na maszcie udajemy się na jego wąską odnogę, do której prowadzi lina - niszczymy uchwyt, aby opuścić ją na dół. [1] Następnie wspinamy się wyżej i przejeżdżamy na drugi maszt po linie rozwieszonej wzdłuż pokładu. [2] Tam rozwalamy kolejny uchwyt na odnodze masztu.
Teraz na maszty mogą wejść inne postacie. Wchodzimy na lewy panem Gibbsem. [1] U góry naprawiamy czerwone klocki. [2]
Z powrotem na dole obracamy maszt do oporu (w dwójkę). [1] Później strzelamy z armaty znajdującej się na mostku do skrzyń. [2]
Kraken
W pierwszej części walki Kraken będzie wypluwał różne przedmioty i wsysał nas. Przed atakiem wsysającym schronimy się na burcie statku - wystarczy złapać się drewnianych drążków. [1] Gdy potwór wypluje różne obiekty chwytamy srebrne klocki i rzucamy je do pyska bestii. [2]
Po trzech takich atakach Kraken zmieni taktykę i będzie uderzał mackami o pokład - wystarczy stać na środku i podskakiwać w momencie uderzenia. Po dwóch atakach tego typu jedna z macek pozostanie na pokładzie. Chwytamy pochodnię (są po lewej i prawej), [1] a następnie wspinamy się po odnodze i podpalamy skrzynię znajdującą się na niej. [2]
Pod koniec walki bestia będzie naprzemian uderzała mackami, wsysała i wypluwała przedmioty. [1] Jednym z nich okaże się skrzynia z bombami - chwytamy je i rzucamy do pyska przeciwnika. [2]