Borlis Pass (Mission) | Northern Shiverpeaks | Guild Wars Prophecies poradnik Guild Wars: Prophecies
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Borlis Pass
Góry Shiverpeak wznoszą się na ponad 10 tysięcy stóp powyżej poziomu morza. W cieniu tych olbrzymich szczytów leża dwa królestwa: Kryta na zachodzie i Ascalon na wschodzie. Borlis Pass jest najbliższym podróżnym szlakiem prowadzącym przez góry do miasta Rin. Kolejna droga jest daleko na północy, na terenach opanowanych przez Charry.
Henchmen Level 8
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Beccum Reedly
Hadya (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Borlis Pass (Cooperative Mission)
Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji Borlis Pass.
Mission: Negotiate passage to Grooble's Gulch and shelter for the Ascalon refugees. Ignite all the storm beacons to light the way through the storm. Find out what happened to Prince Rurik's negotiations with Dwarf king Jalis Ironhammer. ADDED: Break through the locked gate into Maladar's Fort. ADDED: Bring an end to the siege of Krok's Hollow. Destroy the ballistae and the forces outside the gates. ADDED: Light the magical signal beacons. (Poprowadź negocjacje w sprawie umożliwienia przejścia do Grooble's Gulch dla uchodźców z Ascalonu. Rozpal wszystkie ognie sztormowe aby oświetlić drogę w czasie zamieci. Sprawdź jakie są postępy w negocjacjach Prince Rurik z królem krasnoludów Jalis Ironhammer. DODATKOWO: Sforsuj zamkniętą bramę do Maladar's Fort. DODATKOWO: Zakończ działania oblężnicze Krok's Hollow. Zniszcz balisty i siły wroga na zewnątrz bramy. DODATKOWO: Rozpal ogień w magicznym sygnalizatorze). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Points.
*BONUS* Kill the ice drakes. (Zabij lodowego smoka). Nagroda: 1000 xp
Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji The Frost Gate.
01 Start
Ascalon Guard Hayden (Da ci Torch, którą musisz rozpalić 6 Storm Beacons po drodze w dół).
02 Gate
Ascalon Guard Tolis (Otworzy bramę gdy zapłoną już wszystkie ognie sztormowe).
03 Maladar's Fort Gate
Bramę trzeba wysadzić używając Powder Keg z Dwarven Powder Keg Station (skład materiałów wybuchowych).
04 Maladar's Fort
2 Balisty (Zniszcz je).
05 Prison
Rornak Stonesledge Musisz użyć Powder Keg aby wysadzić bramę do więzienia).
*BONUS* Kill the ice drakes. (Zabij lodowego smoka).
TIP: Żeby wykonać bonus trzeba wysadzić w powietrze drewnianą palisadę powstrzymującą śnieg w celi krasnoluda. Beczkę prochu trzeba ustawić we właściwym miejscu, więc może to zająć kilka prób. Gry już się uda otworzyć przejście wejdź do jaskini i odszukaj Ice Drake.
06 Cave
Whiskar Featherstorm (Ice Drake do *BONUS*)
07 Gate
Użyj dźwigni by otworzyć drzwi.
08 Krok's Hollow Gate
Brama do Krok's Hollow zostanie otwarta gdy zniszczone zostaną wszystkie balisty i zabici oblegający je wrogowie.
2 Balisty (Zniszcz je)
09 Krok's Hollow
Prince Rurik
King Jalis Ironhammer (Da ci następną Torch tym razem do zapalenia magicznego ognia).
10 Storm Beacon
Użyj pochodni (Torch) do rozpalenia trzech palenisk sygnałowych.