Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dragon Age Veilguard: Rozdział 2 Przeprawa w cieniu (Shadows Crossing) Dragon Age Veilguard poradnik, solucja

Przeprawa w cieniu (Shadows Crossing) to zadanie główne w DA Veilguard, które kończy drugi rozdział gry. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak zbadać osadę Przeprawa D’Mety i co zrobić z burmistrzem Juliusem.

Ostatnia aktualizacja: 29 października 2024

Przeprawa w cieniu (Shadows Crossing) to zadanie główne w Dragon Age Veilguard, które kończy rozdział drugi gry. Jest to krótkie zadanie składające się z odrobiny eksploracji i wyboru moralnego. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak zbadać osadę Przeprawa D'Mety i co zrobić z burmistrzem Juliusem.

Jak przejść przez Przeprawę D'Mety?

Zadanie rozpoczniecie w obozie Skaczących przez Zasłonę. Możecie zbadać obszar, zaś gdy będziecie gotowi, udajcie się do łódki przy dokach, by wybrać się do osady Przeprawa D'Mety.

Ścieżka przez wioskę jest liniowa i nie spotkacie się tu z żadnymi wrogami. Idźcie w głąb wioski, po drodze rozmawiając z osadnikami. Możecie też pozbywać się plagi niszcząc jej duże, czerwone bańki.

Na końcu ścieżki zetkniecie się z ogromną barierą plagi. Zniszczcie dużą bańkę i wejdźcie do środka. Po przerywniku filmowym zniszczcie kolejną blokadę i wyjdźcie na brzeg rzeki gdzie spotkacie uwięzionego burmistrza Juliusa.

Burmistrz Julius - uwolnić czy zostawić?

Podczas rozmowy z burmistrzem dowiecie się, że to on był odpowiedzialny za zniszczenie wioski. Twierdzi on, że starożytni elfi bogowie, których macie za zadanie powstrzymać, wpłynęli na jego umysł. Musicie zdecydować, co zrobić z burmistrzem. Możecie:

  1. Uwolnić burmistrza - burmistrz przeżyje, ostrzegając was przed pokusami elfich bogów,
  2. Zostawić burmistrza - zostawicie spętanego plagą burmistrza na pewną śmierć,
  3. Skazać burmistrza na pokutę - opcja pojawi się tylko, jeśli jako waszą początkową frakcję wybraliście Szarych Strażników. Uwolnicie burmistrza, lecz zmusicie go do dołączenia do Szarych Strażników, w których szeregach może odpokutować za swoje czyny.

Konsekwencje decyzji objawią się znacznie później. Strona zostanie zaktualizowana wraz ze zdobyciem nowych informacji.

Odprawa w obozie

Natychmiast po podjęciu decyzji wrócicie do obozu Skaczących przez Zasłonę. Podejdźcie do stołu narad w środku obozu i obejrzyjcie cutscenkę, podczas której spotkacie znaną z poprzednich części serii wiedźmę Morrigan. Spotkanie to zakończy zadanie.