Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] Central Processing | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Już na samym początku pobytu w tej części kompleksu zobaczysz, jak Campbell (ochroniarz Elliota Swanna) wyrusza na poszukiwania sierżanta Kelly'ego. Ten ostatni jest jednym z głównych popleczników Malcolma Betrugera i już wkrótce będziesz mógł stanąć z nim oko w oko.

Idź przed siebie i poczekaj, aż atakujący Cię Imp rozbije szybę. Wejdź do małego pomieszczenia i otwórz szafkę przy pomocy kodu (571). Na prawo od niej znajduje się mały terminal a w nim jeden działający panel (#195). Możesz nim otworzyć skrytkę ze zbroją, która zlokalizowana jest nieopodal. Gdy załatwisz już wszystkie formalności, opuść pomieszczenie i wejdź do głównej części kompleksu. Skręć w lewo. Na końcu korytarza znajdują się drzwi (#196), do których musisz uzyskać kod - i to jest Twoje pierwsze zadanie.

1 - [Opis] Central Processing | Doom III - Doom III - poradnik do gry
2 - [Opis] Central Processing | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] Central Processing | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Wróć się do głównych drzwi i przyglądnij się kolejnym (na wprost - #197), które do otwarcia wymagają znalezienia panelu - [Opis] Central Processing | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Obtain Access Codes/Obtain Replacement Door Panel

Wróć się do głównych drzwi i przyglądnij się kolejnym (na wprost - #197), które do otwarcia wymagają znalezienia panelu. Jako, że nie masz tutaj nic specjalnego do roboty, możesz udać się w dalszą drogę, przez jedyne aktualnie czynne drzwi. W środku idź cały czas przed siebie eksterminując stwory i zatrzymaj się dopiero przy ekranie z funkcjonującymi kamerami (#198). Po wybraniu opcji "Lab A Meeting Room", zobaczysz liczbę 627 na jednej z tablic w głębi obserwowanego pomieszczenia.

Gdy już zakończysz oglądanie widoków z kamer, zwiedź dokładnie salę, w której się znalazłeś. W jej tyle części stoi terminal z aktywnym panelem (identycznym jak na początku etapu). Jeśli go uruchomisz, niedaleko otworzy się krata, która pozwoli wczołgać się do małej niszy (#199). Oprócz amunicji znajdziesz tam PDA należący do Tony'ego Batesa.

4 - [Opis] Central Processing | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Czas otworzyć drzwi (#196), do których znalezienie kodu było jednym z Twoich zadań - [Opis] Central Processing | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie