[Opis] Administration | Doom III poradnik Doom III
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Po wyjściu z windy trafisz do holu kompleksu administracyjnego. Skieruj się na lewo, i skorzystaj z jedynych odblokowanych w tej chwili drzwi. Idź przed siebie, eksterminując napotykanych przeciwników, aż trafisz do małego pomieszczenia kontrolnego (#23). Obok terminali komputerowych znajdziesz dysk Video (Alpha Lab Introduction) oraz PDA należący do Alana Dorweilera. Po lekturze e-maili poznasz kod do szafki (586), która również znajduje się w tym pokoju (w środku znajdziesz m.in. granaty).
Wyjdź z pomieszczenia i udaj się w dalszą drogę. Po krótkiej wędrówce zobaczysz stojącego u góry ekranu zombiego, który rzuci w Twoją stronę beczkę. Przetocz ją pod rozbitą szybę (#24), wskocz na nią i schylając się, przejdź do dużego laboratorium po lewej. Przeszukaj nowe pomieszczenie. Oprócz medykamentów znajdziesz w nim plecak, który będzie zawierać pokaźny zestaw amunicji.
Wyjdź z pomieszczenia tą samą drogą i udaj się przed siebie. Po krótkim spacerze trafisz do niewielkiej komnaty z olbrzymimi drzwiami, przed którymi leży dogorywający żołnierz (możesz z nim porozmawiać i zabrać mu broń). Po szybkiej analizie panelu kontrolnego dowiesz się, że do otwarcia drzwi potrzebny Ci jest PDA jednego z naukowców.
Obtain Security Clearance
Wracaj do głównego holu (tam, gdzie znajduje się winda, która przywiozła Cię na ten poziom). Przez jedne z drzwi przedostaną się dwa Impy (#25), dzięki czemu przejście do kolejnej części kompleksu będzie stało otworem.
Idź przed siebie, aż dotrzesz do dużego pomieszczenia. Znajduje się tu wejście do biblioteki z danymi, ale chwilowo jest ono zamknięte. Zlokalizuj mały pokój kontrolny (#26) i skorzystaj ze znajdującego się w nim panelu. U góry pojawi się nowy wróg - Pinky Demon - który urządzi mały spektakl, dający popis jego możliwości. Gdy przeciwnik będzie już trupem, przejdź przez odblokowane już drzwi i rozpocznij eksterminację kolejnych potworów (uważaj, niektóre mogą wyskakiwać zza otwierających się ścian). Przeszukaj dokładnie pomieszczenie i znajdź mały pokoik, w którym leży PDA należący do Jonathana Mosesa (#27). Pod ścianą stoi kolejna szafka otwierana kodem. Zdobędziesz go (0508), wchodząc na stronę http://www.martianbuddy.com. W środku znajduje się m.in. Chain Gun - nowy dodatek do środków zagłady.
Znajdź klatkę schodową prowadzącą na wyższą kondygnację i biegnij przed siebie. Zapamiętaj miejsce, w którym następuje rozwidlenie dróg (#28) i przejdź przez drzwi. Na końcu korytarza znajduje się kolejne pomieszczenie, dokładniej biuro Williama Banksa. Krótka eksploracja pozwoli Ci odkryć pokój z pentagramem i świeczkami na podłodze (#29). Jeśli weźmiesz leżący obok PDA, pojawi się kilka Impów, których będziesz musiał się szybko pozbyć. Od tej pory, potwory będą mogły się teleportować, co zdecydowanie utrudnia rozgrywkę.
Wróć się do rozwidlenia dróg (#28) i zejdź po schodach do holu. Stamtąd udaj się przez drzwi do Alpha Labs i wstąp do pokoju, w którym znalazłeś wcześniej PDA i jedną z szafek zablokowanych kodem (#23). W głębi pomieszczenia znajdują się drzwi, które otworzysz dzięki autoryzacji uzyskanej od Williama Banksa. W środku jest trochę sprzętu (medykamenty oraz amunicja), wejście do sali z terminalami komputerowymi (to samo, w którym widziałeś wcześniej Elliota Swanna) oraz drabina. Przejdź przez drzwi i zapoznaj się z zawartością leżącego tu PDA (Paul Simons - #30). Po utwierdzeniu się w przekonaniu, że sieć nie działa (kliknij na centralnie umieszczonym panelu), wyjdź z pomieszczenia i skieruj się na drabinę. Po krótkiej wspinaczce znajdziesz się na platformie, z której Zombie rzucał niegdyś beczkę. Skocz na dół i podejdź pod olbrzymie drzwi. Otwórz je korzystając z panelu i opuść budynek administracji.