Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

Dragon Age Veilguard - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dragon Age Veilguard: Questy Davrina Dragon Age Veilguard poradnik, solucja

Davrin to Szary Strażnik odpowiedzialny za wychowywanie gryfów, który dołącza do drużyny walczącej z uwolnionymi, elfickimi bóstwami. Na tej stronie znajdziecie dokładne wskazówki związane z wątkiem tego bohatera.

Ostatnia aktualizacja: 14 listopada 2024

Davrin dołącza do Waszej drużyny niedługo po ataku smoków na Treviso oraz Minrathos. Bohater związany jest z wątkiem porwanych gryfów oraz dalszym losem Szarej Straży. Na tej stronie poradnika znajdziecie dokładny opis przejścia wszystkich misji Davrina, dzięki którym lepiej poznacie jego historię.

Jak wytresować gryfa (How to Train a Griffon)

Pierwsze zadanie Davrina otrzymacie niedługo po spotkaniu Strażnika, po tym jak wprowadzi się wraz z Assanem do Latarni. Podczas pobytu w bazie, zwróćcie uwagę na wykrzyknik obok ikony bohatera na mapie. Gdy tylko się pojawi, porozmawiajcie z Davrinem by otrzymać misję.

Jeżeli zbyt mocno pociągniecie wątek główny gry, zadania niektórych towarzyszy mogą stać się później niedostępne!

Quest wyśle Was z powrotem do lasu Arlathan. Podążajcie za wskaźnikiem misji na miejsce spotkania ze Strażnikiem oraz Gryfem obok starego akweduktu.

Podróżujcie traktem słuchając dialogów pomiędzy bohaterami. Gdy dotrzecie na miejsce oznaczane przez wskaźnik misji, Waszym zadaniem będzie przeszukanie trzech miejsc w poszukiwaniu trufli. Odpowiednie zarośla znajdują się zaraz obok siebie - wystarczy że podejdziecie do czerwonych krzaków obok drzew i wciśniecie przycisk akcji.

Kontynuujcie podróż leśnym traktem. Po dotarciu do celu oznaczonego przez wskaźnik misji, czeka na Was kolejna rozmowa z Davrinem. Podczas niej będziecie mieli możliwość wybrania zalotnej odpowiedzi oznaczonej sercem. Skorzystajcie z niej jeżeli planujecie romans z Szarym Strażnikiem. Po rozmowie, misja dobiegnie końca.

Kocioł (The Cauldron)

Choć zadanie Kocioł jest częścią fabuły głównej, jest również mocno powiązane z osobistym wątkiem Davrina i musicie je ukończyć zanim będziecie mogli kontynuować historię Strażnika. Opisaliśmy je zatem na oddzielnej stronie poradnika.

Prawdziwych przyjaciół... (A Friend in Need)

Krótkie zadanie, podczas którego musicie pomóc Eldrinowi, staremu znajomemu Davrina. Kroczcie przez las i zbierajcie wymagane składniki - gra oznaczy je wskaźnikami. Uderzcie drzewo by zebrać gałąź, nieco dalej na polu zbierzcie jagody z trzech krzewów, a z kamiennych ruin trzy korzenie.

Nieopodal odłóżcie wszystkie składniki na dużej kamiennej płycie i stańcie obok Davrina, gdzie musicie zadąć w róg. Obserwujcie jak Assan karmi wyczerpaną Hallę. Wróćcie do Eldrina i porozmawiajcie z nim by zakończyć zadanie.

Bluźniercze i utracone (The Profane and the Lost)

Ostatnie zadanie w wątku Davrina, podczas którego stawicie czoła Isseyi. Idźcie jaskinią w stronę windy i zjedźcie na sam dół. Tu traficie na spaczonego Strażnika, którego musicie się pozbyć. Przeciwnik jest sam, więc nie powinien sprawić wam szczególnego problemu, lecz jego ciężki pancerz może irytować - korzystajcie z ładowanych ataków.

Znajdziecie się w splugawionej replice miasta Weisshaupt. Idźcie liniową ścieżką i pokonujcie napotykane po drodze pomioty, uważając zwłaszcza na wybuchających wrogów - strzelajcie w przyczepione do nich torbiele by przedwcześnie ich zdetonować. Na pobliskiej arenie znajdziecie balistę, której możecie użyć by łatwo pozbywać się całych grup przeciwników.

W następnym pomieszczeniu spotkacie splugawionego Pierwszego Strażnika - Davrin skróci jego cierpienia. Jeśli w zadaniu Oblężenie Weisshaupt przekonaliście go do współpracy, Pierwszy Strażnik powie wam o słabości Isseyi - piórze jej starego gryfa. Zanim przejdziecie dalej możecie znaleźć pióro - leży ono na brązowym stoliku w tym samym pomieszczeniu co Pierwszy Strażnik. Idźcie dalej w dół lochów, walcząc z pomiotami po drodze.

Dotrzecie w końcu do kryjówki Isseyi (choć najpierw musicie zniszczyć wszystkie torbiele plagi oznaczone znacznikami misji). Tu staniecie do walki z Isseyą - musicie najpierw zniszczyć wszystkie torbiele plagi by stała się wrażliwa na obrażenia. Patrzcie na żyły łączące Isseyę z torbielami, pokażą wam one bowiem gdzie iść. Niszczcie również torbiele wokół przeciwniczki - wyglądają bardziej jak duże żyły, ale można je zniszczyć.

Samą Isseyę można zgładzić bardzo szybko - ma mało zdrowia i łatwo wybić ją z rytmu, więc po jej odsłonięciu atakujcie ją wszystkim co macie. Gdy boss ucieknie, biegnijcie za nią i ponownie zniszczcie torbiele czyniące ją niewrażliwą. Pod koniec walki Isseya złapie Assana, a wy wdacie się w konwersację. Jeśli macie pióro jej gryfa, możecie go tu użyć, a Isseya podda się i umrze. Jeśli go nie macie lub go nie użyjecie, Davrin i Assan razem zabiją Isseyę w cutscence.

Zadanie zakończy ostatnia decyzja - musicie wybrać, czy uwolnione gryfy powinny wrócić do Szarych Strażników czy chronić lasu Arlathan.

  1. Wysłanie gryfów do Szarych Strażników uczyni Davrina lepszym w walce - otrzyma on umiejętność i legendarny pancerz skracające odnowę jego umiejętności, chwilowo czyniące was nietykalnymi i podpalające wrogów.
  2. Pozwolenie gryfom pozostać w lesie Arlathan uczyni Davrina lepszym w powalaniu wrogów - otrzyma on umiejętność i legendarny pancerz zwiększające obrażenia jego umiejętności, nadające wam Precyzję i zwiększające zachwianie zadawane wrogom poprzez detonacje.

To zakończy wątek Davrina. Towarzysz otrzyma tu status Chluby Straży Zasłony - jego zdobycie sprawi, że lepiej poradzi sobie w zadaniu, do jakiego możecie go przypisać podczas przedostatniego questu fabularnego.

Strona w przygotowaniu.