Horizon Forbidden West: Wyścigi - lokalizacja, opis przejścia Horizon Forbidden West poradnik, solucja
Z tej strony poradnika do Horizon Forbidden West dowiecie się gdzie znajdziecie Wyścigi (Gauntlet Run) oraz na jakiej zasadzie działa ta aktywność poboczna.
Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2022
Na tej stronie poradnika do Horizon Forbidden West znajdziecie lokalizacje wszystkich Wyścigi (Gauntlet Run), dowiecie się wyglądają potyczki oraz co trzeba zrobić, aby wygrać.
- Sposób odblokowania
- Sterowanie
- Taktyka
- Sucha tęsknota (Dry Yearn)
- Klify płaczu (Cliffs of the Cry)
- Kościana wyrwa (Bonewhite Tear)
- Piaskownica (The Stillsands)
Sposób odblokowania
Wyścigi są dostępne od momentu opuszczenia Beznadziei - misja główna Ku granicy. Odblokowuje się je w dokładnej kolejności. Trzeba zacząć od pierwszego z nich, aby iść dalej. Poprawną kolejność i lokalizacje wyścigów podaliśmy poniżej.
Sterowanie
Przyśpieszenie | |
Spowolnienie | |
Uniknięcie ataku | |
Złapanie przedmiotu | |
Uderzenie przeciwnika | |
Użycie przedmiotu | |
Łuk |
Taktyka
W wyścigu musicie dojechać pierwsi. Nie ma innej opcji. Jeśli dojedziecie 2/3, gra nie zaliczy wyścigu i trzeba będzie go powtórzyć.
Aby dojechać jako pierwsi jak najszybciej wyjdźcie na prowadzenie. Gra w żaden sposób nie informuje za ile wyścig się kończy. Możecie jedynie liczyć na swoją pamięć i dobrą orientację w terenie. Jeśli wyjdziecie na prowadzenie korzystajcie z przedmiotów, aby trzymać innych za sobą. W trakcie wyścigu zbieracie wiele bomb, nie warto z nimi czekać.
Jeśli jednak nie udało Wam się szybko zdobyć prowadzenia celujcie w trzymanie się kawałek od innych. Jechanie zaraz obok kogoś na pewno skończy się uderzeniem. Przeciwnicy nie oszczędzają w środkach i robią wszystko, żeby wygrać. W przypadku pozycji niższych niż 1, dobrze sprawdzi się łuk. Możecie nim ogłuszać przeciwników nie ryzykując przy tym własnego zdrowia.
Sucha tęsknota (Dry Yearn)
To pierwszy wyścig, który musicie zrobić. Znajdziecie go idąc na zachód od Bazy. To bardzo prosty i krótki wyścig. Jeśli jednak nie szłoby Wam na początku możecie powtarzać go do skutku.
Klify płaczu (Cliffs of the Cry)
Drugi wyścig pojawi się zaraz po wygraniu pierwszego. Znajdziecie go w zachodniej części mapy, na plaży. Najłatwiej dotrzeć tam idąc na zachód od Cierniowego Bagna.
Kościana wyrwa (Bonewhite Tear)
Trzeci wyścig odblokuje się po zakończeniu drugiego. Ten znajdziecie w północnej części mapy, blisko gór. Tym razem cała trasa będzie ośnieżona, a śnieg będzie stale padał w trakcie drogi. To jednak nie wpłynie na zachowanie wierzchowca, a jedynie może utrudnić celowanie do przeciwników.
Piaskownica (The Stillsands)
Ostatni wyścig odbędzie się w regionie Piaskownica. Toczy się on w nocy co znacznie utrudnia celowanie w przeciwników. Pora dnia sama się przełączy, niezależnie od godziny, o której pojawicie się w tamtym miejscu. Za wygranie wszystkich wyścigów otrzymacie łuk.