Skrzynia Davy'ego Jonesa - opis przejścia | Na krańcu świata LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Skrzynia Davy'ego Jonesa - opis przejścia
Szaleństwa Jacka
Korzystamy z kompasu i wskazujemy łodkę (obiekt u góry). [1] Idziemy tropem, aby odkryć skarb. [2]
Następnie szukamy żółtej kaczki i fioletowego elementu. [1] Dajemy zabawkę kopii Sparrowa w oazie, a przysmak kozie po lewej. [2]
Jeden z Jacków będzie miał pistolet - strzelamy z niego do celu na statku, aby rozwinąć drabinkę. [1] Wchodzimy na maszt i spychamy kolejnego Sparrowa. [2]
Korzystamy z kompasu - szukamy orzeszka ziemnego. Wykopujemy go urojonym Jackiem (z łopatą) i zanosimy postaci koło statku. [1] Nowy nabytek do załogi będzie uzbrojony w bomby - wysadzamy nimi srebrne elementy blokujące zakopany powóz, a potem naprawiamy tory po obu stronach. [2]
Wskakujemy na osiołka i ciągniemy za pomarańczowy drążek powozu. [1] Następnie wykopujemy przód statku (Jackiem z łopatą) do momentu, w którym przejmą go kraby. [2]
Wchodzimy na pokład i obracamy maszt zielonym klockiem. [1] Na koniec skaczemy na linę na dziobie. [2]
Pod pokładem
Schodzimy jeden pokład niżej [1] i układamy klocki pod ścianą w oddali. [2]
Wysunie się skrzynia - strącamy ją strzelając Marty'm w cel. [1] Zanosimy przedmiot przed celę po lewej i składamy go. [2]
Przebiegamy Marty'm na prawo i rozwalamy srebrne kraty z pistoletu. [1] Za nimi znajdziemy złoty kołowrotek, który umieszczamy w mechanizmie przed celą po lewej i uwalniamy pirata. [2]
Schodzimy jeszcze niżej i udajemy się w prawo. Przechodzimy Marty'm przez drzwiczki w kracie. [1] W środku wysadzamy czerwoną beczkę i wypychamy brązową na lewo. [2]
Na zewnątrz pozbywamy się kolejnych czerwonych beczek i dopychamy naszą do bojlera. [1] Uruchamiamy go mieczem (mechanizm jest po lewej). [2]
Na pokładzie
Wychodzimy na główny pokład i uwalniamy piratów przywiązanych do masztu (strzelamy do łańcuchów pistoletem Marty'ego). [1] Następnie podpalamy dynamit koło fioletowej ośmiornicy - pochodnia jest przy wejściu do kajut. [2]
Udajemy się na mostek i uderzamy trzykrotnie w ster, aby uwolnić Willa. [1] Na głównym pokładzie zadajemy po jednym ciosie działom - kolejni piraci dołączą do drużyny. [2]
Wchodzimy Barbossą po łańcuchu na maszt i przejeżdżamy liną na drugą stronę. [1] Tam używamy mechanizmu na miecz, żeby opuścić kratę. [2]
Rozwalamy kratę z pistoletu (Marty). [1] Na koniec wskakujemy na łańcuch i huśtamy się. [2]