Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dragon Age Veilguard: Questy Harding Dragon Age Veilguard poradnik, solucja

Harding to krasnoludzka zwiadowczyni, którą poznacie na samym początku Dragon Age Veilguard. Na tej stronie poradnika znajdziecie dokładny opis przejścia związanego z nią wątku.

Ostatnia aktualizacja: 29 października 2024

Rezolutna Harding stanowi członkinię Waszej drużyny od pierwszych minut spędzonych w Dragon Age Veilguard. Na przestrzeni opowieści będziecie mieli okazję lepiej poznać bohaterkę, a także pomóc odkryć jej przeznaczenie. Na tej stronie poradnika przeprowadzimy Was przez cały wątek zwiadowczyni uwzględniając wszystkie związane z nią zadania.

Nieznajomy zmysł (An Unfamiliar Sense)

Pierwszą misję związaną z Harding otrzymacie w podobnym czasie, co inne, wstępne misje bohaterów - w okolicach 4 rozdziału gry. W czasie wizyt w Latarni, zwróćcie uwagę, czy obok ikonek towarzyszy na mapie nie pojawiły się wykrzykniki. Gdy zauważycie wykrzyknik obok Harding, porozmawiajcie z nią, co aktywuje dla Was zadanie Nieznajomy zmysł (An Unfamiliar Sense).

Jeżeli zbyt mocno pociągniecie wątek główny gry, zadania niektórych towarzyszy mogą stać się później niedostępne!

Pierwsza część zadania zaprowadzi Was na Rozdroża. Przejdźcie przez eluvian na dolnym piętrze Latarni, a następnie wsiądźcie do łodzi w środkowym docku prowadzącym do Lasu Arlathan.

Podążając za wskaźnikiem misji kierujcie się przez kolejne pomieszczenia Rozdroży, aż traficie pod lustro prowadzące do Arlathan. Skorzystajcie z przejścia.

Przejdźcie przez obóz Skaczących za Zasłonę i odszukajcie Harding. Jej lokalizację wskaże Wam znacznik misji oraz ikona bohaterki na mapie.

Po rozpoczęciu właściwej części zadania podążajcie za Harding. Po krótkiej rozmowie zwiadowczyni opanuje umiejętność manipulowania skalnymi półkami, co przyda się podczas eksploracji. Więcej na temat wydawanie poleceń towarzyszom znajdziecie na stronie Jak wydawać polecenia towarzyszom?.

Rozmowy z Harding podczas tego zadnia są dobrą okazją na rozwinięcie wątku romantycznego z bohaterką. Wypatrujcie opcji romantycznych oznaczonych serduszkiem.

Wasze opcje dialogowe mogą zależeć od Waszych wcześniejszych relacji z Harding.

Kontynuujcie podróż przez las, torując sobie drogę przy pomocy nowej umiejętności Harding. Po dotarciu do skalnego monolitu Waszym zadaniem będzie wysunięcie trzech platform, po których wespniecie się na wyższą kondygnację.

Gdy gra poprosi Was o odnalezienie krzyczącego mężczyzny w tarapatach, obejdźcie posąg kamiennych dłoni i aktywujcie skalną platformę za nimi.

Podejdźcie do rannego elfa. Aktywuje się cutscenka, w czasie której Harding dozna wizji. Niedługo później zadanie dobiegnie końca.

Kamień oczekiwania (The Waiting Stone)

Kolejne zadanie otrzymacie na późniejszym etapie gry. Zmartwiona Harding nawiąże kontakt z odizolowaną społecznością krasnoludów zamieszkującą Głębokie Ścieżki. Region ten znajduje sie na południowo-zachodnim skraju mapy. Udajcie się na miejsce.

Podążajcie wąskimi, podziemnymi korytarzami walcząc z niebezpiecznymi bestiami zamieszkującymi podziemia. Po dotarciu do bram krasnoludzkiego miasta spotkacie niejakiego Stalgarda. Podążajcie za mrukliwym tubylcem w głąb jaskiń.

Po drodze napotkacie mroczne pomioty. W czasie walki starajcie się możliwie szybko niszczyć krwawe torbiele, by nowe potwory się nie odradzały.

Duża, złota brama prowadząca do wyroczni zarasta plagą. By ją zniszczyć konieczne będzie odnalezienie źródeł lokalnego skażenia.

Skierujcie się na drewniane rusztowanie nieopodal. Wskaźnik misji zaprowadzi Was do windy. By ją uruchomić, skorzystajcie z mocy Harding (dostępnej z koła umiejętności) i usuńcie kamienną półkę blokującą szyb.

Przejdźcie przez pokój z płynącą lawą i wkroczcie do wąskiego korytarza. Kompas misji poprowadzi Was w dwie osobne odnogi, w których znajdują się źródła plagi do zniszczenia.

Do pierwszego dotrzecie pokonując sekcję platformową nad jeziorem z lawą. Wespnijcie sie na rusztowanie, a następnie przeskoczcie po wiszących platformach. Niszczcie napotkane po drodze bulwy ,co utoruje Wam drogę dalej. Niektóry z nich ukrywają się za skalnymi półkami, które przesuniecie korzystając z mocy Harding.

Drewniane koryto zaprowadzi Was bezpośrednio pod źródło plagi. Pokonajcie dużą grupę przeciwników znajdujących się w okolicy, a następnie zniszczcie wszystkie krwawe narośla. Wijące się żyły wskażą Wam lokalizację wszystkich torbieli.

Uważajcie na spadające z sufitu skały. Czerwone okręgi dadzą Wam znać o niebezpieczeństwie.

Zniszczcie zarośnięte plagą przejście, dzięki któremu wrócicie do rozświetlonego lawa pomieszczenia. Udajcie się teraz w kierunku drugiego źródła plagi oznaczonego na mapie.

Przed wspięciem się na skalny masyw, zestrzelcie torbiele znajdujące się za zniszczalnymi deskami.

Pod źródłem plagi zawalczycie ze wściekłym ogrem. Przeciwnik ten jest dość wytrzymały, więc miejcie się na baczności i w razie potrzeby zbierajcie rozsiane po okolicy napoje leczące. Gdy go pokonacie, wystarczy, że zniszczycie torbiele połączone ze źródłem, a następnie samą główną bulwę.

Kompas misji zaprowadzi Was z powrotem pod złocistą bramę, która będzie mogła zostać oczyszczona.

Stalgard zaprowadzi Was przed majestat Wyroczni. Rozmowa z nią zostanie jednak przerwana przez pojawienie się bossa.

  1. Gniew kamienia to dość wytrzymały przeciwnik wrażliwy na obrażenia nekrotyczne.
  2. Jego ciosy są dość powolne, ale zadają spore obrażenia. Starajcie się więc utrzymywać dystans i w porę odskakiwać z oznaczonych na czerwono obszarów zagrożenia.
  3. Na bieżąco oczyszczajcie arenę z przywoływanych, pomniejszych wrogów.

Po pokonaniu bossa, Harding wróci do rozmowy z Wyrocznią. Niedługo później drużyna powróci do latarni, gdzie jeszcze raz porozmawiacie z Harding na osobności (jedna z dostępnych opcji jest opcją romansową). Zaraz po niej misja Kamień oczekiwania dobiegnie końca.

Strona w przygotowaniu.