Vulture Drifts | Crystal Desert | Guild Wars Prophecies poradnik Guild Wars: Prophecies
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Vulture Drifts
T1, T2, T3 Teleporters
UWAGA: Aby aktywować teleporter należy użyć Teleporter Switches we właściwej kolejności. Można ją łatwo odkryć stając w świecącym kręgu teleportera i obserwując w jakiej kolejności zapalają się przełączniki. Następnie sami powtarzamy tą sekwencję.
01 Entrance to The Arid Sea
Karl Jakobs (Collector)
5 Massive Jawbones: Inscribed Staff (Energy +10, Chaos Dmg: 11-22, req. 9 Domination Magic, Two-handed), Deadly Cesta (Dark Dmg: 11-22, req. 9 Blood Magic), Fire Staff (Energy +10, Fire Dmg: 11-22, req. 9 Fire Magic, Two-handed), Holy Rod (Fire Dmg: 11-22, req. 9 Divine Favor), Crimson Carapace Shield (Armor: 16, req. 9 Tactics), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 15-28, req. 9 Marksmanshop, Two-handed).
02 Teleporter
Kraviec the Cursed (Collector)
5 Iridescent Griffon Wings: Jeweled Chakram (Energy +12, req. 9 Inspiration Magic), Grim Cesta (Energy +12, req. 9 Soul Reaping), Scroll (Energy +12, req. 9 Energy Storage), Healing Ankh (Energy +12, req. 9 Healing Prayers), War Hammer (Blunt Dmg: 19-35, req. 9 Hammer Mastery, Two-handed).
03 Teleporter
Brandon Harlin (Collector)
5 Encrusted Lodestones: Jeweled Chalice (Energy +12, req. 9 Illusion Magic), Grim Cesta (Energy +12, req. 9 Blood Magic), Scroll (Energy +12, req. 9 Earth Magic), Protective Icon (Energy +12, req. 9 Protection Prayers), Battle Axe (Slashing Dmg: 6-28).
04 Entrance to Dunes of Despair
Uderit Ignis (Collector)
5 Jade Mandibles: Inscribed Chakram (Energy +12, req. 9 Fast Casting), Truncheon (Dark Dmg: 11-22, req. 9 Curses), Water Wand (Cold Dmg: 11-22, req. 9 Water Magic), Smiting Staff (Energy +10, Light Dmg: 11-22, req. 9 Smiting Prayers, Two-handed), Long Sword (Slashing Dmg: 15-22, req. 9 Swordsmanship).