Zemsta Królowej Anny - butelki | Na nieznanych wodach | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Zemsta Królowej Anny - butelki
Butelka 1 - Na początku poziomu zaglądamy na najniższy pokład i szukamy z prawej skrzyni z pomarańczowym drążkiem. Ciągniemy go silną postacią (Wytatuowany Pirat). [1] Butelka 2-3 - W prawej części dolnego pokładu znajdziemy czerwono-czarne drzwi. Otworzy je Czarnobrody. [2] W środku musimy wysadzić srebrne elementy (Marty). Znadzemy trzy butelki:
- Butelka 2 - wchodzimy na górę i zabieramy szkieletowi złoty kołowrotek. Używamy go na dole i uruchamiamy mechanizm. To odsunie kratę obok nas i da dostęp do butelki.
- Butelka 3 - znajduje się na piętrze po prawej, za kryształami. Zniszczy je oczywiście syrena lub Filip.
Butelka 4 - Po zbudowaniu drabiny i dostaniu się na wyższy pokład biegniemy w lewo. Na końcu są kolejne drzwi, które otworzy tylko Czarnobrody. W środku musimy pociągnąć drążki silną postacią (Wytatuowany Pirat). [1] Butelka 5 - Na głównym pokładzie są 4 działa, które strzelają do postaci gracza. Uderzamy szkielety obok nich, aby zabrać czaszki i wtykamy je do armat. [2]
Butelka 6 - Na pokładzie naprawiamy mechanizm postacią z młotkiem (Gibbs). Później korzystamy z Czarnobrodego, żeby otworzyć skrzynię. [1] Butelka 7 - Na prawym końcu statku znajdziemy kryształy, które zniszczy syrena. Dzięki nim dostaniemy się na maszt Jackiem i przejedziemy na wyższy poziom po linie. Tam skaczemy kobietą po butelkę. [2]
Butelka 8 - Na głównym pokładzie szukamy butelki za pomocą kompasu Jacka Sparrowa. [1] Butelka 9 i 10 - Na głównym pokładzie wybieramy Czarnobrodego i przechodzimy obok drugiego Czarnobrodego (przeciwnika). Możemy wejść do pomieszczenia pod nim (butelka nr 9) lub za nim (butelka nr 10). W drugim przypadku ciągniemy pomarańczowy drążek, aby dostać się do sekretnej lokacji. [2] Zdobędziemy w niej dwie butelki:
- Butelka 9 - rozwalamy skrzynkę po prawej (ma srebrne elementy, trzeba ją wysadzić np. Marty'm) i podnosimy diament. Umieszczamy go obok podobnego obiektu z przodu. Teraz używamy postaci z instrumentem.
- Butelka 10 - wchodzimy na ścianę po jasnych klockach i przemieszczamy się pod sufitem, aby zrzucić elementy. Tworzymy z nich skrzynkę i przepychamy ją ścieżką w prawo. Następnie odblokowujemy drzwi po prawej.