[Opis] Communications Transfer cz.1 | Doom III poradnik Doom III
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Po otwarciu komory znajdziesz się na powierzchni planety, gdzie po raz pierwszy będziesz miał okazję spotkać się z Cacodemonami. Jeśli masz ochotę, możesz zejść do sporych rozmiarów jaru (#89). Na jego dnie znajdziesz trochę małych Armorów, apteczkę, naboje do Plasma Gun i Adrenalinę. Pamiętaj, żeby przed ewentualną wyprawą wziąć tlen.
Druga komora powietrzna (#90), prowadząca do budynku łączności, schowana jest za ścianą w pobliżu startu i na pierwszy rzut oka ciężko ją dojrzeć. W środku idź przed siebie, zabijając pojawiające się stwory. Kiedy usłyszysz wymawianą po łacinie inkantację, wróć się na schody i spójrz w kierunku szafek po lewej stronie (#91). Jedna z nich będzie miała odsłonięte drzwiczki, za którymi kryje się przycisk. Jeśli go uruchomisz, na dole zostanie otwarta skrytka (#92), gdzie można znaleźć trochę amunicji, apteczkę i małe Armory.
Na wprost skrytki znajduje się skaner, który można uruchomić i mały tunel wentylacyjny. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do drabiny, prowadzącej na powierzchnię (#93). Uważając na ubywający tlen, podążaj jedyną dostępną drogą i eksterminuj wyłaniające się z dziur Trite'y. Twoim celem jest odnalezienie windy (#94), ale zanim pojedziesz na górę, obróć się o 180 stopni i idź przed siebie. Znajdziesz małe pomieszczenie, gdzie ukryta jest mała ilość amunicji, butla z tlenem i medykamenty.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie