[Opis] Site 3 | Doom III poradnik Doom III
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Poziom rozpoczyna się od mocnego uderzenia - zaraz po otworzeniu włazu pojawi się pierwszy Hell-Knight oraz kilka innych potworów. Po zlikwidowaniu zagrożenia biegnij korytarzem do końca i skręć w lewo. W tym też momencie poznasz swoje pierwsze zadanie.
Site 3 Security Lockdown
W chwili obecnej masz dostęp tylko do kilku pomieszczeń. Uzyskanie autoryzacji, pozwalającej na swobodne poruszanie się po terenie kompleksu to aktualnie główny cel misji. Rozwal kolejne potwory i skorzystaj z drzwi z napisem "Garage". Idź cały czas przed siebie, pamiętając aby sukcesywnie niszczyć wszystkie siły wroga (pojawią m.in. Hell-Knight oraz Arch-Vile). Gdy dotrzesz do drabiny, zejdź na dół i rozejrzysz się po nowoodkrytej sali. Pod jedną ze ścian leży PDA należący do Richarda Davisa (#207).
Znajdź drzwi i ruszaj w dalszą drogę. Na pierwszym skrzyżowaniu skręć w lewo i pokonaj korytarz. Na jego końcu znajduje się drabina (#208), z której korzystaj. Po krótkiej wędrówce tunelem wentylacyjnym dotrzesz do pomieszczenia, w którym czeka Cię solidna wymiana ognia z potworami. Po zakończonej walce możesz spokojnie zwiedzić salę. Znajdują się tu kamienne tablice, stworzone przez starożytną cywilizację oraz mały pokój po prawej stronie, w którym ukrywa się żywy człowiek (Pierce Rogers - #209). Zgodnie z zaleceniem naukowca zabierz jego PDA oraz dysk Video (Ancient Civilizations). Po wyjściu z pomieszczenia uaktywni się nowe zadanie.
Freighter Control Room
Załatw potwory, zlokalizuj drzwi i skorzystaj ze znajdującego się obok panelu. Idź przed siebie a na najbliższym skrzyżowaniu skręć w lewo (tam gdzie pojawi się Revenant). Otwórz kolejne drzwi - znajdziesz się na początku planszy. Idź na wprost, omiń wejście do garażu i skorzystaj z zamkniętego dotąd włazu. Znajdziesz tutaj windę oraz zlokalizowaną po prawej stronie drabinie (#210 - jeśli chcesz, możesz skorzystać z tej ostatniej i pozbierać przedmioty).
Wsiądź do windy, jedź na wyższy poziom i ruszaj w dalszą drogę. Na końcu gęsto zaludnionej przez potwory trasy znajduje się pomieszczenie, w którym umieszczono panel kontrolny pociągu towarowego (#211). Klikając na ekranie sprawisz, że kolejka zajmie miejsce w garażu.
Caverns Entrance
Rozpocznij drogę powrotną. W miejscu, w którym odpadnie podłoga (#212), skocz na dół i skorzystaj z drabiny. Idź przed siebie - dzięki temu skrótowi, szybciej dotrzesz w okolice garażu. W tym ostatnim czeka już cierpliwie żółty wagon pociągu (#213). Wsiądź do środka, użyj panelu i poczekaj, aż dojedziesz do stacji docelowej. Aby ukończyć etap wystarczy skorzystać ze zlokalizowanej tu windy (#214 - możesz ją wcześniej obejść dookoła, jest tam niewielka ilość przedmiotów).