Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dragon Age Veilguard: Rozdział 2 W uścisku entropii (In Entropy's Grasp) Dragon Age Veilguard poradnik, solucja

W uścisku entropii (In Entropy's Grasp) to zadanie główne Dragon Age Veilguard, z którego składa się większość rozdziału drugiego. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak znaleźć Bellarę, przejść przez elfie ruiny i pokonać ogra.

Ostatnia aktualizacja: 29 października 2024

W uścisku entropii (In Entropy's Grasp) to zadanie główne w Dragon Age Veilguard, z którego składa się większość rozdziału drugiego. Rozgrywa się ono w elfich ruinach w lesie Arlathan. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak pomóc Skaczącym przez Zasłonę, znaleźć Bellarę i przejść przez elfie ruiny.

Jak znaleźć Bellarę?

Gdy tylko przejdziecie przez eluvian do lasu Arlathan traficie na Skaczących przez Zasłonę. Po szybkiej rozmowie poznacie wasz następny cel - musicie znaleźć Bellarę, jedną z ich członków. Towarzyszka, z którą poszliście obalić statuę w zadaniu Koniec początku - Neve lub Harding - tymczasowo opuści tu drużynę. Powróci do was niedługo, na początku rozdziału trzeciego.

Jak się okaże, Bellara jest bardzo niedaleko. Na końcu pobliskiej ścieżki napotkacie na dzierżącą topór maszynę, którą musicie pokonać. Nie wszystkie ciosy toporem można sparować, bądźcie więc gotowi na uniki. Po walce Bellara dołączy do waszej drużyny. Waszym następnym celem jest dostać się do pobliskiej świątyni i wyłączyć znajdujący się tam artefakt.

Jak przejść przez świątynię?

Skierujcie się w stronę pobliskiego mostu i wejdźcie ścieżką obok w górę, po wzgórzu. Na samym moście napotkacie przeciwników - pozbądźcie się ich i zapoznajcie się z umiejętnościami Bellary. Otwartymi drzwiami wejdźcie do budynku przy moście.

Jak używać kryształów zasilających?

Po drugiej stronie budynku po raz pierwszy zetkniecie się z kryształami zasilającymi. Podnieście takowy z brzegu klifu i włóżcie go do gniazda zasilającego pod kamiennym łukiem by stworzyć most prowadzący dalej.

Tuż za mostem zetkniecie się z kolejnym urządzeniem przypominającym pierścienie obracające się wokół planety. Korzystając z menu umiejętności każcie Bellarze je wyłączyć. Przyzwie to wielu przeciwników, lecz po ich pokonaniu odblokuje się droga dalej.

Na końcu ścieżki, w kolejnym pomieszczeniu, znajdziecie dwa gniazda zasilające. Wyjmijcie kryształ z pierwszego gniazda i włóżcie go do drugiego by móc przejść dalej. Po drodze zmierzycie się z dwoma maszynami a także po raz pierwszy natraficie na pomioty - są bardzo szybkie, lecz mało wytrzymałe.

Wyłączcie kolejne urządzenie i zajmijcie się wrogami. W końcu traficie na balistę - skorzystajcie z niej by zniszczyć ścianę naprzeciw was, po czym strzelajcie w nacierających przeciwników. Bełty z balisty eksplodują, więc celujcie w grupy kiedy tylko możecie.

W porzuconym obozowisku każcie Bellarze wyłączyć kolejne urządzenie i pozbądźcie się wrogów. Następna ścieżka doprowadzi was do waszego pierwszego elitarnego przeciwnika - funkcjonują tak jak zwykli wrogowie, lecz posiadają określoną premię, np. zwiększone obrażenia. Pozbądźcie się elitarnej maszyny.

Drzwi prowadzące dalej zamknięte są dwoma gniazdami zasilającymi. Potrzebujecie dwóch kryształów. Wyjmijcie kryształ z jednego z urządzeń i włóżcie go do gniazda naprzeciw, przy mniejszych drzwiach - za nimi wespnijcie się po ścieżcie do balisty zarośniętej plagą - zniszczcie bańkę plagi i skorzystajcie z urządzenia by zniszczyć gładką ścianę naprzeciw. Przejdźcie przez wyburzoną ścianę gdzie znajdziecie drugi kryształ. Zabierzcie oba kryształy i zasilcie drzwi prowadzące dalej.

Jak pokonać ogra?

W następnym pomieszczeniu dotrzecie do celu misji - poszukiwanego przez was artefaktu. Zanim go zabierzecie będziecie musieli jednak stoczyć walkę z ogrem. Boss ma za zadanie sprawdzić, czy nauczyliście się rozróżniać ataki zwykłe i niemożliwe do zablokowania. Atakuje wyłącznie wręcz. Poziome ciosy maczugą można sparować, zaś przed pionowymi trzeba zrobić unik. Uważajcie też stojąc daleko, ponieważ boss może skoczyć w waszą stronę, co oznaczone jest czerwonym okręgiem na ziemi.

Po walce pozbierajcie skarby znajdujące się na arenie i porozmawiajcie z Bellarą by zakończyć zadanie.