Pelegosto - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Pelegosto - butelki
Butelka 1 - Za pierwszą ścianą, po której się wspinamy skręcamy w prawo do otworu w ścianie. Za nim znajdziemy kolejne przejście - zablokowane srebrnymi klockami. Niszczymy je bronią długą lub bombą (Marty). Podążamy tunelem w prawo - butelka będzie za wodospadem. [1] Butelka 2 - Za drewnianym mostem zatrzymujemy się i wychodzimy z kuli. Strzelamy lub wysadzamy stertę srebrnych klocków (Marty). Podążając tą odnogą trafimy na koło i zagadkę - obracamy nim tak, aby kulka wypadła z labiryntu. [2]
Butelka 3 - Za drewnianym mostem wespniemy się na kolejną ścianę - po lewej zobaczymy dużą stertę srebrnych obiektów. [1] Wysadzamy je ze strzelby lub bombą (Marty) i jedziemy dalej do góry. W wiosce niszczymy wszystkie obiekty za pomocą mocy Czarnobrodego. [2]
Butelka 4 - W tym samym obszarze co butelka nr 3, czyli małej wiosce na wzgórzu, szukamy teleskopu za pomocą kompasu Jacka. Gdy trafimy na obiekt patrzymy przez niego i śledzimy tubylca, aż przekaże nam butelkę. [1] Butelka 5 - Zjeżdżając w dół krętej ścieżki szukamy jaskini zablokowanej czerwono-czarnymi klockami. Otworzy je tylko i wyłącznie Czarnobrody. [2]
Butelka 6 - Zaraz za miejscem z butelką nr 5 trafimy na podłużną dziurę w ziemi z kolcami. W ścianie zobaczymy klocki z pomarańczowym drążkiem. Ciągniemy go silną postacią (np. Wytatuowany Pirat). Wysunie się most - za nim znajdziemy wioskę. Szukamy teleskopu (kompasem Jacka) i obserwujemy przez niego kraba na moście. [1] Butelka 7 - W tej samej wiosce co butelka nr 6 znajduje się palma. Na jej szczycie jest butelka. [2]
Butelka 8 - Kawałek poniżej wysepki z butelkami nr 6 i 7 znajduje się kolejna odnoga. Dostaniemy się na nią używając haka Jacka. Po drugiej stronie szukamy butelki z listy, używając kompasu Sparrowa. [1] Butelka 9 - W tej samej wiosce co butelka nr 8 znajduje się kilka dział. Strzelamy z nich do celów. [2]
Butelka 10 - Ostatnia butelka znajduje się w rzece. Schodzimy do niej postacią, która potrafi oddychać pod wodą (np. Billy) i uwalniamy kraba z klatki. [1] Jedziemy nim wzdłuż korytarza - na końcu pojawi się nagroda. [2]