Dragon Age Veilguard: Rozdział 7 Dokąd muszą trafić umarli (Where the Dead Must Go) Dragon Age Veilguard poradnik, solucja
Dokąd muszą trafić umarli (Where the Dead Must Go) to zadanie główne w Dragon Age Veilguard, z którym zetkniecie się w siódmym rozdziale gry. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak zrekrutować Emmricha, pomóc mu dotrzeć do dzwonu, wyminąć demony rozpaczy i przetrwać atak Venatori.
Ostatnia aktualizacja: 29 października 2024
W rozdziale siódmym gry Dragon Age Veilguard traficie do kolejnej lokacji - Wielkiej Nekropolii. Podczas zadania Dokąd muszą trafić umarli (Where the Dead Must Go) zrekrutujecie kolejnego towarzysza, nekromantę Emmricha, któremu będziecie musieli pomóc dotrzeć do dzwonu, wyminąć demony rozpaczy i przetrwać atak Venatori.
- Jak dotrzeć do pokoju z dzwonem?
- Jak odkryć, co stało się z dzwonem?
- Jak zniszczyć łańcuchy?
- Jak przetrwać bitwę w pokoju z dzwonem?
Jak dotrzeć do pokoju z dzwonem?
Emmrich dołączy do was od razu po rozpoczęciu misji. Podążajcie za nim, a po drodze traficie na demona rozpaczy. Przeciwnicy ci mogą wciągnąć was w swój osobisty wymiar, zmuszając was do walki jeden na jeden. Atakują dużymi, powolnymi, niebieskimi kulami energii - możecie niszczyć je atakami dystansowymi zanim do was dolecą.
Po walce podążajcie za profesorem. Traficie do pomieszczenia z dzwonem spętanym łańcuchami. Waszym celem w tym zadaniu będzie uwolnienie dzwonu. Najpierw musicie pozbyć się jednak hordy nieumarłych w tym pomieszczeniu. Wrogowie zadają bardzo małe obrażenia i mają mało zdrowia, lecz jest ich bardzo dużo - korzystajcie z ataków obszarowych. Emmrich zaprowadzi was do zamkniętych drzwi - musicie przejść na drugą stronę pomieszczenia, dotknąć znajdującego się tam ognika i zaprowadzić go do urządzenia przy drzwiach.
Jak odkryć, co stało się z dzwonem?
Przejdźcie nowo otwartymi drzwiami i idźcie liniowym korytarzem, po drodze walcząc z nieumarłymi. Dotrzecie do korytarza pełnego uśpionych demonów rozpaczy. Przejdźcie przez niego nie dotykając niebieskiej mgły, a nie zbudzicie wrogów. Możecie wymijać ich chodząc po schodkach z boków korytarza.
Blisko końca korytarza natkniecie się na drzwi, których otwarcie wymaga trzech ogników. Poczekajcie, aż Emmrich je przyzwie i doprowadźcie je do drzwi. Ogniki znajdziecie na końcu korytarza, oraz bliżej początku korytarza, na schodkach po obu bokach. Uważajcie by nie dotykać mgły po drodze.
W następnym pomieszczeniu zmierzycie się z kilkoma magami. Dwóch z nich stoi na moście - możecie przeskoczyć po platformach, unikając wody i mgły by dotrzeć na drugi brzeg, skąd możecie przejść na most.
Na zewnątrz budynku wchodźcie w górę skarpy po skałach i drewnianych kładkach, aż nie traficie do dużej sali ze zwłokami leżącymi na piedestale. Musicie zapalić ogniska w rogach pomieszczenia (przycisk interakcji) by Emmrich mógł porozmawiać z trupem i odkryć obecność Venatori. Zabierzcie ognika i zaprowadźcie go do drzwi.
Jak zniszczyć łańcuchy?
Po drugiej stronie drzwi zetkniecie się z kultystami Venatori. Walczcie z nimi aż do samego końca ścieżki, gdzie w małym namiocie spotkacie niewolnika. Porozmawiajcie z nim i poczekajcie, aż Emmrich otworzy drzwi obok, po czym przejdźcie dalej.
Traficie na balkon pokoju z dzwonem, gdzie znajdują się cztery kryształy pętające dzwon. Niszczcie je atakami dystansowymi - Venatori pojawią się, gdy się do nich zbliżycie. Kryształy te leczą wrogów nieopodal, więc lepiej zniszczyć je przed walką. Po zniszczeniu czwartego kryształu zeskoczcie z balkonu i porozmawiajcie z Emmrichem.
Jak przetrwać bitwę w pokoju z dzwonem?
Musicie przetrwać trzy minuty, aż dzwon nie przegna wszystkich demonów. Atakować będą was fale wrogów. Pozostawajcie mobilni i obiegajcie pomieszczenie dookoła. W pokoju zacznie pojawiać się mgła przyzywająca demony rozpaczy - trzymajcie się od niej z dala i ruszajcie się, by jej nie dotknąć.
Po pewnym czasie do wrogów dołączy duży ognisty demon. Uważajcie na jego ogniste eksplozje i zaskakująco szybkie ciosy wręcz. Pod koniec trzech minut stoczycie walkę z kolejnym demonem rozpaczy - starajcie się przeżyć. Po trzech minutach wszyscy wrogowie automatycznie zginą. Zbierzcie łupy z pomieszczenia i porozmawiajcie z Emmrichem by zakończyć zadanie.