Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] Communications Transfer cz.2 | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Service Lift

Skieruj się przed jedyne otwarte drzwi i skręć w prawo. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do pierwszej stacji ruchomej platformy (#96). Podnieś PDA należący do Rona Ridge'a i uruchom panel, przywołując wagonik.

Wsiądź na pokład. Nie przejmuj się lokalizacjami podanymi u dołu ekranu, lepiej kierować ręcznie. Doprowadź wagonik do pierwszego skrzyżowania i zabij opętanego żołnierza, który wyłoni się po automatycznym otworzeniu ściany. Musisz podnieść platformę do góry, korzystając z opcji "Up". Twoim oczom ukażą się drzwi (#97).

1 - [Opis] Communications Transfer cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
2 - [Opis] Communications Transfer cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] Communications Transfer cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Ruszaj w drogę, ignorując spotkaną w korytarzu windę - [Opis] Communications Transfer cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Ruszaj w drogę, ignorując spotkaną w korytarzu windę. Po przekroczeniu mostku trafisz do pomieszczenia, w którym do wyboru są dwie drogi. Idź prosto a za najbliższym zakrętem zobaczysz komputerowy terminal (#98). Za pomocą panelu odblokuj dostęp do drzwi, które znajdują się na drugim końcu dużej sali (widzianej przez szybę). Wracaj do wagonika, zjedź na dół i kieruj się przed siebie. Na zakręcie po raz kolejny podnieś platformę do góry a znajdziesz skrytkę, zawierającą amunicję do karabinu plazmowego, zbroję i małe Armory.

Wsiądź do wagonika, obróć go w kierunku dużej sali i rusz się o jedno pole. Po prawej stronie zobaczysz Impa, który będzie próbował Cię załatwić z dystansu. Jeśli skoczysz na platformę, gdzie przed chwilą znajdował się przeciwnik, możesz skorzystać z drabiny i pozbierać na dole trochę przedmiotów lub przekroczyć drzwi prowadzące do pokoju ochrony. Uruchomiwszy panel w tym ostatnim, odblokujesz wszystkie zamknięte przejścia, co pozwoli Ci się swobodnie poruszać po tej części bazy (nie jest to jednak do szczęścia konieczne). Jeżeli wybrałeś się na eskapadę, musisz wrócić się do drugiej stacji i stamtąd przywołać wagonik. Tak czy inaczej, Twoim celem jest stacja numer trzy, gdzie znajdują się drzwi prowadzące do wyjścia.

Idź przed siebie. Kiedy dotrzesz do kolejnych drzwi, platforma zjedzie na dół a Ty zobaczysz nowy artefakt (#99). Jest to Berserk, który pozwoli Ci zabijać wrogów za pomocą jednego uderzenia pięścią. Będziesz mógł go zresztą od razu przetestować, gdyż w tym samym momencie otoczy Cię banda żywych trupów. Po eksterminacji zombie i minięciu szału, wróć się w okolice drzwi i po utworzonych właśnie platformach dostań się na górę. W kolejnym pomieszczeniu zobaczysz śluzę powietrzną (#100), która wyprowadzi Cię na powierzchnię planety. Pozbądź się Cacodemonów i szybko znajdź drugą komorę. Jeśli z niej skorzystasz, misja zakończy się sukcesem.