Guild Wars: Deldrimor Bowl, Beacon's Perch Northern Shiverpeaks
Aktualizacja:

Beacon's Perch
Nazwane na cześć legendarnego wojownika Krasnoludów, który w pojedynkę powstrzymał wielką inwazję górskich olbrzymów w 534 A.E., Beacon's Pearch prowadzi na północ i południe przez Shiverpeak Mountains. Dzisiaj, to zdradliwe przejście jest patrolowane przez Stone Summitów, i jako takie jest uznawane za wrogie dla ludzkich podróżników.
Henchmen Level 10
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Master Saberlin
Quest: Hungry Devourer. Speak with Old Mac in Deldrimor Bowl. Feed Joe more succulent juniper meats. Speak with Old Mac in Deldrimor Bowl. Return to Master Saberlin for your reward. (Porozmawiaj z Old Mac w Deldrimor Bowl. Nakarm Joe mięsem succulent juniperów. Porozmawiaj ponownie z Old Mac w Deldrimor Bowl. Wróć do Master Saberlin po nagrodę). Nagroda: 400 xp, skills: Lightning Strike (E), Shatter Enchantment (Me), Divine Spirit (Mo), Rotting Flesh (N), Pin Down (R), Flurry (W).
Primary Quest: To Kryta: Refugees. Eliminate the 6 Centaur patrols along the main road. See Ranger Olson for your reward. (Wyeliminuj 6 patroli centaurów wzdłuż głównej drogi. Zobacz się z Ranger Olson po odbiór nagrody). Nagroda: 500 xp.
Quest: The Deserters. Find the Deserters in Deldrimor Bowl. Take word to Master Saberlin in Beacon's Perch that the supplies have been recovered. (Znajdź dezerterów w Deldrimor Bowl. Uspokój Master Saberlina, iż zapasy już odzyskano). Nagroda: 500 xp, skills: Ice Spear (E), Inspired Hex (Me), Balthazar's Spirit (Mo), Strip Enchantment (N), Serpent's Quickness (R), Bonetti's Defence (W).
Hakon (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Deldrimor Bowl
01 Entrance to Beacon's Perch
Old Mac (i jego zwierzątko Joe) do Quest: Hungry Devourer)
Mhenlo , Cynn and Devona (Najemnicy do pomocy w Quest: The Deserters)
02 Stone Gate
Ranger Olson (do Primary Quest: To Kryta: Refugees).
03 Dwarven Village
Rothgar Hoofsplitter (Collector)
5 Shiverpeak Manes: Traveler's Mask (Armor 37).
Lenn Giantsbane (Collector)
5 Icy Humps: Archer's Mask (Armor 37).
Crafter Torgil (Materials)
Clay Brick (1 Brick Mud + 1 Pile of Glittering Dust), Tempered Glass Vial (5 Piles of Glittering Dust), Leather Square (5 Tanned Hide Squares), Vial of Ink (4 Plant Fibers + 1 Tempered Glass Vial), Lump of Charcoal (10 Wood Planks), Spiritwood Plank (5 Wood Planks + 10 Piles of Glittering Dust), Steel Ingot (10 Iron Ingots + 1 Lump of Charcoal).
04 Centaur Village
Deserters (do Quest: The Deserters)
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Traveler's Vale, Yak's Bend Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Borlis Pass (Mission) Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Iron Horse Mine Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: The Frost Gate (Mission) Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Anvil Rock, Ice Tooth Cave Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Deldrimor Bowl, Beacon's Perch Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Griffon's Mouth Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
