Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry

Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Borlis Pass (Mission) | Northern Shiverpeaks | Guild Wars Prophecies poradnik Guild Wars: Prophecies

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Góry Shiverpeak wznoszą się na ponad 10 tysięcy stóp powyżej poziomu morza - Borlis Pass (Mission) | Northern Shiverpeaks | Guild Wars Prophecies - Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry

Borlis Pass

Góry Shiverpeak wznoszą się na ponad 10 tysięcy stóp powyżej poziomu morza. W cieniu tych olbrzymich szczytów leża dwa królestwa: Kryta na zachodzie i Ascalon na wschodzie. Borlis Pass jest najbliższym podróżnym szlakiem prowadzącym przez góry do miasta Rin. Kolejna droga jest daleko na północy, na terenach opanowanych przez Charry.

Henchmen Level 8

Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).

Beccum Reedly

Hadya (Merchant)

Xunlai Agent (Storage)

Borlis Pass (Cooperative Mission)

Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji Borlis Pass.

Mission: Negotiate passage to Grooble's Gulch and shelter for the Ascalon refugees. Ignite all the storm beacons to light the way through the storm. Find out what happened to Prince Rurik's negotiations with Dwarf king Jalis Ironhammer. ADDED: Break through the locked gate into Maladar's Fort. ADDED: Bring an end to the siege of Krok's Hollow. Destroy the ballistae and the forces outside the gates. ADDED: Light the magical signal beacons. (Poprowadź negocjacje w sprawie umożliwienia przejścia do Grooble's Gulch dla uchodźców z Ascalonu. Rozpal wszystkie ognie sztormowe aby oświetlić drogę w czasie zamieci. Sprawdź jakie są postępy w negocjacjach Prince Rurik z królem krasnoludów Jalis Ironhammer. DODATKOWO: Sforsuj zamkniętą bramę do Maladar's Fort. DODATKOWO: Zakończ działania oblężnicze Krok's Hollow. Zniszcz balisty i siły wroga na zewnątrz bramy. DODATKOWO: Rozpal ogień w magicznym sygnalizatorze). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Points.

*BONUS* Kill the ice drakes. (Zabij lodowego smoka). Nagroda: 1000 xp

Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji The Frost Gate.

01 Start

Ascalon Guard Hayden (Da ci Torch, którą musisz rozpalić 6 Storm Beacons po drodze w dół).

02 Gate

Ascalon Guard Tolis (Otworzy bramę gdy zapłoną już wszystkie ognie sztormowe).

03 Maladar's Fort Gate

Bramę trzeba wysadzić używając Powder Keg z Dwarven Powder Keg Station (skład materiałów wybuchowych).

04 Maladar's Fort

2 Balisty (Zniszcz je).

05 Prison

Rornak Stonesledge Musisz użyć Powder Keg aby wysadzić bramę do więzienia).

*BONUS* Kill the ice drakes. (Zabij lodowego smoka).

TIP: Żeby wykonać bonus trzeba wysadzić w powietrze drewnianą palisadę powstrzymującą śnieg w celi krasnoluda. Beczkę prochu trzeba ustawić we właściwym miejscu, więc może to zająć kilka prób. Gry już się uda otworzyć przejście wejdź do jaskini i odszukaj Ice Drake.

06 Cave

Whiskar Featherstorm (Ice Drake do *BONUS*)

07 Gate

Użyj dźwigni by otworzyć drzwi.

08 Krok's Hollow Gate

Brama do Krok's Hollow zostanie otwarta gdy zniszczone zostaną wszystkie balisty i zabici oblegający je wrogowie.

2 Balisty (Zniszcz je)

09 Krok's Hollow

Prince Rurik

King Jalis Ironhammer (Da ci następną Torch tym razem do zapalenia magicznego ognia).

10 Storm Beacon

Użyj pochodni (Torch) do rozpalenia trzech palenisk sygnałowych.