[Opis] Administration | Doom III poradnik Doom III
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Po wyjściu z windy trafisz do holu kompleksu administracyjnego. Skieruj się na lewo, i skorzystaj z jedynych odblokowanych w tej chwili drzwi. Idź przed siebie, eksterminując napotykanych przeciwników, aż trafisz do małego pomieszczenia kontrolnego (#23). Obok terminali komputerowych znajdziesz dysk Video (Alpha Lab Introduction) oraz PDA należący do Alana Dorweilera. Po lekturze e-maili poznasz kod do szafki (586), która również znajduje się w tym pokoju (w środku znajdziesz m.in. granaty).
Wyjdź z pomieszczenia i udaj się w dalszą drogę. Po krótkiej wędrówce zobaczysz stojącego u góry ekranu zombiego, który rzuci w Twoją stronę beczkę. Przetocz ją pod rozbitą szybę (#24), wskocz na nią i schylając się, przejdź do dużego laboratorium po lewej. Przeszukaj nowe pomieszczenie. Oprócz medykamentów znajdziesz w nim plecak, który będzie zawierać pokaźny zestaw amunicji.
Wyjdź z pomieszczenia tą samą drogą i udaj się przed siebie. Po krótkim spacerze trafisz do niewielkiej komnaty z olbrzymimi drzwiami, przed którymi leży dogorywający żołnierz (możesz z nim porozmawiać i zabrać mu broń). Po szybkiej analizie panelu kontrolnego dowiesz się, że do otwarcia drzwi potrzebny Ci jest PDA jednego z naukowców.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Obtain Security Clearance
Wracaj do głównego holu (tam, gdzie znajduje się winda, która przywiozła Cię na ten poziom). Przez jedne z drzwi przedostaną się dwa Impy (#25), dzięki czemu przejście do kolejnej części kompleksu będzie stało otworem.
Idź przed siebie, aż dotrzesz do dużego pomieszczenia. Znajduje się tu wejście do biblioteki z danymi, ale chwilowo jest ono zamknięte. Zlokalizuj mały pokój kontrolny (#26) i skorzystaj ze znajdującego się w nim panelu. U góry pojawi się nowy wróg - Pinky Demon - który urządzi mały spektakl, dający popis jego możliwości. Gdy przeciwnik będzie już trupem, przejdź przez odblokowane już drzwi i rozpocznij eksterminację kolejnych potworów (uważaj, niektóre mogą wyskakiwać zza otwierających się ścian). Przeszukaj dokładnie pomieszczenie i znajdź mały pokoik, w którym leży PDA należący do Jonathana Mosesa (#27). Pod ścianą stoi kolejna szafka otwierana kodem. Zdobędziesz go (0508), wchodząc na stronę http://www.martianbuddy.com. W środku znajduje się m.in. Chain Gun - nowy dodatek do środków zagłady.
Znajdź klatkę schodową prowadzącą na wyższą kondygnację i biegnij przed siebie. Zapamiętaj miejsce, w którym następuje rozwidlenie dróg (#28) i przejdź przez drzwi. Na końcu korytarza znajduje się kolejne pomieszczenie, dokładniej biuro Williama Banksa. Krótka eksploracja pozwoli Ci odkryć pokój z pentagramem i świeczkami na podłodze (#29). Jeśli weźmiesz leżący obok PDA, pojawi się kilka Impów, których będziesz musiał się szybko pozbyć. Od tej pory, potwory będą mogły się teleportować, co zdecydowanie utrudnia rozgrywkę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wróć się do rozwidlenia dróg (#28) i zejdź po schodach do holu. Stamtąd udaj się przez drzwi do Alpha Labs i wstąp do pokoju, w którym znalazłeś wcześniej PDA i jedną z szafek zablokowanych kodem (#23). W głębi pomieszczenia znajdują się drzwi, które otworzysz dzięki autoryzacji uzyskanej od Williama Banksa. W środku jest trochę sprzętu (medykamenty oraz amunicja), wejście do sali z terminalami komputerowymi (to samo, w którym widziałeś wcześniej Elliota Swanna) oraz drabina. Przejdź przez drzwi i zapoznaj się z zawartością leżącego tu PDA (Paul Simons - #30). Po utwierdzeniu się w przekonaniu, że sieć nie działa (kliknij na centralnie umieszczonym panelu), wyjdź z pomieszczenia i skieruj się na drabinę. Po krótkiej wspinaczce znajdziesz się na platformie, z której Zombie rzucał niegdyś beczkę. Skocz na dół i podejdź pod olbrzymie drzwi. Otwórz je korzystając z panelu i opuść budynek administracji.