Poradnik do gry - Postacie | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Postacie
Postacie odblokowujemy po przejściu poziomów. Żeby znaleźć wszystkie kończymy więc kampanię.
Ważne jest to, że wielu bohaterów musimy dodatkowo kupić w porcie po odblokowaniu ich. Większość z nich wałęsa się po różnych zakamarkach naszej siedziby głównej. Podbiegamy do nich i używamy wskazanego klawisza (domyślnie: B).
Dobrym pomysłem jest odblokowanie Czarnobrodego (patrz opis poniżej), a następnie rozwalenie drzwi do tawerny (w lewej części portu, tam, gdzie znajdziemy Czarnobrodego). W tym pomieszczeniu pojawi się sporo bohaterów do kupienia - wystarczy zniszczyć stoły. Na ścianie czeka nas kolejna ciekawostka - przeglądarka materiałów graficzne na temat gry.
Żeby kupić wszystkie postacie potrzeba sporo pieniędzy - we wzbogaceniu się pomoże mnożnik walutowy, który zdobędziemy za odkrycie i kupienie jednego z czerwonych kapeluszy.
Postacie, które nie chcą zostać kupione trzeba wyzwać na pojedynek - po prostu atakujemy je mieczem i walczymy. Niestety, to czasami trudne i irytujące, bo przeciwnicy mają tendencję do uciekania.
Własną postać stworzymy w lewej części portu, za miejscem, w którym zwykle wałęsa się Czarnobrody. Musimy najpierw podnieść most przed bajorkiem - konstruujemy przęsła ze złotych elementów. Później używamy mechanizmu beczką, aby podnieść most. Następnie przejeżdżamy kolejną beczką po nim i aktywujemy drugi mechanizm (przed budynkiem, na molo). [1] Wbiegamy do środka i szukamy drogi na górę - tu łapiemy za dwie liny jednocześnie. [2]
Poniżej prezentujemy listę postaci wymaganych do odkrycia wszystkich sekretów na poziomach. Potraktujcie to jako "drużynę marzeń" do trybu dowolnego, w którym odkrywamy sekretne butelki i zbieramy punkty.
- Pies - odblokowujemy go w jednym z pierwszych poziomów. Potrafi wykopać skarb i przecisnąć się przez kwadratowe przejścia w ścianach.
- Jack Sparrow - jest z nami prawie od samego początku. Potrafi skorzystać z mechanizmu na hak, aktywować przełączniki mieczem, a także odkrywać skarby kompasem.
- Pan Gibbs - odblokowujemy go w jednym z pierwszym poziomów. Potrafi naprawiać zepsute elementy (czerwone, pulsujące klocki).
- Marty - odblokujemy go w początkowej części kampanii. Pirat jest wyposażony w dużą strzelbę, którą można niszczyć srebrne klocki.
- Billy - odblokujemy go w połowie kampanii. Jak każdy pirat-upiór, Billy potrafi chodzić po dnie akwenów i przenikać przez glony.
- Wytatuowany Pirat - odblokujemy go w połowie kampanii. To siłacz, który poradzi sobie z wszelkimi pomarańczowymi drążkami.
- Syrena - odblokujemy ją dopiero w ostatnim filmie. Potrafi rozbijać szklane elementy.
- Czarnobrody - odblokujemy go po przejściu całej gry. Następnie trzeba znaleźć go w porcie - jest w lewej części, do której dostaniemy się za złote klocki. Szukamy go za bajorkiem po lewej. Żeby go odblokować musimy stoczyć z nim pojedynek. Cena za tego osobnika jest niemałą (500 tysięcy!), ale w zamian dostaniemy moc rozbijania czerwono-czarnych klocków.