[Opis] Central Processing | Doom III poradnik Doom III
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Już na samym początku pobytu w tej części kompleksu zobaczysz, jak Campbell (ochroniarz Elliota Swanna) wyrusza na poszukiwania sierżanta Kelly'ego. Ten ostatni jest jednym z głównych popleczników Malcolma Betrugera i już wkrótce będziesz mógł stanąć z nim oko w oko.
Idź przed siebie i poczekaj, aż atakujący Cię Imp rozbije szybę. Wejdź do małego pomieszczenia i otwórz szafkę przy pomocy kodu (571). Na prawo od niej znajduje się mały terminal a w nim jeden działający panel (#195). Możesz nim otworzyć skrytkę ze zbroją, która zlokalizowana jest nieopodal. Gdy załatwisz już wszystkie formalności, opuść pomieszczenie i wejdź do głównej części kompleksu. Skręć w lewo. Na końcu korytarza znajdują się drzwi (#196), do których musisz uzyskać kod - i to jest Twoje pierwsze zadanie.
Obtain Access Codes/Obtain Replacement Door Panel
Wróć się do głównych drzwi i przyglądnij się kolejnym (na wprost - #197), które do otwarcia wymagają znalezienia panelu. Jako, że nie masz tutaj nic specjalnego do roboty, możesz udać się w dalszą drogę, przez jedyne aktualnie czynne drzwi. W środku idź cały czas przed siebie eksterminując stwory i zatrzymaj się dopiero przy ekranie z funkcjonującymi kamerami (#198). Po wybraniu opcji "Lab A Meeting Room", zobaczysz liczbę 627 na jednej z tablic w głębi obserwowanego pomieszczenia.
Gdy już zakończysz oglądanie widoków z kamer, zwiedź dokładnie salę, w której się znalazłeś. W jej tyle części stoi terminal z aktywnym panelem (identycznym jak na początku etapu). Jeśli go uruchomisz, niedaleko otworzy się krata, która pozwoli wczołgać się do małej niszy (#199). Oprócz amunicji znajdziesz tam PDA należący do Tony'ego Batesa.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie